اتوبوس تیم ملی

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اعلام شد اما این لیست ابهامات و نکات مبهم زیادی در خود دارد.

             

به گزارش استقلال نیوز، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ایران برای برگزاری دو دیدار باقی مانده مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مقابل کره جنوبی و لبنان اعلام شد و در کمال تعجب برخی بازیکنان لایق استقلال ایران جایی در این لیست ندارند و به جای آن ها افرادی به تیم ملی دعوت شدند که به شایعه پکیجی بودن و یا سفارشی بودن این لیست دامن می زند. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم:

1️⃣به راحتی آب خوردن، آینده بهترین مدافع ایران(سیاوش یزدانی) و محمدحسین مرادمند را تباه کردند تا مدافعی که حتی هواداران پیروزی(پرسپولیس) هم به او اعتقادی ندارند برای فرار از سربازی به تیم ملی دعوت شود!

2️⃣در اقدامی مضحک یک عیاش را بخشیدند تا عیاشی در تیم ملی رواج پیدا کند، البته عیاشی سرخ‌های حکومتی نه دیگر بازیکنان!
اگر در اردوهای بعد در تمرین تیم ملی در کنار برخی بازیکنان خاص بازیگران فیلم‌های پو رن را دیدید تعجب نکنید این‌ها سربازان وطن هستند{آمده در متن بیانیه مضحک عذرخواهی م.ک} و اگر این کثافت‌کاری‌ها را نکنند نمی‌توانند برای تیم ملی بجنگند حتی اگر مکانی بهتر از اتوبوس پیدا نکنند!

3️⃣صالح حردانی و جعفر سلمانی را از تیم ملی خط زدند به جرم اینکه لباس آبی بر تن دارند و صدرنشین لیگ به زعم این‌ها نباید بازیکن فیکس در ترکیب تیم ملی داشته باشد..

4️⃣زبیر نیک نفس که فصلی فوق العاده با استقلال صدرنشین سپری کرده به تیم ملی دعوت نمی شود تا نیمکت نشینان تیم سرخ پوش پایتخت در اردوی تیم ملی حاضر شوند! شاید در قرارداد این ها آپشن هایی برای حضور در تیم ملی گنجانده شده و شاید هم اسکوچیچ عاشق چشم و ابروی آنهاست!

به گزارش استقلال نیوز، این ها گوشه‌ای از فساد مکانیزه شده در لیست پکیجی تیم ملی بود.. افسوس می‌خوریم به حال این فوتبال کثیف که کثافت به طور کامل در تمام سطوح آن رخنه کرده است!

 اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

بی حرمتی به پرچم کشورمان با دعوت از یک بازیکن عیاش؛ آقایان تیم ملی را بساط منافع مالی خود نکنید

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار