رافائل سیلوا

مدافع سابق الفیصلی عربستان  جهت عقد قرارداد از طریق فرودگاه امام وارد تهران شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، رافائل سیلوا دا آرودا، مدافع سابق باشگاه الفیصلی عربستان، جهت امضای قرارداد با تیم فوتبال استقلال(تاج) امروز عصر وارد تهران شد.

 

رافائل سیلوا دا آرودا مدافع ۲۹ ساله و ۱۹۳ سانتی‌متری است که در شهر کویابا در غرب برزیل به دنیا آمد. این بازیکن فوتبالش را از تیم ریو پِرِتو برزیل آغاز کرد و سپس راهی تیم پونته‌پرتا شد و حضور در سری آ و سری بی برزیل را تجربه کرد. بوآ اسپورتو، کریسیوما و گویاس در سری بی برزیل دیگر تیم‌هایی هستند که رافائل سیلوا تجربه پوشیدن پیراهن آنها را در کارنامه دارد.

این مدافع باتجربه پس از چند سال حضور در سری بی، در سال ۲۰۱۸ راهی تیم بوآویشتا پرتغال شد و یک فصل نیز برای این تیم به میدان رفت. رافائل سیلوا را در سال ۲۰۱۹ راهی تیم الفیصلی عربستان شد و در این مدت ۷۴ بار برای این تیم به میدان رفت و فصل گذشته نیز توانست با الفیصلی عنوان قهرمانی جام‌حذفی عربستان و سهمیه مستقیم آسیایی را به دست بیاورد.

رافائل سیلوا تا پیش از پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی عربستان و فسخ قرارداد با الفیصلی، در ۱۳ دیدار از ۱۸ هفته ابتدایی فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان به میدان رفت و یک گل نیز در دیدار برابر تیم الهلال به‌ثمر رساند. این بازیکن همچنین در دیدار سوپرجام عربستان ۹۰ دقیقه مقابل الهلال بازی کرد.

آخرین حضور رافائل سیلوا با پیراهن الفیصلی عربستان، به تاریخ اول بهمن امسال باز می‌گردد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای جذب یک مدافع باکیفیت، روی آماده بودن گزینه موردنظر و فاصله کم از زمان آخرین بازی رسمی وی تأکید فراوانی داشت که رافائل سیلوا نیز در همین پنجره زمستانی امسال از تیمش جدا شده و از آخرین حضور او در میادین، زمان زیادی نمی‌گذرد.

این بازیکن در تمامی ۷۴ دیدار آخر خود برای الفیصلی، در پست مدافع میانی بازی کرده و از تجربه بالایی نیز برخوردار است.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مصطفی آجورلو: در کارشکنی علیه استقلال کم نگذاشته اند؛ تا آخر پیگیر کار یزدانی و مرادمند هستیم!

دیدگاه‌ها  
ژاویستا
0 #1 ژاویستا 1400-12-13 21:26
امسال به احتمال زیاد برنده دربی قهرمانه :P
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار