فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: چون مقابل آلومینیوم نمایش خوبی نداشتیم به دنبال کسب 3 امتیاز از بازی فردا هستیم.

   

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان که در ورزشگاه آرارات به میزبانی استقلال برگزار شد، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

     

* دیدار استقلال و مس؟

بعد از بازی با آلومینیوم تمرینات و جلسات خوبی با بازیکنان داشتیم. چون مقابل آلومینیوم نمایش خوبی نداشتیم به دنبال کسب 3 امتیاز از بازی فردا هستیم.

* وضعیت غفوری؟

غفوری هفته گذشته با تیم کار کرد و شرایط همراهی تیم را دارد.

* حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا؟

از شما خواهش می کنم که تا فردا بعد از بازی در این مورد حرفی نزنم. چون تیم ما فردا بازی دارد بعد از پایان مسابقه در کنفرانس در این مورد صحبت می کنم.

* چرا استقلال در دقایق پایانی بازی قبل 2 امتیاز را از دست داد؟

شرایط فوتبال این است، این موضوع فقط برای تیم ما اتفاق می افتد. بزرگترین تیم های دنیا هم ممکن است در دقایق آخر امتیازات را از دست بدهند ولی واقعیت این است که تیم ما خوب کار نکرد و فوتبل خوبی انجام نداد. یکسری از بچه ها خسته بودند و نشد آنطور که می خواهیم بازی کنیم. من با بچه های تیم هم صحبت کردم، بر خلاف سالهای گذشته هدف  امسال ما این بود در نیم فصل اول امتیازات لازم را کسب کنیم. در نیم فصل دوم چند بازیکن خوب جذب می کنیم که یکی از آنها آسیایی است و البته ممکن است یکی دو بازیکن لیگ برتری به ما اضافه شوند و به این شکل شرایط فوتبالی ما عوض خواهد شد. به بازیکنانم در جلسه فنی فردای بازی گفتم باشگاه استقلال ساختاری دارد که همه انتظار بازی زیبا را دارند و تفکرات من هم به تفکرات هواداران نزدیک است.

* فشردگی مسابقات؟

این شرایط برای همه تیم ها است ولی باید به نظر سازمان لیگ احترام بگذاریم. در بازی قبل با چند بازیکن حرف زدم و آنها اعلام کردند که خستگی مانع از بازی خوب آنها شده است.

به گزارش استقلال نیوز، پیش از آغاز نشست خبری فرهاد مجیدی، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای استقلال، در خصوص حذف این تیم از آسیا گفت: خبر ناراحت کننده‌ای که از مد‌ت‌ها قبل قابل پیش‌بینی بود، اتفاق افتاده و در این ساعات هواداران، بازیکنان، کادرفنی استقلال ناراحت هستند و حتما همکاران من در باشگاه استقلال طی ساعات آینده در خصوص حذف باشگاه از آسیا صحبت‌ خواهند کرد.

جا دارد یک تشکر هم از سرمربی محترم باشگاه مس رفسنجان بکنم که امروز در اینجا حاضر شدند و نشست خبری را در ورزشگاه آرارات برگزار کردند.

 

اخبار استقلال

        

   


 مطالب مرتبط:

داوران هفته چهاردهم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور ناشناس قاضی دیدار استقلال و مس رفسنجان!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار