حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) هنگام گرم کردن پیگیر نتیجه دیدار پیروزی(پرسپولیس) و نساجی بودند و مرتب از افراد کنار زمین نتیجه این مسابقه را می پرسیدند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و ذوب آهن اصفهان از ساعت 19:00 امشب یکشنبه(24 بهمن 1400) از هفته هفدهم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

داوران مسابقه دو تیم استقلال و ذوب آهن اصفهان که شب گذشته در هتل اسپیناس مستقر شده بودند هنگام خروج از هتل با مشکل مواجه شدند و به دلیل اینکه باشگاه استقلال با هتل تسویه حساب نکرده بود برای رسیدن به پول خود کارت ملی داوران را گرو نگه داشتند. ظاهرا روز گذشته نیز هتل تمایلی به اسکان این داوران که میهمان آبی پوشان بودند نداشتند اما در نهایت با صحبت هایی که باشگاه استقلال انجام داده به داوران اتاق داده می شود. تیم داوری بازی استقلال و ذوب آهن سید وحید کاظمی، هادی طوسی، فرهاد فرهاد پور، رضا عادل هستند.

* پیش از شروع بازی علیرضا رضایی دروازه بان استقلال که در این بازی نیمکت نشین است به سمت بازیکنان ذوب آهن رفت و برخورد گرمی با آنها داشت.

* بازیکنان تیم استقلال هنگام گرم کردن پیگیر نتیجه دیدار پرسپولیس و نساجی بودند و مرتب از افراد کنار زمین نتیجه این مسابقه را می پرسیدند.

* به دلیل تاخیر در بازی پرسپولیس و نساجی و اینکه این دیدار به صورت مستقیم پخش می شد دیدار استقلال و ذوب آهن هم با تاخیر آغاز شد. این بازی با 10 دقیقه تاخیر آغاز شد.

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

* پیش از شروع بازی یاد و خاطره شهدای چوار گرامی داشته شد.بازیکنان دو تیم با شاخه های گل یاد شهدای چوار را گرامی داشتند.

* قبل از شروع بازی مهدی تارتار بازیکنانش را کنار زمین جمع کرد و با ایجاد حلقه اتحاد روحیه آنها را برای شروع بازی تقویت کرد.

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

* صالح حردانی که شماره 2 استقلال را به تن کرده است با پیراهنی که عکس زنده یاد پورحیدری روی آن حک شده بود وارد زمین شد. پیش از این محمد نادری شماره 2 استقلال را به تن می کرد و او نیز از خانواده پورحیدری برای پوشیدن پیراهن شماره 2 رخصت گرفت.

* وحید کاظمی و تیم داوری اش باز هم مثل بازی های گذشته بدون تجهیزات رادیویی و هدست بازی استقلال و ذوب آهن را قضاوت کردند.

* در دقیقه 20 بازی داور به مهدی تارتار به دلیل اعتراض های مکرر تذکر جدی داد.اعتراضات وی بعد از ادامه دار شدن یک کارت زرد را برای سرمربی ذوب آهن در پی داشت.

* در دقیقه 20 فرهاد مجیدی از بازیکنانش خواست تا از همان مقابل دروازه بازیسازی را شروع کنند و برای این کار آنها را تشویق کرد.

* زبیر نیک نفس یا دریافت کارت زرد از داور بازی استقلال و ذوب آهن 4 کارته شد و دیدار آینده تیمش را از دست داد. وی در بازی با فولاد، آلومینیوم اراک و هوادار کارت زرد گرفته بود. تیم فوتبال استقلال در دیدار آینده به مصاف تراکتور می رود.

* در ابتدای نیمه دوم دیدار استقلال و ذوب آهن ضربه یک بازیکن با دخالت حسینی راهی کرنر شد اما داور ضربه مقابل دروازه اعلام کرد. بعد از این تصمیم داوی وی با صدای بلند فریاد می زد همه دیدند کرنر شد چرا اوت می گیرید؟تارتار تا دقایقی بعد هم با داور چهارم در مورد این صحنه صحبت می کرد.

* کوین یامگا که در دیدار رفت مقابل ذوب آهن 2 گل استقلال را به ثمر رسانده بود در بازی برگشت هم دروازه تیم تارتار را باز کرد تا گلهای وی به نماینده اصفهان به عدد 3 برسد.

* اعتراض سید حسین حسینی در اواسط نیمه دوم باعث شد تا داور علاوه بر کارت زرد به وی تذکر جدی بدهد. بعد از کارت زرد داور به حسینی مجیدی از وی خواست تا بیشتر از این با داور بحث نکند.

* در دقیقه 73 فرهاد مجیدی با کارت زرد داور مواجه شد. مجیدی بعد از دریافت کارت زرد شدیدا ناراحت شد و با صدای بلند و با کنایه خطاب به داور چهارم گفت: این چه وضعش است؟ از اول بازی یک بار هم صحبت نکردیم، تا یک کلمه صحبت کردیم سریع کارت زرد داد.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج) ایران و ذوب آهن اصفهان با یک گل به سود استقلال به پایان رسید.

 

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته هفدهم لیگ برتر/ استقلال و حفظ صدر جدول با درخشش حسینی؛ کوین آرتور یامگا قاتل ذوب‌آهن!

هفته هفدهم لیگ برتر/ تساوی استقلال و ذوب‌آهن در نیمه نخست؛ 45 دقیقه‌ای که هیچ چیز نداشت!

هفته هفدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ حضور حردانی در ترکیب ثابت و نیمکت نشینی وریا غفوری

هفته هفدهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: زمین انقلاب از آرارات بدتر است؛ هر بازیکنی بخواهد می تواند از استقلال برود

داوران هفته هفدهم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور قائمشهری قاضی دیدار استقلال و ذوب آهن!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار