دیدار پیکان و استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های پیکان و استقلال(تاج) ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های پیکان و استقلال(تاج) ایران در مرحله یک هشتم جام حذفی فصل 1400/1401 از ساعت 17:00 امروز(سه شنبه 19 بهمن 1400) در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس قوامین با قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پیکان: فرهاد مجدکرمانشاهی، امیرحسین جدی(دانیال جهانبخش 38)، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده، ایمان اکبری، مجتبی حقدوست، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابت ایمانی

ترکیب استقلال(تاج): علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده، آرمان رمضانی

دقیقه 12: نفوذ استقلالی‌ها به عمق دفاع پیکان فرصتی را برای آرمان رمضانی فراهم کرد که ضربه این بازیکن به مدافعان برخورد تا موقعیت از دست برود.

دقیقه 26: محمدحسین فلاح پس از عبور توپ از میان پاهای وریا غفوری وارد محوطه جریمه استقلال شد که ضربه او با حضور به موقع سیاوش یزدانی تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 30: استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال مهدی مهدی‌پور و ضربه سر محمد دانشگر، موقعیتی را برای این تیم ایجاد کرد و در نهایت توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: مجتبی حقدوست از سمت چپ ارسالی روی دروازه استقلال داشت که تعلل سیاوش یزدانی در دفع توپ، موقعیتی را برای محمدحسین فلاح ایجاد کرد که علیرضا رضایی در آستانه با تبدیل این موقعیت به کرنر، مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

دقیقه 44: کرنر ارسالی محمدجواد آزاده روی دروازه استقلال با ضربه سر محمدعلی فرامرزی همراه شد که رضایی توپ را بار دیگر به کرنر فرستاد.

دقیقه 45: بار دیگر کرنر به شکلی خطرناک روی دروازه استقلال ارسال شد که این بار ضربه سر ابراهیم صالحی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 3+45: سوت پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 نهایی جام حذفی/ فرهاد مجیدی: اعتراف می‌کنم در مورد اسکوچیچ تند صحبت کردم؛ امیدوارم آمانوف بتواند خط هافبک را تقویت کند

داور دیدار پیکان و استقلال از مرحله 1/8 نهایی جام حذفی مشخص شد؛ داور همدانی قاضی دیدار معوقه!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار