وریا غفوری

بازیکنان تیم استقلال پس از برتری مقابل مس رفسنجان گفتند: دست‌های پشت پرده نمی‌خواهند استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند تا شاهد یک فوتبال بی‌شخصیت و گدا که کاسه چه کنم در دست دارد باشیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری سه بر دو مقابل مس رفسنجان، از هفته چهاردهم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* امیرحسین حسین زاده

می‌توانستیم گل‌های بیشتر به ثمر برسانیم، اما خودمان بازی را برای خودمان سخت کردیم. در نهایت خدا را شکر که توانستیم برنده باشیم و دل هواداران را شاد کنیم. به امید خدا قهرمان خواهیم شد؛ تمرکزمان برای بازی بعدی است و اگر برنده شویم می‌توانیم به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کنیم.

در موقعیت خوبی که از دست دادم در یک صحنه دیدم گلر مس جلو آمده، اما خیلی خوب و باهوش عمل کرد و با نوک انگشتانش توپ را راهی کرنر کرد، اما گزینه‌‌ای برای پاس هم نداشتم. مدافع حریف با کوین رفته بود و من راهی جز شوت زدن نداشتم.


 

* مهدی مهدی پور

حذف از آسیا موضوع ناراحت کننده است، اما به چیزی که از دست بازیکنان و کادر فنی خارج است نباید اهمیت داد. کاری از دست ما ساخته نیست.

در خصوص گل هایی که در دقایق پایانی دریافت می کنیم باید بگویم که مشکل خاصی نیست. به هر حال فوتبال است و این اتفاقات در همه جای دنیا رخ می‌دهد اما در دقایق آخر باید حواس‌مان را جمع کنیم که دیگر شاهد این موضوع نباشیم. خدا را شکر گل خورده ما اینقدر کم است که نتوان ایرادی گرفت.

در صحنه پنالتی دوم بازیکن حریف 100درصد بازیکن ما را زد. درست است که بازیکن ما ضربه‌اش را زده بود، اما خطا قطعی بود. من و داور نزدیک به صحنه بودیم. بعد از اینکه بازیکن ما ضربه‌اش را زد، بازیکن حریف با او برخورد کرد. به هر حال کارشناسان باید در این خصوص اظهارنظر کنند، اما من و داور خیلی به این صحنه نزدیک بودیم و فکر می‌کنم 100درصد پنالتی بود.


 

* وریا غفوری

خدا را شکر پس از هفت مسابقه توانستم شرایط مسابقه را پیدا کنم. خیلی فرصت آماده‌سازی نداشتم، اما بازهم خوب بود و توانستم صحیح و سالم از زمین بیرون بیایم. با این حال مهم‌ترین مسئله خروج تیم با سه امتیاز بود.

وقتی تیم صدر جدول است، رفته رفته شرایط بهتر می‌شود و تیم اعتماد به نفس بهتری می‌گیرد. در نیم فصل دوم تیم قوی‌تری خواهیم بود و این روند را ادامه خواهیم داد.

همه برای یک هدف می‌جنگیم و امیدوارم این اتفاق(بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر) رخ دهد. تیم و هواداران ما این لیاقت را دارند که یک جام داشته باشند. در این مدت خیلی به تیم ما ظلم شد و حذف از لیگ قهرمانان آسیا هم آخرین ضربه‌ای بود که بازیکنان و هواداران استقلال خوردند.

حذف استقلال از آسیا یک فاجعه ملی است و اصلاً نمی‌توان هیچ‌گونه آن را توجیه کرد. دستگاه‌های عریض و طویل‌شان نمی‌توانند به وضعیت فوتبال سر و سامان بدهند و آدم‌های سیاسی را می‌بینیم که تا دل‌تان بخواهد در مسائل ورزشی دخالت می‌کنند، اما یک نفر جوابگو نیست. نه مجلس پاسخ می‌دهد و نه وزارت ورزش و مدیرانی که بودند، جوابگو هستند. همه پشت مسائل مختلف پنهان می‌شوند و هیچ‌کس مسئولیت را قبول نمی‌کند. در این چند روز یک عذرخواهی ساده از زبان کسی شنیده‌اید؟

هر باشگاهی تلاش می‌کند در بالاترین سطح باشد و وقتی این شانس را از آن بگیرند، قطعاً لطمه می‌بیند. با این حال تیم ما برای جام داخلی انگیزه دارد و این دلیل نمی‌شود، اما این واقعاً ضربه بزرگی به فوتبال ما بود.

اگر مصاحبه بازیکنان و مربیان را شنیده باشید، مشخص می‌شود فوتبال آماتور است که سعی می‌کنیم به آن سر و شکل حرفه‌ای بدهیم. با این رویه نمی‌توانستیم موفق شویم و این اتفاق از یک طرف فاجعه است و از طرف دیگر امیدوارم آنهایی که خودشان را به خواب زده‌اند و همیشه ماست مالی می‌کردند، بیدار شوند.

بالاترین نهاد ورزشی، وزارت ورزش و بالاترین شخص هم وزیر ورزش است. شما مصاحبه‌ها را ببینید که بارها(سلطانی‌فر) صحبت از خصوصی‌سازی کرده و گفته تا انتهای امسال دو تیم خصوصی می‌شوند، اما این اتفاق رخ نداده است. این دست‌های پشت پرده است که نمی‌خواهد استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند و می‌خواهند یک فوتبال بی‌شخصیت و محتاج را ببینند که همیشه ناتوان است و گدایی کند و کاسه چه کنم چه کنم دستش بگیرد تا از این طرف و آن طرف قطره‌ای پول بیاید. می‌خواهند فوتبال همیشه بدهکار و ورشکسته باشد. این مشخص است و دست‌های پشت پرده همان‌هایی هستند که نمی‌گذارند فوتبال به اهالی ورزش سپرده شود.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته چهاردهم لیگ برتر/ استقلال و ۳ امتیاز طلایی از مس؛ پای قاسمی نژاد بالاخره به گلزنی باز شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار