Ali mansoorian 5 سرمربی استقلال گفت: کاوه بازیکن خوبی است و ما یک خرید شیک و جنتلمن داشتیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص پیوستن کاوه رضایی به استقلال گفت: من پیوستن کاوه به استقلال را تبریک می گویم. کاوه بازیکن بسیار خوبی است و ما یک خرید بسیار شیک و جنتلمن داشتیم.

وی درباره شایعاتی که پیرامون مباحث مالی قرارداد رضایی شنیده می شد، اظهار داشت: بر خلاف مسائل مطرح شده در برخی رسانه ها، مسائل مالی به هیچ وجه اولویت او نبود. در صحبتی که کاوه با ما داشت، اولویت او پیشرفت فوتبالی و مسائل فنی بوده است. کاوه روی مسائلی تاکید داشت که به مسائل فوتبالی و فنی تاکید می شد و نه مسائل مالی. ما درباره مسائل مالی بسیار کم و کوتاه صحبت کردیم و در حداقل زمان ممکن به توافق رسیدیم.

سرمربی استقلال درباره شماره پیراهن رضایی افزود: شماره نه تیم استقلال برای کاوه خواهد بود. این پیراهن سالها بر تن برهانی بود که برای استقلال نمایش های خوبی داشت و گل های زیادی به ثمر رساند. حالا هم این پیراهن برای کاوه خواهد بود و امیدوارم مسیر آرش برهانی را در گلزنی برای استقلال ادامه دهد. حضور کاوه رضایی در استقلال به همه هواداران تبریک می گویم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار