بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: امیر ارسلان یک استقلالی دو آتشه است و اصلا فکر جدایی به سرش نمی‌زند و مطمئن باشید ما هم اجازه جدا شدن به او را نخواهیم داد.

 

بهتاش فریبا پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز، در خصوص برتری آبی‌پوشان مقابل پیکان  در جام حذفی، درخشش ارسلان مطهری در هفته های اخیر، خریدهای جدید استقلال و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* کمی درباره بازی استقلال و پیکان و صعود آبی پوشان به مرحله بعد جام حذفی صحبت کنیم. از نظر شما این بازی چطور بود؟

از قبل هم گفته بودم که بازی مقابل پیکان سخت و دشوار خواهد بود و آن هم دو دلیل عمده داشت. اول اینکه پیکان یک تیم جوان و دونده است که هم خوب پرس می کند و هم خوب فضاها را می بندد و در ارسال از کناره ها و زدن ضربات سر بسیار قوی قوی عمل می کند. این تیم بازیکنان رونده خوبی دارد که هم دریبل زن هستند و هم سرعت بالایی دارند که تیم های مقابل خود را آزار می دهند.

دلیل دوم هم در مورد وضعیت استقلال است. از یک طرف استقلال قبل از بازی با هوادار فقط سه جلسه تمرین کرد. با اوضاع کرونایی استقلالی ها که سیزده چهارده بازیکن این تیم مبتلا شده بودند و طبعا کسی که کرونا می گیرد از نظر بدنی هم تحلیل می رود، بدن بازیکنان هم ضعیف شده بود.

بازی مقابل پیکان هم دقیقا به فاصله چهار روز بعد از بازی با هوادار برگزار و به 120 دقیقه کشیده شد. به نظر من با درایت کادرفنی استقلال از تمام تعویض‌هایش استفاده کرد و نفرات تازه نفسی به زمین آمدند تا فشار روی نفراتی که از ابتدا بازی کردند کمتر شود. خدا را شکر که گیتاریست ما آمد و توانست علاوه بر گل زدن، گیتار هم بزند و ما کیف کنیم .

* عملکرد دروازبان استقلال مقابل پیکان چطور بود؟

دقت می‌کردید خط دفاع و دروازبان ما روز بسیار خوبی داشتند. مخصوصا علیرضا رضایی که پیش از این هم ثابت کرده بود ‌که دروازبان باهوش، با اعتماد به نفس بالا، توانمند در بازی با پا و با شروع مجددهای بسیار خوب است که می تواند خیال ما را از بابت اینکه سال ها یک دروازبان مطمئن خواهیم داشت راحت کند. خوشبختانه هم حسینی و هم رضایی هر دو جز بهترین های ایران هستند و خوشحالیم که دو دروازبان بسیار خوب داریم.

* در برهه ای از نیم فصل شایعه شده بود ارسلان مطهری از استقلال جدا خواهد شد اما خودش خیلی زود این را تکذیب کرد. در خصوص درخشش او در دو بازی قبل چه نظری دارید؟

امیر ارسلان یک استقلالی دو آتشه است و اصلا فکر جدایی به سرش نمی‌زند. هم هواداران او را دوست دارند و هم ما خودمان خیلی دوسش داریم. ارسلان گل‌های سه امتیازی بسیار خوبی برای ما به ثمر رسانده و باز هم خواهد زد. مطمئن باشید ما هم اجازه جدا شدن به او را نخواهیم داد.

* استقلال، در نیم فصل دو خرید جدید داشت. در این خصوص چه نظری دارید؟

من شناخت زیادی از عزیزبک آمانوف ندارم و فقط قسمت هایی از فیلم بازی های او را در اینترنت دیدم. آمانوف یک بازیکن چپ پا، پاسور و شوتزن است که خیلی خوب به خط حمله اضافه می‌شود. در کل در هایلایت هایی که از او دیدم  به نظر بازیکن خیلی خوبی است و فکر می‌کنم‌ بتواند مشکل بازیسازی استقلال را حل کند.

صالح حردانی هم که از قبل بازی های خوبش را هم در باشگاه فولاد هم در تیم ملي دیده بودیم. بازیکن رونده، سرعتی و باهوشی است که خوب پاس می‌دهد. استقلال در ارسال از کناره ها دچار مشکل است و بعد از خسرو حیدری کسی نتوانست در ارسال ها مثل او باشد. تفاوت اصلی خسرو حیدری با دیگر مدافعان کناری این بود که وقتی از یار مستقیم خود رد می شد با دید کامل می توانست ارسال های دقیقی روی تیر یک و دو داشته باشد و پاس به عقب های فوق العاده ای هم می داد. حردانی هم این حسن را دارد و امیدوارم بتواند برای استقلال مثمر ثمر باشد.

 اختصاصی استقلال نیوز

 

       


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 جام حذفی/ دستان علیرضا رضایی موتور پیکان را از کار انداخت؛ صعود استقلال با گل زیبای ارسلان!

صید جدید آبی پوشان قراردادش را ثبت کرد؛ عزیزبک آمانوف رسما شاگرد فرهاد مجیدی شد

صالح حردانی بازیکن سابق فولاد خوزستان، با امضای قراردادی ۲ و نیم ساله به استقلال پیوست

بهتاش فریبا در گفت و گو با استقلال نیوز: بازی با پیکان سخت خواهد بود؛ اگر با دقت بودیم باز هم به نفت مسجد سلیمان گل می‌زدیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار