حواشی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

زمین چمن ورزشگاه میزبان دیدار نفت و استقلال از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال(تاج) ایراناز ساعت 15:30 امروز پنجشنبه(23 دی 1400) از هفته پانزدهم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و با حضور هواداران روی تپه و بلندی های اطراف ورزشگاه برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

* اعضای تیم نفت ساعت 14 وارد ورزشگاه شدند اما فراز کمالوند بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی نفت را همراهی نکرد. کمالوند بعد از آخرین دیدار نفت مسجد سلیمان خطاب به مسئولان باشگاه نفت اعلام کرد به دلیل نداشتن امنیت جانی و تهدیدهایی که لیدرهای این تیم انجام داده‌اند دیگر حاضر به بازگشت به این تیم نیست.

* اعضای تیم استقلال هم ساعت 14:20 وارد ورزشگاه شدند. فرزاد مجیدی مربی تیم استقلال در این سفر با آبی پوشان حضور ندارد و باشگاه استقلال هم در این خصوص توضیحی ارائه نکرده است.

* هنگام ورود فرهاد مجیدی یک نوجوان از سرمربی تیم استقلال درخواست عکس یادگاری کرد که وی ایستاد و بعد از گرفتن سلفی با هوادار خوزستانی راهی رختکن شد.

* اعضای تیم استقلال(تاج) بعد از حضور در رختکن از زمین ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان دیدن کردند.

حواشی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

* زمین چمن ورزشگاه میزبان دیدار نفت و استقلال از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

حواشی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

* پیش از شروع مسابقه و در حالی که بازیکنان دو تیم در حال گرم کردن بودند، امیر ارسلان مطهری، مهاجم استقلال با سینا خادم‌پور، مدافع فصل قبل استقلال و بازیکن فعلی نفت مسجد سلیمان به خوش‌‌وبش پرداخت. این بازیکن پیش از شروع مسابقه با دیگر هم تیمی‌های پیشین خود برخورد گرمی داشت. 

* سینا خادم‌پور، مدافع فصل گذشته استقلال هم پیش از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و فرهاد مجیدی را در آغوش گرفت.

حواشی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

حواشی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

* کرار جاسم، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای بازی امروز مقابل استقلال در لیست تیمش حضور ندارد، اما با حضور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی نظاره‌گر بازی هم‌تیمی‌هایش است.

* پیش از شروع مسابقه و در شرایطی که کرار جاسم در لیست تیمش برای این بازی حضور نداشت به کنار زمین آمد و با فرهاد مجیدی و برخی از بازیکنان استقلال خوش‌وبش کرد. وی با فرهاد مجیدی هم عکس یادگاری گرفت.

حواشی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

* توپ جمع کن‌های ورزشگاه شهید بهنام محمدی پیش از شروع مسابقه با حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال عکس یادگاری گرفتند.

* روی نیمکت استقلال علیرضا رضایی، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، امیرعلی صادقی، امین قاسمی‌نژاد، ابوالفضل جلالی و ارسلان مطهری حضور دارند. رشید مظاهری، متین کریم‌زاده، سعید مهری، محمدرضا آزادی دراین سفر آبی پوشان را همراهی نکردند، ضمن اینکه محمد دانشگر به دلیل محرومیت در این سفر حضور ندارد. رضا آذری نیز امروز از فهرست تیمش خط خورد و بازی را از روی سکوها نظاره خواهد کرد.

* مجتبی لطفی، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در بازی نفت آبادان بینی‌اش دچار شکستگی شده بود در بازی امروز با محافظ صورت وارد زمین شد. پیش از شروع مسابقه مرادی، ناظر بازی محافظ صورت وی را بررسی کرد و در نهایت با تایید داور لطفی وارد ترکیب تیمش شد.

* تعدادی از علاقمندان تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان با حضور در تپه‌های اطراف ورزشگاه این مسابقه را تماشا می‌کنند.

* اسکوربورد ورزشگاه شهید بهنام محمدی شرایط مساعدی ندارد. این اسکوربرد ساعت 20:56 دقیقه را نشان می‌دهد و تصاویر روی آن به راحتی قابل خواندن نیست.

* اواسط نیمه نخست اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان به یک تصمیم داور اعتراض کردند. آنها معتقد بودند که سرنگونی بازیکن تیم‌شان در محوطه جریمه استقلال باید پنالتی اعلام شود، اما داور چنین نظری نداشت.

* در شرایطی که هنگام شروع مسابقات هوا کاملاً آفتابی بود، اواسط نیمه اول باران با شدت کمی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شروع به باریدن کرد.

* تیم استقلال در دقیقه 52 توانست توسط امیرحسین حسین‌زاده گل دوم خود را به ثمر برساند که این گل با واکنش هواداران نفتی همراه بود.

* تماشاگرانی که روی تپه‌های روبروی ورزشگاه حضور دارند بعد از گل دوم استقلال شعارهایی را علیه کادر فنی و مدیرعامل این باشگاه سر دادند. کمالوند، سرمربی نفت مسجد سلیمان بعد از آخرین دیدار این تیم خطاب به مسئولان باشگاه نفت اعلام کرد به دلیل تهدیدهایی که لیدرهای این تیم انجام داده‌اند دیگر حاضر به بازگشت به این تیم نیست.

* ابوالفضل جلالی، مدافع استقلالی‌ها که در بازی گذشته تیمش هم برای دقایقی وارد زمین شده بود، امروز از ابتدای نیمه دوم جایگزین جعفر سلمانی شد تا فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

* دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال(تاج) ایران با سه گل به سود استقلال به پایان رسید.

* با پایان دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان شاگردان فرهاد مجیدی با دریافت تنها 5 گل در 15 هفته عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کردند. بعد از استقلال سپاهان با 6 گل و آلومینیوم اراک با 7 گل خورده بهترین خط دفاعی را در لیگ بیست و یکم در اختیار دارند.

* همچنین استقلال تنها تیم بدون باخت در پایان نیم فصل است که از این حیث دارای رکورد جدیدی در لیگ برتر فوتبال شد.

* تیم فوتبال استقلال با کسب 35 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل مسابقات لیگ بیست و یکم را از آن خود کرد.

* نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص نحوه قضاوت دیدار دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت:

حمید حاج ملک با توجه آسیب دیدگی که داشت دوندگی بالایی داشت و در تمام صحنه ها حاضر بود. داور بازی در این دیدار 5 اخطار داد که همه آنها درست بود.

وی در مورد صحنه برخورد مهاجم نفت با کوین یامگا که در محوطه جریمه رخ داد گفت: در این صحنه برخوردی صورت نگرفت و تصمیم داور درست بود.

کارشناس داوری در خصوص صحنه برخورد عماد میرجوان با عارف آقاسی که در محوطه جریمه رخ داد و بازیکنان نفت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند عنوان کرد: در این برخورد خطایی صورت نگرفت و ادامه بازی تصمیم درست بود.

رود نیل در خصوص کارت زردی که به دلیل شبیه سازی به محمد بلبلی نشان داد گفت: این صحنه شبیه سازی بود و اخطار درست بود.

وی در مورد صحنه گل استقلال که داور اعتقاد داشت که توپ از خط دروازه نفت عبور کرده یا خیر اظهار داشت: توپ نیک نفس کاملا از خط دروازه نفت گذشت و داور آن صحنه را ندید.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته پانزدهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: استقلال در هر دو نیمه برتر بود؛ در نیم فصل باید تیم را تقویت کنیم

هفته پانزدهم لیگ برتر/ قهرمانی شیک در نیم فصل اول؛ گرد و خاک استقلال در مسجد سلیمان!

هفته پانزدهم لیگ برتر/ برتری استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست؛ گل صحیح استقلال از چشمان داور دور ماند!

هفته پانزدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان؛ مجیدی از آخرین دیدار نیم‌فصل فقط برد می‌خواهد

داوران هفته پانزدهم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور گیلانی قاضی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال!

هفته چهاردهم لیگ برتر/ استقلال و ۳ امتیاز طلایی از مس؛ پای قاسمی نژاد بالاخره به گلزنی باز شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار