فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: هر شش بازی آینده ما به طور یکسان اهمیت دارد و نباید به چیزی غیر از این فکر کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) که به دلیل زمان پرواز تیم نتوانست در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر سرکت کند صحبت کوتاهی را با رسانه رسمی باشگاه انجام داد که در ادامه می خوانید:

  

* بازی با سپاهان؟

بازی خیلی مهمی در پیش داریم. همیشه مصاف دو تیم استقلال و سپاهان جذاب بوده و من خودم خاطرات خیلی خوبی از بازی این دو تیم دارم. باشگاه سپاهان، از بهترین باشگاه‌های ایران است و ساختار آن‌ها به مفهوم باشگاه بسیار نزدیک است.

ما فردا به دنبال یک بازی زیبا هستیم و امیدوارم هواداران دو تیم در ورزشگاه حاضر باشند و ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود. امیدوارم از بازی فردا همه بینندگان و حاضران در استادیوم لذت ببرند.

* صحبت پایانی؟

تیم ما آماده است و قدم به قدم به سمت هدف اصلی خود پیش می‌رویم.  هر شش بازی آینده ما به طور یکسان اهمیت دارد و نباید به چیزی غیر از این فکر کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، به دنبال اظهارات مدیر رسانه‌ای تیم پیروزی(پرسپولیس) در نشست خبری امروز این تیم پیرامون شرایط قهرمانی در صورت برابری امتیاز مدعیان قهرمانی، محمد نوری‌فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت:

حقیقتا باشگاه استقلال نیازی به پرداختن به این موضوع ندارد و ملاک اصلی قوانین، سازمان لیگ است. واقعا در شأن باشگاه استقلال نیست که به این بحث‌ها ورود کند. این روزها کارهای مهمتری داریم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور بختیاری قاضی دیدار سپاهان و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار