محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: برای اسکوچیچ متاسفم که آن مدافع بی‌اخلاق را به تیم ملی دعوت و اینگونه او را تشویق کرد.

 

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) و سرمربی تیم پیشکسوتان این باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص آخرین وضعیت علی چینی، سرباز زدن سازمان لیگ از لغو دیدار استقلال و هوادار، دعوت مدافع بی‌اخلاق به تیم ملی و استفاده باشگاه پیروزی از بازیکنان تاجیکستانی غیرمجاز صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

                

* از علی چینی چه خبر؟

با علی چینی تلفنی صحبت کردم. آزمایشات اولیه انجام شده و باید از کلیه او نمونه‌برداری شود. به امید خدا تا سه شنبه وضعیت او مشخص خواهد شد.

* بر خلاف انتظار مدافع بی‌اخلاقی به تیم ملی دعوت شد!؟

متاسفانه همینطور است. باید ببینیم پشت این قضیه چه کسی قرار دارد. برای اسکوچیچ متاسفم که این بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد. با توجه به کاری که او انجام داد و فایل صوتی که همه جا پخش شد و با این اتفاق تمام فوتبالیست‌ها زیر سوال رفتند انتظار می‌رفت کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی رویکرد معقولانه‌ای در این خصوص اتخاذ کنند اما متاسفانه اینگونه نشد هیچ بلکه با دعوت به تیم ملی او را بابت این بی‌اخلاقی تشویق هم کردند. باید به حال این فوتبال و فدارسیون تاسف خورد.

* چرا سازمان لیگ با توجه و وضعیت کرونایی استقلال، هنوز بازی با هوادار را لغو نکرده است؟

این بازی قطعا باید لغو شود. مگر می‌شود تیمی که با ۸ نفر تمرین کند و بسیاری از بازیکنان اصلی آن در تمرین گروهی نباشند و بگویند باید مسابقه بدهی؟این یک نمره مردودی برای سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش است که چنین قضیه حساسی را پیگیری نکرده و اعمال نظر قطعی نمی‌کنند. این بازی باید لغو و به تاریخی دیگر موکول سود تا تمامی بازیکنان استقلال سلامت خود را بدست آورده و شرایط حضور در تمرینات را داشته باشند.

* یک سوال ذهن ما را مشغول کرده و کسی هم پاسخگوی آن نیست. آن هم این است که پرسپولیس چطور با پنجره بسته با بازیکنان تاجیکستانی قرارداد بسته است؟ 

این‌ها از جای دیگر حمایت می‌شوند و همیشه این پنجره برایشان باز است! در این چند سال همیشه حمایت شدند و هر موقع لازم بود پنجره بسته‌شان را با صلاحدید خود باز کرده و هر کار دوست داشتند هم انجام دادند. در حال حاضر هم همین قضیه صدق می‌کند و در پشت پرده باز هم حمایت می‌شوند. می‌خواهند کاری کنند که باز هم این‌ها را هر طور شده قهرمان کنند. متاسفانه ‌فوتبال قانونمند نیست و به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه نمی‌شود و برای بعضی‌ها قانون فرق می‌کند.

* شاید اگر این فصل نتوانند قهرمان شوند، کل قهرمانی‌های چند سال اخیرشان زیر سوال می‌رود!؟

واقعا هم همینطور است. این فصل تیم ضعیفی دارند و برای کسب امتیاز دست و پا می‌زنند. به امید خدا استقلال با توجه به شرایطی که دارد می‌تواند در پایان فصل قهرمان لیگ شود.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

محمد نوری: مردم برای علی چینی دعا کنند؛ قدر افراد را تا زنده هستند بدانیم

برای علی چینی عزیز دعا کنید/ پیشکسوت استقلال به دلیل عارضه کلیوی در بیمارستان بستری است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار