حواشی دیدار استقلال و فولاد خوزستان

در شرایطی که باشگاه استقلال(تاج) از یکی از اسطوره‌های این تیم دعوت کرده تا در استادیوم آزادی حضور پیدا کند اما مشکلاتی برای ورود وی ایجاد شد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران  و فولاد خوزستان از ساعت 18:00 امروز چهارشنبه(8 دی 1400) از هفته دوازدهم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه آزادی تهران و بدون حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

* مسئولان باشگاه استقلال برای تهیه یک مستند از حسن روشن اسطوره این باشگاه دعوت کردند تا در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کند. اما به دلیل عدم حضور تماشاگران و بازی در پشت درهای بسته از ورود چهره نام‌آشنای فوتبال ایران به استادیوم ممانعت به عمل آمد. این اتفاق منجر به ناراحتی حسن روشن شد و وی قصد ترک ورزشگاه را داشت. در ادامه روشن در شرایطی که سوار خودرو شده بود تا استادیوم را  ترک کند با اصرار مسئولان باشگاه در ورزشگاه باقی ماند و در گوشه‌ای از استادیوم نشست تا هماهنگی‌ها برای ورود وی به استادیوم آزادی انجام شود.

حواشی دیدار استقلال و فولاد خوزستان

* در فاصله حدود 90 دقیقه تا شروع مسابقه تعدادی از هواداران تیم استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند اما آنها بلافاصله به بیرون از مجموعه منتقل شدندو دلیل حضور هواداران استقلال نصب طرح موزائیکی این تیم بود.

* روی سکوهای ورزشگاه آزادی تصویری بزرگ از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نصب شده است.

* اعضای دو تیم استقلال و فولاد ساعت 16:10 دقیقه وارد ورزشگاه آزادی شدند تا برای مسابقه آماده شوند.

* فرهاد مجیدی برای مسابقه امروز باز هم نام امین قاسمی نژاد را در لیست این تیم قرار نداده است. هفته گذشته مجیدی اعلام کرد قرار است مشکل قاسمی نژاد و شکایت باشگاه پدیده از این بازیکن حل شود.

* حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال امروز جهت تصویربرداری از مستندی که به نام این پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران در حال ساخت است، در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود.

* پیش از مصاف استقلال و فولاد به دعوت فرهاد مجیدی این پیشکسوت بزرگ باشگاه استقلال و فوتبال ایران در رختکن آبی‌پوشان حاضر و با استقبال گرم بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال روبه رو شد.

* حسن روشن که برای حضور در ورزشگاه دچار مشکل شده بود بعد از حضور در رختکن تیم فوتبال استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای آبی‌پوشان در فصل جاری، خطاب به بازیکنان گفت که حدود سه دهه بوده که در ورزشگاه آزادی حضور پیدا نکرده بوده و از حضور مجددش در این ورزشگاه و حضور در رختکن آبی‌پوشان ابراز خرسندی کرد.

* ابوالفضل جلالی بازیکن فصل گذشته سایپا در این فصل برای اولین بار در لیست این تیم برای یک مسابقه رسمی قرار گرفته است.

* پیش از شروع مسابقه و به دلیل ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)برای حاضران در استادیوم مداحی پخش شد.

* حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

* هنگامی که بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند از سرمای هوا تعجب کردند. حسین حسینی به محض ورود به داخل زمین خطاب به غلامپور گفت:

چقدر هوا سرد است.

حواشی دیدار استقلال و فولاد خوزستان

* تعدادی از خبرنگاران خانم برای پوشش خبری این دیدار در ورزشگاه حاضر و در جایگاه خبرنگاران مستقر شدند.

حواشی دیدار استقلال و فولاد خوزستان

* جواد نکونام و فرهاد مجیدی سرمربیان دو تیم فولاد و استقلال خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

حواشی دیدار استقلال و فولاد خوزستان

* زبیر نیک نفس بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان پیش از شروع بازی به سمت نکونام رفت و از وی برای حضور در زمین رخصت گرفت. وی بعد از برخورد گرم با نکونام با صحبت درگوشی سرمربی فصل گذشته خود مواجه شد.

* عارف آقاسی بازیکن فصل گذشته فولاد و فعلی استقلال پیش از آغاز بازی با نکونام خوش و بش کرد.

* به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی کانون هواداران باشگاه استقلال تصویر این شهید عالی‌مقام را روی سکوهای ورزشگاه آزادی نصب کرده است.

* بازیکنان فولاد و نکونام چند بار به داور اعتراض کردند. آنها اعتقاد داشتند سوت‌های داور از دقیقه یک به ضرر آنها بوده است.

* دقیقه 18 آرمان رمضانی به شکلی عجیب به زمین خورد که مصدومیت این بزیکن باعث نگرانی بازیکنان درون زمین شد. البته رمضانی بعد از چند ثانیه بدون مشکل به زمین برگشت.

* در دقیقه 30 مسابقه فرهاد مجیدی از تصمیم داور عصبانی شد و به شدت به وی اعتراض کرد. عرب براقی بعد از این اعتراض به سرمربی استقلال تذکر جدی داد و از وی خواست تا آرام باشد. در این بین نکونام هم به داور اعتراض کرد که با تذکر داور چهارم مواجه شد.

* در پایان این نیمه فرهاد مجیدی تا نزدیک های رختکن مشغول به صحبت با داوران بود به تصمیمات آنها اعتراض می کرد. نکونام هم در مسیر نیمکت تا رختکن یکی دو بار با داوران صحبت کرد و اعتراضاتی داشت.

* در بین دو نیمه سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال از حسن روشن به خاطر اتفاقات پیش از بازی عذرخواهی کرد.

* ووریا غفوری که مدت ها است به دلیل مصدومیت در ترکیب استقلال حضور ندارد از روی سکوها نظاره گر دیدار تیمش مقابل فولاد بود.

* در دقیقه 55 بازی احسان مرادیان برای شروع مجدد توپ کمی مکث کرد و بازی را به تاخیر انداخت. این موضوع باعث عصبانیت نکونام شد و وی با صدای بلند فریاد زد احسان توپ را بگیر و فوری بازی کن.

* بعد از گل دیدنی مهدی مهدی پور فرهاد مجیدی همانند دوران بازیگری خود خوشحالی کرد.

* بعد از گل استقلال تعدادی از بازیکنان فولاد که روی سکو حضور داشتند به نحوه خوشحالی نیمکت نشینان استقلال اعتراض کردند.

* محمدحسین مرادمند در بازی امروز استقلال مقابل فولاد کارت زرد دریافت کرد. این سومین کارت زرد او بود و به همین دلیل بازی بعدی تیمش را از دست داد.

* بعد از اخراج سینا شاه عباسی توسط داور کادر فنی تیم فوتبال فولاد و جواد نکونام به تصمیم داور مبنی بر اخراج مدافع این تیم واکنش نشان دادند.

* با اعلام 2 ضربه ایستگاهی به سود فولاد فرهاد مجیدی به شدت به تصمیم داور معترض شد. سرمربی استقلال با عصبانیت پایش را به زمین می‌کوبید.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج) ایران و فولاد خوزستان با گل زیبای مهدی پور به سود آبی پوشان به پایان رسید.

* با پایان هفته دوازدهم استقلال همچنان با 2 گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد.

* همچنین رکورد استقلال در بازی‌های داخل خانه و بسته ماندن دروازه این تیم در ورزشگاه آزادی باقی ماند.

* در پایان این مسابقه محمد صالح مصطفوی با لوسیانو پریرا خوش و بش کرد. همچنین عارف آقاسی هم با مهاجم برزیلی فولاد عکس یادگاری گرفت.

* روزبه چشمی با تک تک بازیکنان استقلال دست داد و از آنها تشکر کرد.

* نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص داوری دیدار دو تیم استقلال و فولاد در هفته دوازدهم رقابت‌های‌ لیگ برتر اظهار داشت:

امیر عرب براقی قضاوت خوبی داشت. داور این بازی دوندگی و تحرک بسیار زیادی در زمین داشت. تمامی کارت‌‌هایی که در این بازی به بازیکنان نشان داد درست بود. 

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که داور باید به جای حرف زدن با بازیکنان و کادر فنی به ادامه بازی می پرداخت و نباید که با اعضای تیم‌ها بحث کند. از نظر من زمان مفید این بازی 52دقیقه بود، در حالیکه در بازی قبل  زمان مفید 61 دقیقه بود. در کل اتفاق خاصی در این بازی رخ نداد و تیم داوری عملکرد خوبی داشتند.

در دقیقه 40 داور در آفسایدگیری برای تیم فولاد عجله کرد و می توانست تصمیم دیگری بگیرد. در دقیقه 42 خطایی که به سود تیم فولاد گرفته شد که این خطا منجر به اعتراض سرمربی تیم استقلال شد، درست بود.

رودنیل در مورد صحنه برخورد امیرحسین حسین‌زاده با مدافع فولاد که منجر به اخراج بازیکن فولاد شد، تأکید کرد: بازیکن استقلال در موقعیت گل قرار داشت و کارت قرمز داور کاملاً درست بود.

حواشی دیدار استقلال و فولاد خوزستان

حواشی دیدار استقلال و فولاد خوزستان

حواشی دیدار استقلال و فولاد خوزستان

* یکی از نکات عجیب این مسابقه حضور تعداد قابل توجهی از هواداران و میهمانان منتسب به تیم استقلال در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی بود. این در شرایطی است که بازی‌های لیگ به دلیل صادرنشدن مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه همچنان باید بدون تماشاگر برگزار شود.

 

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته دوازدهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: بالا بردن جام توسط کاپیتانم مهمتر از رکورد زدن است؛ اگر اشتباهات داوری نبود ما الان 32 امتیاز داشتیم

هفته دوازدهم لیگ برتر/ استقلال بازی هفته را برد؛ سد فولاد با موشک مهدی‌پور فرو ریخت

هفته دوازدهم لیگ برتر/ تساوی استقلال و فولاد در نیمه نخست؛ جنجال و حاشیه تاکتیک همیشگی نیمکت اهواز!

هفته دوازدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد؛ با ترکیب برنده به مصاف شاگردان نکو!

هفته دوازدهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: تا کاپیتان غفوری جام را بالا نبرد به هیچ رکوردی فکر نمی کنم؛ یک حسن است که سرمربی فولاد ترکیب تیمم را نمی داند

داوران هفته دوازدهم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور تهرانی قاضی نبرد استقلال و فولاد شد

هفته یازدهم لیگ برتر/ پیروزی مقتدرانه استقلال مقابل پدیده؛ مشهد شهر خوش یمن برای آبی‌ها

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار