هواداران استقلال

نقش هواداران در موفقیت استقلال امری غیر قابل انکار است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، قطعا این همه دشمنی، کینه و کارشکنی در این فصل علیه باشگاه استقلال(تاج) ایران و ارکان موفقیت آن به هیچ عنوان اتفاقی نیست.در این مطلب راهکارهایی از باب پیشنهاد برای کمک های هواداری در جهت همراهی در پیمودن مسیر قهرمانی پیشنهاد می‌شود.

1️⃣اطمینان به توانایی کادرفنی و بازیکنان، قطعا کادرفنی بیش از هر کسی به موفقیت تیم علاقمند است چرا که در پایان فصل به درست یا غلط، مربی پاسخگوی اول در مقابل نتایج خواهد بود.

2️⃣احترام کامل و عملی به تصمیمات کادرفنی، به برخی واکنش ها نگاهی بیندازیم اینکه روزی رضاوند، روز دیگر حسین زاده و بعدا ژستد و فردا فرد دیگری، هدف حملات دامنه‌دار قرار می‌گیرند در کجای وظایف هواداری تعریف شده است؟ آیا کادرفنی و بازیکنان ‌که با وجود هزاران دشمنی و ضربه زنی و مشکلات فراوان در تامین امکانات اولیه، تا این جای فصل در صدر و با اقتدار ایستاده‌اند، لایق احترام بیشتری نیستند؟

3️⃣نمایش عملی قدرت هواداری در روزهایی که نتیجه باب میل ما نیست، این در اصل یک آزمون هواداری مهم است که امیدوارم همگی در این آزمون بزرگ پیروزمندانه خارج شویم.

4️⃣نه قهرمانی را قطعی بدانیم و نه در مقطعی از آن ناامید شویم. طبیعتا در روزهای حساس فصل باید بر تصمیمات احساسی غلبه کنیم و تا زمان قطعی شدن و رسمیت قهرمانی و بالا رفتن جام هرگز وظایف مهم هواداری خودمان را رها نکنیم.

5️⃣در مقابل توطئه‌های دشمنان استقلال(تاج) بزرگ آگاهانه و سریع مقابله کنیم، چه دشمنان تاریخی و چه استقلالی نماهای دروغی و فصلی که عملکرد تخریبی بیشتری نسبت به دشمنان مشخص و قدیمی دارند.

6️⃣به یاد داشته باشیم، گاهی مصلحت در سکوت است خصوصا زمانی که مسائلی درون خانواده روی می‌دهد. ارکان باشگاه از مدیریت تا مربیان و بازیکنان و ما هواداران مجبور به همدلی بیشتری در این مسیر هستیم.

7️⃣به نظرات منتقدان غیر تخریبگر در صورت عدم موافقت، واکنش غیر پرخاشگرانه انجام دهیم و مواظب باشیم تا منتقدان با تحمل واکنشی پایین‌تر را تبدیل به تخریبگر جدی نکنیم.

8️⃣بسیاری از نوشته‌های افراد کوچک و مخرب را خصوصا در روزهای سرنوشت ساز قهرمانی نادیده بگیریم و بدانیم که برای پاسخگویی در زمان لازم فرصت بسیاری وجود دارد.

9️⃣واکنش سریع و گسترده به اتفاقات مهم ورزش و فوتبال داشته باشیم، آنجایی که رسانه‌های سرخ حاکم مایل هستند تا با سانسور حقیقت، مانع از مقابله با پرونده‌های فساد، تزویر و جعل در ورزش و فوتبال شوند.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

محمد نوری فر: با ما از این شوخی ها نکنید؛ به همان تیم زحمت کشی که می گویند با دست گل زدند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار