استقلال نیوز

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از برتری مقابل شهر خودرو گفتند: هنوز برای اینکه جشن قهرمانی برگزار کنیم بسیار زود است و باید 4 هفته دیگر بجنگیم 

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری مقابل شهرخودرو، از هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* آرمان رمضانی

این گل لطف خدا و تلاش همه بچه‌ها بود. بازی بسیار مهمی را پشت سر گذاشتیم و به این برد نیاز داشتیم که خدا را شکر به برتری رسید

امشب یکی از بهترین شب‌های زندگی من بود. علاوه بر اینکه گل مهمی برای باشگاهم زدم، پدرم برای اولین بار به ورزشگاه آمده بود و بازی مرا برای اولین بار از نزدیک تماشا می‌کرد. این گل را به او تقدیم می‌کنم.

شما لطف دارید. بازی گره خورده و این گل روزی من بود.


* روزبه چشمی

می‌دانم هواداران چه استرسی داشتند ولی توانستیم در دقایق پایانی گل بزنیم. استرس روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود. باید خیلی بهتر از این بازی می‌کردیم. همیشه دفاع می‌کردم از تیمم ولی امروز می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. شرایط جدول روی بازی تاثیرگذار بود.

هواداران منتظر برد بودند و دوست داشتند با اختلاف پیروز شویم ولی خوشحالم که آرمان رمضانی توانست مزد تلاشش را بگیرد و یک گل مهم و سه امتیازی بزند.

هفته پیش نیز مقابل سپاهان که تیم خوبی است مساوی کردیم ولی خیلی‌ها از نتیجه انتقاد کردند. در نیم فصل دوم نتیجه گرفتن خیلی سخت است چه برسد به هفته‌های آخر. هفته پیش ما مساوی کردیم و این هفته تیم رقیب به تساوی رسید. هفته‌های آخر سخت است ولی همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم. این 3 امتیاز خیلی کمک کرد. تلاش می‌کنیم مقابل فولاد هم 3 امتیاز را بگیریم و به سمت قهرمانی حرکت کنیم.

قرار شد نیم فصل دوم را فوتبالی نگاه کنیم و فوتبالی نتیجه بگیریم. یکی دو بار مفصل درباره این موضوعات صحبت کردیم. امیدوارم در زمین و بتوانیم فوتبالی نتیجه را ببینیم.

همه تمرکز من و همه بازیکنان روی باشگاه است تا بتوانیم قهرمان شویم. بعدا می‌شود درباره سایر مسائل صحبت کرد.


* سید حسین حسینی

امروز واقعاً از نزدیک دیدم که تماشاگران چه استرسی را تحمل می‌کنند. خدا را شکر توانستیم بازی خیلی مهمی را ببریم و به آن چیزی که می‌خواهیم نزدیکتر شویم. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و چهار بازی دیگر باقی مانده و ان‌شاءالله در پایان فصل جام قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم. باید هر بازی بهتر از بازی قبل باشیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم و قهرمان شویم.

خدا را شکر که تیم گل نخورد و توانستیم بازی را ببریم.

خدا را شکر امسال تیم‌مان نتایج خوبی گرفته است و همه دوست دارند ما را متوقف کنند و به خاطر همین این بحث‌ها پیش آمده است.


 

* وریا غفوری

دم همه بچه ها گرم که توانستند سه امتیاز را بگیرند.

 چون تیم‌مان جوان است و به انرژی هواداران نیازی داریم که که بچه ها هل بدهند.

امیدوارم قهرمانی ما اتفاق بیفتد و هواداران به چیزی که لایقش هستند، برسند.

 

اخبار استقلال

  

     


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ شیر مادر و نان پدر حلالت آرمان؛ شهرخودرو هم مقابل استقلال قهرمان زانو زد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار