صالح مصطفوی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: همه مصمم و با انگیزه هستیم تا ان‌شاءالله در این بازی هم مانند بازی‌های قبلی موفق شویم.

 

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل اینکه پرواز تیم فوتبال استقلال(تاج) دیر به شهر تبریز خواهد رسید و همینطور بحث کرونای سرمربی محترم تیم تراکتور، قرار شد تا نشست خبری پیش از مصاف استقلال و تراکتور به صورت فایل صوتی منتشر شود.

بر همین اساس صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در خصوص بازی فردای دو تیم استقلال و تراکتور، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

  

* بازی فردای دو تیم استقلال و تراکتور؟

بازی فردا، یک مصاف سنگین است. تراکتور تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای است که بازیکنان با تجربه و توانمندی دارد. به نظرم فردا بازی دشواری برای هر دو تیم خواهد بود؛ به ویژه اینکه بازی در تبریز برگزار می‌شود و سرمای هوا روی کیفیت بازی اثرگذار خواهد بود ولی من امیدوارم با تدابیری که آقای مجیدی و کادر در نظر گرفته‌اند، بتوانیم یک بار دیگر دل هواداران را شاد کنیم و بازی خوبی را ارائه دهیم.

* غایبان استقلال در بازی با تراکتور؟

زبیر نیک نفس را به دلیل محرومیت فردا در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان تمرین کرده‌اند و از شرایط خوبی برخوردار هستند. همه مصمم و با انگیزه هستند تا ان‌شاءالله در این بازی هم مانند بازی‌های قبلی موفق شویم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

داوران هفته هجدهم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور بختیاری قاضی دیدار تراکتور و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار