مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل صنعت نفت گفتند: خیلی ساده لوحانه است که از الان خود را قهرمان بدانیم پس باید تا آخرین هفته برای کسب جام قهرمانی تلاش کنیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان، از هفته بیست و دوم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* مهدی مهدی پور

مهدی مهدی‌پور بعد از پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، با توجه به اینکه صنعت نفت برد خوبی را در هفته پیش به دست آورده بود و روحیه خوبی داشت، ولی خدا را شکر ما توانستیم این سه امتیاز را که خیلی برای‌مان مهم بود، کسب کنیم.

برای دربی کاملاً آماده‌ایم. در این مدتی که در استقلال حضور دارم، متوجه شدم که این بازی با دیگر بازی‌ها متفاوت است. برای حفظ صدرنشینی و کسب یک نتیجه خوب در دربی حاضر می‌شویم. اگر هواداران نیز در ورزشگاه باشند، به جذابیت بازی اضافه می‌کنند. امیدوارم در دربی هواداران را در کنارمان داشته باشیم.


* نیک نفس

بازی خوبی بود ، به جز 20 دقیقه آخر که صنعت نفت به ما فشار آورد که طبیعی هم بود، عملکرد خوبی داشتیم و خدا را شکر 3 امتیاز بازی را گرفتیم.

با توجه به شرایط جدول، بازی بسیار حساس است و تیم پرسپولیس هم تیم خوبی است. ما مثل همه بازی ، تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت و برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهیم کرد.

من با نظر خود فرهاد مجیدی آمدم. می‌دانستم دید آنها مثبت است. زمانی هم که رسیدم تلاش کردم و خدا را شکر کم کم با کمک بچه‌های تیم جا افتادم.

من مشکل داشتم. در این هفته هم با تیم تمرین نکردم ولی خدا را شکر امروز حالم خوب است. من مسموم شده بودم و مشکل گوارشی داشتم. امروز یک نیمه بازی کردم و ببینیم در دربی خدا چه می‌خواهد.


* ارسلان مطهری

قبلاً هم درمورد این موضوع که چرا ثابت بازی نمی کنم صحبت کرده‌ام و جواب این سوال پیش من نیست. نظر کادر فنی است.

تلاش می‌کنم هر زمانی وارد زمین می‌شوم بهترین عملکرد را داشته باشم، چون می‌دانم خارج از ورزشگاه هواداران منتظر هستند تا با یک حرکت ما به هوا بپرند.

تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم. تمام بازی‌ها حساس است و دربی هم 3 امتیازی است.

باید 3 امتیازها را جمع کنیم. باید باهوش باشیم و نباید عجله کنیم. با تمرکز بالا باید همین روند را حفظ و صعودی‌تر کنیم.


 

* وریا غفوری

گرفتن این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود تا فاصله را حفظ کنیم. بعد از چندسال با اختلاف امتیاز بیشتری نسبت به پرسپولیس به پیشواز بازی بزرگ می رویم. خداراشکر همه چیز عالی است.

بعد از آسیبی که در نیم فصل اول دیدم، الان شرایط و آمادگی خیلی خوبی دارم. می‌توانم به تیمم کمک کنم. حالا هرچقدر که بازی کنم.

هنوز هیچ چیزی قطعی وجود ندارد. هنوز بازی‌های سختی پیش رو داریم. فکر قهرمانی از الان خیلی ساده لوحانه است. باید هفته به هفته، با تمرکز کامل و متحدتر از همیشه جلو برویم. ان‌شاالله بازی‌ها را یکی یکی ببریم و به هدفمان برسیم.

نه، ما یک برنامه تیمی و تاکتیک خودمان را داریم. می‌رویم که طبق معمول و مثل هر هفته بازی خودمان را انجام بدهیم. بازی سختی است. تمرکز و انرژی بیشتری می‌خواهد. ان‌شاالله بتوانیم برنده باشیم.

احساس می‌کنم امسال تیم تر از هر سال دیگری هستیم.خیلی به قهرمانی امیدوار هستم. ان‌شاالله این اتفاق بیفتد.

اخبار استقلال

  

     


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ استقلال با برد به استقبال دربی رفت؛ علیمنصور با یک گل در آزادی زانو زد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار