مهدی توتونچی پرسپولیس

گویا همچنان باید شاهد رفتارهای مغرضانه و سراسر مشکوک مهدی توتونچی مجری برنامه شب های فوتبالی باشیم!

 

به گزارش استقلال نیوز، در این هفته بارها شاهد رفتارها و اظهار نظرهای عجیب از سوی مهدی توتونچی، مجری برنامه شب های فوتبالی بوده ایم که کاملا هدفمند و مشکوک همسو با اهداف یک تیم خاص می باشد!

اینکه یک نفر خود را مطلع و آگاه تر از مسئولین حقوقی دانسته و صحبت های را تریبون صدا و سیما به نفع یک باشگاه دیگر نقل کند! نشان از ارتباطات پشت پرده و عجیب این روزهای فوتبال کشورمان است که باید به آن رسیدگی شود.

چندی پیش یکی از خبرگزاری های کشور از ارتباط میان این مجری و مربی تیم دوم پایتخت پرده برداشت که با تکرار توهمات ارکان باشگاه مذکور توسط مجری شب های فوتبالی مشخصا این ماجرا به حقیقت بسیار نزدیک است!

آقایان حال که موفق نشده اند همچون چند سال گذشته، استقلال را از دور رقابت خارج کنند به هر ریسمانی چنگ زده تا شاید موفقیت های این تیم را متوقف کنند اما بی شک اعضای باشگاه استقلال و هواداران آن به خوبی از توطئه های رقبای متوحش و بزدل آگاه هستند.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

عقده‌گشایی‌های صدا و سیما علیه استقلال پایان ندارد؛ مدیریت جدید با برخوردی قاطع به این کینه‌توزی‌ها و عقده‌گشایی‌ها پایان دهد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار