استقلال نیوز

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: تیم نفت تیم بسیار خوبی است و بازیکنان ما صد در صد توان به نبرد با این تیم خواهیم رفت و بازی فردا را قربانی دربی نخواهند کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، طبق قوانین فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل اخراج در بازی با گل گهر از حضور در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت منع شد و به جای ایشان صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در این نشست خبری حضور پیدا کرد و صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

              

* بازی فردا بازی دشواری خواهد بود

بازی فردا بازی دشواری خواهد بود. تیم استقلال با توجه به عملکرد در هفته‌های گذشته برای حفظ روند وارد بازی می‌شود. شناخت خوبی از نفت داریم و نقاظ ضعف و قوت این تیم را آنالیز کردیم. امیدوارم با یک بازی خوب دل هوادارانمان را شاد کنیم.

* هنوز کارت بازی سیلوا صادر نشده است

فردا چشمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. سیلوا با تیم تمرین می‌کند، ولی نمی‌دانم می‌توانیم از وی استفاده کنیم یا خیر، اینکه کارت او صادر شده یا خیر را نمی‌دانم. دانشگر و یکی دو نفر مصدومیت جزئی دارند، ولی امیدوارم کادر پزشکی آن‌ها را آماده کنند.

* فردا با صد در صد توان وارد زمین خواهیم شد

اینجا کنفرانس بازی استقلال و نفت آبادان است و نباید در این مورد صحبت کرد، اما تفکر مجیدی به این شکل بوده که بازی به بازی جلو برویم. بازیکنان ما واقف هستند که بازی فردا مهم است و فردا با صد در صد توان وارد زمین خواهیم شد.

* به دلیل پُر شدن لیست دیگر بازیکنی جذب نخواهد شد

این مساله مشخص بود، چون پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بسته شده بود و یزدانی و مرادمند بعد از بسته شدن این پنجره از ما جدا شده و از لیست ما خارج نشدند به همین دلیل ما نمی‌توانیم بازیکن جدید جذب کنیم.

* عقد قرارداد کوتاه مدت با سیلوا عاقلانه بود

زمانی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستید معمولا امکان یارگیری با سلیقه مربیان بیشتر است، ولی وقتی از این پنجره خارج می‌شوید محدودیت‌هایی به وجود می‌آید. به نظرم تصمیم درست و عاقلانه‌ای در مورد عقد قرارداد کوتاه مدت با این بازیکن گرفته شد.

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور ساروی قاضی دیدار استقلال و صنعت نفت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار