مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل سپاهان گفتند: امیدواریم که در پنج بازی آینده برنده شویم و قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل سپاهان، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

  

* روزبه چشمی

به هواداران دو تیم تبریک می‌گویم. بعد از مدت‌ها به استادیوم آمدند و بازی خیلی خوبی را مشاهده کردند. فقط بدی آن این بود که نتیجه مساوی شد. ما برای سه امتیاز آمده بودیم. اول بازی فشار آوردیم و به گل رسیدیم ولی روی یک اشتباه خودمان گل مساوی را دریافت کردیم. در نیمه دوم هم سپاهان موقعیت داشت و هم ما ولی بازی با تساوی به پایان رسید. امیدوارم که در پنج بازی آینده برنده شویم و قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

او درباره اینکه امسال بازی‌های پرسپولیس بعد از استقلال بوده است، گفت: برنامه‌ریزی را مسئولین انجام می‌دهند و این هم باگ‌هایی است که وجود دارد. ولی به امید خدا ما 5 بازی را می‌بریم و به نتایج بقیه تیم‌ها نیز کاری نداریم. فکر می‌کنم اگر در هر 5 بازی با تمام قوا وارد زمین شویم و آنها را ببریم، به اما و اگر و نتایج سایر تیم‌ها کاری نداریم.

چشمی در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: از هوادارانمان تشکر می‌کنم. چه کسانی که در اصفهان بودند و چه هوادارانی که از شهرهای دیگر آمده بودند. واقعاً جو خوبی بود. بازی با حضور تماشاگر کیفیت دیگری دارد. ان‌شاءالله که همیشه همین‌گونه ادامه‌دار باشد و بتوانیم همیشه بازی‌های باکیفیتی را ببینیم.


مدافع استقلال در خصوص پنج دیدار پایانی گفت: ما تلاشمان را می‌کنیم. پنج هفته آخر است و تیم‌هایی که برای سقوط نکردن و تیم‌هایی برای کسب سهمیه  قهرمانی تلاش می‌کنند باعث شده است بازی‌های آخر سخت شود. ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هر 5 بازی را ببریم و بدون اما و اگر قهرمان شویم.


   

* مهدی مهدی پور  

نیمه اول خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم شرایط مان بهتر شد. روی یک موقعیت بچگانه گل خوردیم و در نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم. خدا را شکر مردم اصفهان بعد از 2 سال به ورزشگاه آمدند و از این بابت  هم خوشحالم و  هم از آنها تشکر هم می‌کنم.

امروز تماشاگران اصفهانی به من هم لطف داشتند.من هم جواب لطف تماشاگران را دادم. امیدوارم سپاهان در ادامه مسیر موفق باشد. سپاهان یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ ماست.  باید تلاش کنیم به یک امتیاز دست پیدا کردیم و 5 بازی دیگر باقی مانده که می‌خواهیم برنده شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ تساوی باارزش در نقش جهان؛ استقلال به سپاهان هم نباخت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار