مصاحبه بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال پس از برتری مقابل تراکتور گفتند: امیدواریم که این حواشی از بین برود و مسئولان تیم باید سریعا حواشی را جمع و جور کنند.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری یک بر صفر مقابل تراکتور تبریز، از هفته هجدهم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* امیرحسین حسین زاده

خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر بعد از 18هفته تیم ما بدون باخت است و باز هم بازی را بردیم. اگر گل زدم زحمات همه بچه ها بوده و خیلی خوشحالم از برد تیم.
تنها در دو بازی با گل گهر و فجرسپاسی بیرون بودم. در هفته‌های اخیر در تمام بازی ها در ترکیب بودم. اگر کادرفنی راضی باشد بازی می کنم. اگر راضی نباشند و کمک نکنم، روی نیمکت می‌نشینم و تیمم را تشویق می کنم. فرقی برایم نمی کند.
اسکوچیچ من را به اردوی تیم ملی دعوت کرد، ولی بدشانسی آوردم و تستم(کرونا) مثبت شد اما تمام تلاشم را می کنم که در اردوهای بعدتیم ملی باشم.
فشارهای جانبی تاثیری بر عملکرد تیم ندارد و ما کار خودمان و هرچه کادرفنی می خواهد را انجام می دهیم. خدا را شکر همه بازی ها را می بریم و این همه فشار و انتقاد از ما جایز نیست.

 

* مهدی مهدی پور

خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. همیشه بازی با تراکتور در تبریز جز بازی های سخت لیگ است. خدا را شکر امروز با تلاش بچه ها توانستم سه امتیاز را بگیریم. به هواداران تبریک می‌گویم و مبارکشان باشد. انشاالله که بتوانیم همین روند را تا آخر فصل ادامه بدهیم.

خدا را شکر تیم ما امسال ساختار خیلی خوبی دارد و شرایطی که داریم ایده آل است. خیلی سخت گل می‌خوریم و از موقعیت هایی که داریم استفاده می‌کنیم. به نظرم باید سعی کنیم همین روند را ادامه بدهیم و بازی به بازی جلو برویم و بتوانیم نتیجه مد نظرمان را به دست بیاوریم.

هم ما و هم بچه هایی که این حواشی برایشان زیاد است سعی می‌کنیم این اتفاقات پیرامون تیم تمرکزمان را به هم نزند. امیدواریم که این حواشی از بین برود و مسئولان تیم باید سریعا حواشی را جمع و جور کنند و اجازه بدهند تیم تمرکز داشته باشد و روند خوبش را ادامه بدهد.


 

* سعید مهری

خدا را شکر امسال فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و انشاالله با همین روند تا آخر فصل ادامه می‌دهیم و قهرمانی را تقدیم هواداران می‌کنیم.
این صحبت ها و رفتنم از استقلال برای نیم فصل بود و خیلی دوست ندارم وارد این مسائل شوم. ماندم و تلاشم را می‌کنم. هدفمان یکی است و انشاالله کنار هم بتوانیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم.
من هشت سال در تبریز بودم و خودش یک عمر است. روزهای خوبی را اینجا داشتم‌. امیدوارم که تراکتور به روزهای خوبش برگردد‌.

 مطالب مرتبط:

هفته هجدهم لیگ برتر/ تراکتور در تبریز زانو زد؛ استقلال حریف می‌طلبد.. بعدی لطفا!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار