pro

باشگاه استقلال با نامه ای از پروپیچ خواسته تا در تمرینات این تیم شرکت کند تا از این طریق بتوانند با او مذاکره کنند. همچنین رابسون مدافع برزیلی مد نظر استقلال به زودی وارد تهران می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، پروپیچ، بازیکن کروات تیم فوتبال استقلال در لیگ پانزدهم بعد از قرار گرفتن در لیست خروجی استقلال به دلیل فسخ قراردادش، قصد دارد از این تیم به فیفا شکایت کند تا غرامتش را دریافت کند.

البته استقلالی ها طی یک نامه از او خواسته بودند در تمرینات آبی پوشان شرکت کند تا سر فرصت به مشکل او رسیدگی کنند. زیرا این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و مسئولان آبی پوشان تهرانی خواسته اند تا پروپیچ در تمرینات حضور داشته باشد و بعدا، درباره مشکلاتش صحبت و مذاکره کنند.

گفتنی است پیش از این پروپیچ در لیست مازاد استقلال قرار گرفته بود و این بازیکن می خواست بابت فسخ قراردادش، از این باشگاه شکایت کند.

 ****

همچنین مدافع برزیلی مدنظر باشگاه استقلال دوشنبه هفته جاری وارد تهران می شود.

رابسون، مدافع برزیلی مدنظر استقلال که سهمیه زیر 23 سال محسوب می شود و سابقه بازی در لیگ سری B برزیل را هم دارد، بعد از توافق با مسئولان استقلال دوشنبه شب وارد تهران می شود.

این بازیکن که از نظر فنی از سوی منصوریان تایید شده بعد از حضور در تهران در تست های پزشکی حاضر می شود و در صورتی که مشکلی نداشته باشد، قراردادش را امضا می کند. 

 

 

کاپ

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار