حواشی دیدار نساجی و استقلال

نام رودی ژستد و یامگا در فهرست بازیکنان استقلال(تاج) در بازی امروز قرار گرفته و بر خلاف شایعات این دو بازیکن مشکلی برای همراهی تیمشان ندارند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های نساجی مازندران و استقلال(تاج) ایراناز ساعت 17:00 امشب دوشنبه(9 اسفند 1400) از هفته بیستم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه امام رضا مشهد و بدون حضور تماشاگران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

پیش از شروع بازی مقابل در ورودی ورزشگاه امام رضا (ع) تعدادی از هواداران استقلال تجمع کرده اند.

* به مناسبت بعثت حضرت پیامبر (ص) کلیپ‌های ویدیویی از اسکوربورد ورزشگاه پخش شد.

* فرزاد مجیدی و ایزد سیف الله پور در حاشیه گرم کردن دو تیم باهم خوش و بش کردند.

* روی نیمکت استقلال علیرضا رضایی،جعفر سلمانی، رضا آذری، سبحان خاقانی، محمد جواد به آفرین، عزیزی بک آمانوف،امیر ارسلان مطهری،امیر علی صادقی، آرمان رمضانی و سعید مهری حضور دارند.

* روی نیمکت نساجی حسین خطیر،احسان قهاری، حسین زامهران،علیرضا منتظمی،عرفان گل‌محمدی، صابر حردانی، مهرداد عبدی، علیرضا امیرخانی و محمد قربانی. نکته عجیب در فهرست نساجی حضور همزمان متین کریم زاده در لیست بازیکنان اصلی و ذخیره این تیم است. کریم‌زاده در نیم فصل اول در تیم استقلال حضور داشت.

حواشی دیدار نساجی و استقلال

* پیش از آغاز بازی یاد و خاطره شهید ستوان دوم احسان پای خسته، افسر یگان ویژه نیرو انتظامی که هشتم اسفند ۱۴۰۰ توسط دو شرور به شهادت رسیده بود، توسط باشگاه نساجی مازندران، هیئت فوتبال استان و یگان ویژه گرامی داشته شد.

* نام رودی ژستد و یامگا در فهرست بازیکنان استقلال در بازی امروز قرار گرفته و بر خلاف شایعات این دو بازیکن مشکلی برای همراهی تیمشان ندارند.

* پیش از شروع مسابقه روزبه چشمی به سمت ساکت الهامی شاهرخ بیانی رفت و با کادر فنی نساجی خوش و بش کرد.

* مسعود شجاعی و متین کریم‌زاده پیش از شروع بازی به سمت فرهاد مجیدی رفته و با سرمربی استقلال خوش و بش کردند.مجیدی به محض دیدن شجاعی دستی روی سر شجاعی کشید و از او تشکر کرد.

حواشی دیدار نساجی و استقلال

حواشی دیدار نساجی و استقلال

* ساکت الهامی و کادر فنی تیمش به سمت مجیدی و استقلالی‌ها رفته و با آنها خوش و بش کردند. مجیدی برخورد گرمی با شاهرخ بیانی داشت.

* عده ی زیادی افراد ناشناس با سنین مختلف در ساختمان، راه پله ها و فضاهای مختلف استادیوم  حضور دارند و خواهان تماشای بازی  شدند. مشخص نیست این نفرات چگونه وارد استادیوم شده‌اند.

* در دقیقه 14 خطای دانشگر روی اسلامی باعث اعتراض کادر فنی نساجی برای عدم اخطار توسط داور شد.

* در دقیقه 23 بازی فرصت خوبی از روی حرکت دانشگر برای یامگا ایجاد شد اما تعلل این بازیکن باعث شد تا ژستد با بی دقتی توپ را به بیرون بزند. این حرکت باعث ناراحتی دانشگر شد و او از یامگا که خود را به توپ نرسانده گلایه کرد.

* در اواخر نیمه اول، تیم نساجی صاحب پرتاب اوت شد که داور از شروع بازی توسط تیم شمالی جلوگیری کرد تا بازیکنان استقلال به زمین خودشان برگردند. اعضای تیم نساجی که قصد داشتند بازی را به سرعت آغاز کنند به این تصمیم داور شدیده اعتراض کردند. اعتراضات اعضای نساجی در نهایت منجر به کارت زرد گرفتن عادل باباپور مربی این تیم شد.

* رفعتی نماینده فدراسیون عکاسانی که نزدیک پرچم کرنر نساجی نشسته بودند را به پشت تابلوهای تبلیغاتی هدایت کرد.

* پس از سوت پایان بازی در نیمه اول، داور چهارم با صالح حردانی از استقلال و متین کریم زاده از نساجی صحبت کرد.

* فرزاد مجیدی و ساکت الهامی هنگام رفتن به رختکن با هم دست دادند. 

* مسعود شجاعی که در نیمه اول به دلیل آوردن توپ از بیرون به داخل زمین کارت زرد گرفته بود، پس از اتمام این نیمه با رفعتی ناظر مسابقه به گفت‌وگو پرداخت.

* دیدار دو تیم نساجی مازندران و استقلال(تاج) ایران بدون گل به پایان رسید.

* اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص برقراری عدالت در زمان برگزاری بازی‌ها با رقیب سنتی شد. باشگاه استقلال ۹ روز پیش طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ، خواهان برقراری عدالت در زمان برگزاری بازی‌های این تیم و بازی‌های پرسپولیس شده است. در این نامه به این موضوع اشاره شده که در ۱۵ بازی نیم فصل نخست، تیم استقلال در ۱۰ بازی زودتر از تیم پرسپولیس به میدان رفته و حریف با اطلاع از نتیجه مصاف استقلال بازی کرده است. باشگاه استقلال در این نامه خواهان اتخاذ تصمیمات سازمان لیگ جهت ایجاد عدالت در این موضوع شده و در پایان خواهان جابه‌جایی زمان بازی استقلال و گل‌گهر با مصاف پرسپولیس و صنعت نفت آبادان شده است.

حواشی دیدار نساجی و استقلال

حواشی دیدار نساجی و استقلال

حواشی دیدار نساجی و استقلال

* باشگاه استقلال مدعی شد خطای حقیقی روی مطهری پنالتی بوده است. دیدار تیم‌های استقلال و پدیده در هفته بیستم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که استقلالی‌ها مدعی اند خطای حقیقی، دروازه بان حریف روی ارسلان مطهری در محوطه جریمه، پنالتی بود که علی صفایی داور مسابقه آن را اعلام نکرد.

* حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص داوری دیدار نساجی و استقلال اظهار داشت:

داوری خیلی عالی بود و صفایی قضاوت خوبی انجام داد اما یکی دو ایراد ریز هم داشت. 

در نیمه اول داور کارت زرد را از جیب خودش خارج کرد و به سمت نیمکت استقلال آمد اما در صحبت با عوامل کنار زمین از دادن کارت منصرف شد. این کار اقتدار داور را پایین می‌آورد. اگر این اتفاق برای تیم حریف می‌افتاد ممکن بود اعتراض استقلالی‌ها را به همراه داشته باشد. وقتی کارت را بیرون می‌آورید و همه دیده‌اند و بعد دوباره آن را درون جیب خودتان قرار می‌دهید صلاحیت داور زیر سؤال می‌رود و نشان می‌دهد که داور قاطع نیست.

کارشناس داوری در خصوص اخطار به مسعود شجاعی به خاطر آوردن توپ به زمین در جریان بازی گفت: این اخطار درست بود چون او حرکت غیر ورزشی انجام داد. این اتفاق در گذشته نیز برای سیاوش یزدانی افتاده بود. اخطار به متین کریم‌زاده نیز به خاطر بی‌احتیاطی این بازیکن درست بود.

سلیمانی در خصوص کارت زردی که باباپور (مربی نساجی) به خاطر اعتراض به تصمیم داور برای اینکه او از پرتاب اوت و شروع سریع بازی جلوگیری کرده بود، گفت:‌ کارتی که به مربی نساجی داد به خاطر اعتراض درست بود. داور باید در سرعت دادن بازی همیشه موافق جریان بازی باشد. ما همیشه می‌گوییم داور باید برای تأخیر در شروع بازی به بازیکن کارت بدهد اما اینجا داور خودش باعث تأخیر در شروع بازی شد.

وی در  خصوص صحنه بحث‌برانگیز دقیقه 80 این بازی و سرنگونی ارسلان مطهری عنوان کرد:‌ در این صحنه مهاجم استقلال اعتقاد داشت علیرضا حقیقی خطا کرده اما سرعت مطهری آنقدر بالا بود که وقتی می‌خواست توپ را کنترل کند، کنترل خودش را از دست داد. حقیقی خطایی نکرده اما هر دو سرنگون شدند. تصمیم داوری مبنی بر ادامه بازی درست بود.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیستم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: این فوتبال برای خودتان؛ تمام تلاششان را کردند تا استقلال را زمین برنند

هفته بیستم لیگ برتر/ نساجی در مشهد استقلال را متوقف کرد؛ این تساوی مبارک نظام وظیفه و داور!

هفته بیستم لیگ برتر/ تساوی نساجی و استقلال در نیمه نخست؛ بدشانسی و دیگر هیچ!

هفته بیستم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نساجی؛ بازگشت به سیستم محبوب با حضور عارف غلامی

هفته بیستم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: به پذیرش انواع و اقسام ظلم‌ها عادت کرده ایم؛ کتاب ظلم ها علیه استقلال  مثنوی هفتاد من است

داوران هفته بیستم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور قمی قاضی دیدار نساجی و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار