شکایت پدیده از پرسپولیس

درخواست تمامی تیم های لیگ برتری و هوادارانشان اجراء قانون و کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل انتقالاتی تیمی ست که چندین 10 روز ابلاغ نمی شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیشب در برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما مجید صدری سرپرست تیم دوم پایتخت، در بخشی از صحبت های خود مبنی بر طلب باشگاه پدیده از تیم تحت مدیریتش با کمال وقاحت آن را تایید و پرداخت آن را نزول دانست!

پس از این اتفاق حیدرپور قائم مقام باشگاه پدیده بر روی خط تلفنی این برنامه حاضر شد و اعلام کرد که این رای توسط کمیته استیناف تایید و 10 روز مهلت پرداخت آن بوده که متاسفانه چندین 10 روز می گذرد و خبری از محرومیت تیم سوگولی نیست!

سوالی که پیش می آید مگر برای یک تیم قوانین غیر قابل اجراء است که اینگونه مصونیت داشته و رای کسر امتیاز و بستن پنجره نقل انتقالاتی این تیم ابلاغ نمی شود؟

چرا باید با وجود رای که مهلت پرداخت آن گذشته بازهم ریس کمیته استیناف از تعامل دو طرف سخن بگویید مگر در قوانین انضباطی فدراسیون فوتبال، صراحتا محرومیت باشگاه بدهکار در صورت عدم پرداخت در مهلت اعلام معین اعلام نشده است؟

از امروز خواست تمامی تیم های لیگ برتری و هوادارانشان اجراء قانون و کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل انتقالاتی  تیم مذکور خواهد بود و اگر خلاف آن صورت بپذیرد رسماً مراجع بالاتر انضباطی فوتبال، را در جریان خواهیم گذاشت.

 

اخبار استقلال

 

مافیای فوتبال


مطالب مرتبط:

ماجرای رسوایی کنعانی زادگان و شکایت پدیده  تحت الشعاع حذف از آسیا قرار نگیرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار