حواشی دیدار هوادار و استقلال

اعضای تیم فوتبال استقلال(تاج) به کیفیت زمین ورزشی انقلاب و حضور هوادران در ورزشگاه اعتراض کردند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های هوادار تهران و استقلال(تاج) ایراناز ساعت 17:00 امروز جمعه(15 بهمن 1400) از هفته شانزدهم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه انقلاب کرج و بدون حضور تماشاگران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

* دیدار تیم‌های استقلال و هوادار از ساعت 17 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج در شرایطی برگزار می‌شود که با وجود اعلام بدون تماشاگر برگزار شدن مسابقه افراد متفرقه زیادی در استادیوم انقلاب حضور پیدا کردند. مشخص نیست این افراد چگونه وارد ورزشگاه شده‌اند و جالب اینجاست که تعدادی از تماشاگران قصد داشتند از روی نرده‌های منتهی به استادیوم خود را به داخل مجموعه ورزشی برسانند.

حواشی دیدار هوادار و استقلال

* کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال که در این مسابقه محروم است با لباس شخصی کنار خط حضور پیدا کرده و باید از روی سکوها مسابقه دو تیم را تماشا کند.

* تیم هوادار 16:15 دقیقه برای گرم کردن وارد زمین شد و بلافاصله سرود این باشگاه از بلندگوی استادیوم پخش شد در سرود هوادار اسامی بازیکنانی چون مرتضی آقاخان و مسلم حق‌شناس ذکر شده که آنها الان در این تیم حضور ندارند.

* کیفیت نامطلوب بخشی از زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب باعث شد تا اعضای تیم استقلال به این موضوع اعتراض کنند یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال خطاب به مسؤولان کنار زمین گفت پای بازیکنان در این زمین می‌پیچد.

* بازیکنان تیم استقلال ساعت 16:30 برای گرم کردن وارد زمین شدند و در همان ابتدای ورود آنها به شکل عجیبی افراد متفرقه با اعضای این تیم عکس سلفی می‌گرفتند.حضور این همه افراد در کنار زمین باعث تعجب اعضای تیم استقلال شد.

حواشی دیدار هوادار و استقلال

* بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال قبل از شروع مسابقه به حضور افراد پشت نیمکت این تیم اشاره کرد و گفت:

این همه تماشاگر از کجا آمده‌اند چرا مجوز حضور پیدا کرده‌اند که مسؤولان به وی اعلام کردند این نفرات به بیرون هدایت می‌شوند.

* آرش رضاوند و عارف آقاسی از فهرست آبی پوشان برای این مسابقه خط خوردند.

حواشی دیدار هوادار و استقلال

* آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال که این روزها صحبت از انتقالش به فولاد خوزستان مطرح است، امروز در اردوی این تیم حاضر شد. در حالیکه تکلیف جدایی رضاوند از جمع آبی‌پوشان مشخص نیست و این بازیکن هنوز بازیکن استقلال محسوب می‌شود، امروز در اردوی تیم فولاد خوزستان حاضر شد و حتی پیراهن هتلی این تیم را نیز بر تن کرد. رضاوند هنوز فسخ قرارداد خود را دریافت نکرده و قصد دارد به صورت توافقی از استقلال جدا شود. گفته می‌شود قرار است آرش رضاوند و عارف آقاسی راهی فولاد شوند و صالح حردانی نیز پیراهن آبی استقلال را بر تن کند.

* پس از هافبک تیم استقلال، مدافع آبی‌ها نیز در اردوی تیم فولاد خوزستان حاضر شد.پس از هافبک تیم استقلال، مدافع آبی‌ها نیز در اردوی تیم فولاد خوزستان حاضر شد. با توجه به برپایی اردوی تیم فولاد در هتل المپیک تهران پیش از برگزاری دیدار سوپرجام مقابل پرسپولیس، عارف آقاسی در جمع شاگردان جواد نکونام حاضر شد. ظاهرا توافقات نهایی بین دو باشگاه استقلال و فولاد صورت گرفته و به همین خاطر آرش رضاوند و عارف آقاسی امروز در اردوی سرخپوشان اهوازی حاضر شدند. قرار است بعد از دیدار استقلال و هوادار، انتقال رضاوند و آقاسی به فولاد در قبال آبی‌پوش شدن صالح حردانی به صورت رسمی اعلام شود.

حواشی دیدار هوادار و استقلال

حواشی دیدار هوادار و استقلال

* دیدار تیم های هوادار و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج در شرایطی برگزار شد که تماشاگران غیر مجاز و افراد متفرقه تحت هدایت مسوولان که اکثر آنها آی دی کارت با سمت عضو هیات فوتبال داشتند وارد ورزشگاه شده و هنگامی که اعضای استقلال به حضور آنها معترض شدند به جایگاه خبرنگاران هدایت شدند. برخی مسوولان به تماشاگران غیر مجاز بازی امروز اعلام کردند شما به جایگاه خبرنگاران بروید وقتی بازی شروع شد دوباره روی سکوها بنشینید!

حواشی دیدار هوادار و استقلال

* پیش از شروع بازی شجاعیان و خدامرادی به سوت نیمکت استقلال و مجیدی رفته و با کادر فنی استقلال خوش و بش کردند.شجاعیان با دسته گل به سمت مجیدی رفت.

* محمد دانشگر،امین قاسمی نژاد و زبیر نیک نفس پیش از شروع مسابقه با رضا عنایتی خوش و بش کردند.

* رضا عنایتی بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال به شدت به داور چهارم اعتراض کرد.اعتراضات وی در ادامه باعث شد تا داور به وی کارت زرد بدهد.

* فرزاد مجیدی که از سوی سرمربی استقلال جریمه شده است امروز هم روی نیمکت این تیم حضور نداشت.

* پیش ازشروع مسابقه رضا عنایتی و فرهاد مجیدی با یکدیگر خوش و بش کردند.

* بعد از گل محمد جواد محمدی که سابقه بازی در استقلال را هم دارد عنایتی اصلا خوشحالی نکرد و در حالی که بازیکنان تیمش و گلزن این تیم به سمت وی می آمدند او از صحنه شادی دور شد.

* هنگامی که کل هوادار وارد دروازه استقلال شد مجیدی بهت زده به بازیکنان تیمش نگاه می کرد.وی بعد از این گل سرش را به نشانه نارضایتی تکان داد.

* تعدادی از هواداران استقلال پشت درهای ورزشگاه حضور داشتند و از فاصله ای دور بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

* در اواخر نیمه اول داور به معین عباسیان کارت زرد داد که همین مساله واکنش سرمربی هوادار را در پی داشت.البته وی بعد از صحبت با داور از نیمکت نشینان تیمش خواست اعتراض نکنند.

* معین عباسیان در پایان نیمه اول با امیر علی صادقی صحبت کرد.این دو نفر پیش از این با هم در سایپا همبازی بودند.

* بابک مرادی بازیکن نیم فصل اول استقلال در بین دو نیمه مشغول گرم کردن شد تا در صورت صلاحدید عنایتی آماده حضور در زمین شود.

* سیاوش یزدانی با دریافت کارت زرد دیدار آینده تیمش را از دست داده بود که در ادامه با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد، این بازیکن پیش از این در دیدار با سپاهان، پدیده و فولاد کارت زرد گرفته بود. دیدار بعدی استقلال مقابل ذوب آهن خواهد بود.

* بعد از تعویض امین قاسمی نژاد این بازیکن باندی به دستش بسته بود که با ناراحتی آن را به زمین کوبید اما بعد از خروج از زمین با مجیدی دست داد.

* ارسلان مطهری بعد از گلزنی به سبک همیشگی خوشحالی کرد. بعد از این گل عنایتی با عصبانیت بر سر یکی از همکارانش فریاد کشید.

* در دقیقه ۸۶ اعتراض شدید عضو کادر فنی هوادار با واکنش جالب مجیدی مواجه شد.سرمربی استقلال در واکنش به این حرکت دستانش را روی گوش خود گذاشت.

* بعد از اعلام یک اوت به سود هوادار، این بار مجیدی به داور اعتراض کرد.

* سیاوش یزدانی بعد از اخراج در حالی که دستانش را دور گردن بیژن طاهری انداخته بود، راهی رختکن شد.

* دیدار دو تیم هوادار تهران و استقلال(تاج) ایران با برتری دو به یک شاگردان مجیدی به پایان رسید.

* نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت سیدعلی‌اصغر مومنی در دیدار تیم‌های هوادار و استقلال اظهار داشت:

نمی‌دانم کمیته داوران چه نظری درباره این داور دارد. در دقایق پایانی بازی نمی‌فهمیدم داور چه می‌کند و به نظرم در دیدارهای سخت قدرت تصمیم‌گیری خوبی ندارد. مومنی به این سو و آن سو می‌دوید و کارت زرد دوم را پس از مشورت با کمک داور بازی به یزدانی داد. یک داور باید خیلی قاطع باشد.

وی در مورد اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه 9 مسابقه تصریح کرد: تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود استقلال درست بود، اما اخطار به مدافع هوادار اشتباه محض بود. بازیکن استقلال داشت به سمت راست خودش می‌رفت و به سمت دروازه حریف حرکت نمی‌کرد. متأسفانه بدعت شده است که داوران برای زدن مُهر تأیید بر تصمیم خود، به بازیکن کارت می‌دهند که کار مومنی امروز کاملاً اشتباه بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان راجع به کارت‌های زرد و قرمزی که مومنی به بازیکنان دو تیم نشان می‌داد، به تسنیم گفت: اخطارهای داور در مسابقه درست بود و یزدانی هم به درستی از زمین اخراج شد. برخورد توپ به دست مدافع استقلال در دقایق پایانی پنالتی نبود و کمک داور در اعلام آفساید به ضرر هوادار در دقیقه 67 عجله کرد.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته شانزدهم لیگ برتر/ برد سخت در انقلاب کرج؛ گیتار ارسلان مقابل هوادار کوک شد!

هفته شانزدهم لیگ برتر/ تساوی هوادار و استقلال در نیمه نخست؛ بازی دفاعی بعد از گل، کار دست مجیدی داد!

هفته شانزدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل هوادار؛ بازگشت امین در روز محرومیت یامگا!

هفته شانزدهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: یک قهرمانی پاک را ترجیح می دهم؛ تمرکز ملی پوشانم روی بازی فرداست!

داوران هفته شانزدهم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور نوشهری قاضی دیدار هوادار و استقلال!

هفته پانزدهم لیگ برتر/ قهرمانی شیک در نیم فصل اول؛ گرد و خاک استقلال در مسجد سلیمان!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار