حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال

زبیر نیک‌نفس و محمد دانشگر هافبک و مدافع تیم فوتبال استقلال(تاج) که با کارت زرد جریمه شدند، دیدار بعدی آبی‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک را از دست دادند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال(تاج) ایراناز ساعت 19:45 امشب شنبه(24 اردیبهشت 1401) از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه شهدای اهواز(فولاد آره نا) و بدون حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

با توجه به اینکه بازی بدون تماشاگر است، هواداران استقلال مقابل هتل محل اقامت آبی‌پوشان تجمع کرده بودند که همین مسئله باعث شد اتوبوس تیم استقلال به سختی از میان جمعیت رد شود.

* با توجه به حساسیت این دیدار استقلال و فولاد قرار است از بازیکنان دو تیم تست دوپینگ گرفته شود و در همین راستا مأموران نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در ورزشگاه حاضر شده و بعد از بازی این تست گرفته می‌شود.

حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال

* داوران بازی پیش از شروع، لباس هلال احمر را به مناسب هفته هلال احمر برتن کرده بودند.

حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال

* عارف آقاسی و آرش رضاوند که نیم فصل از استقلال به فولاد پیوستند پیش از آغاز بازی به سمت فرهاد مجیدی و نیمکت آبی‌پوشان رفتند. این دو با همبازی‌های سابق خود خوش و بش کردند. همچنین زبیر نیک‌نفس و صالح حردانی که سابقه بازی در فولاد را دارند به سمت جواد نکونام رفتند.

* جواد نکونام پیش از بازی به سمت فرهاد مجیدی و نیمکت استقلال رفت.

* در 20 دقیقه ابتدایی، نکونام به عملکرد بازیکنان اعتراض می‌کرد و از آنها می‌خواست در دادن پاس دقت کنند.

* زبیر نیک‌نفس که در نیمه نخست با کارت زرد جریمه شد، محروم شد و دیدار بعدی آبی‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک را از دست داد.

* دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال(تاج ایران) از هفته بیست و هفتم لیگ برتر با برتری 2 بر 1 آبی پوشان به پایان رسید.

* بلافاصله پس از اینکه محمدحسین زاهدی فر به نشانه پایان بازی در سوت خودش دمید بازیکنان استقلال و کادرفنی این تیم زمین چمن ورزشگاه فولاد آرنا را روی سرشان گذاشتند و فریادهای شادی آنها ورزشگاه را پر کرد.

* نادر غبیشاوی مربی دروازه‌بان‌های فولاد این خوشحالی را برنتابید و به حسینی و بازیکنان  استقلال معترض شد.

* بلافاصله سایر بازیکنان فولاد هم به جمع معترضین پیوستند و فضای متشنجی در زمین ایجاد شد.این موضوع با همراهی لیدرهای فولاد همراه شد و آنها پس از خوشحالی آبی ها و دیدن اعتراض مربی تیم شان وارد زمین شدند و قصد درگیری با آبی ها را داشتند که با دخالت ماموران امنیتی قائله ختم به خیر شد.

* حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در دیدار فولاد و استقلال اظهار داشت:

قضاوت تیم داوری در مجموع خوب بود. نتیجه بازی را تیم‌ها رقم زدند و عملکرد تیم داوری روی نتیجه بازی تاثیری نداشت. وقتی یک بازی به این شکل انجام می‌شود، قطعا عملکرد تیم داوری خوب است. با وجود اینکه هفته‌های پایانی لیگ است و بازی استقلال و فولاد هم حساسیت‌های خاص خودش را داشت ولی تیم داوری اشتباهی نداشت.

در نیمه دوم بازی درگیری‌ها و خطاها بیشتر بود. در دقیقه 50 روی برخوردی که دروازه‌بان استقلال و مهاجم فولاد داشتند، داور به درستی ادامه بازی داد که این اتفاق، یکی از نقاط قوت داوری این دیدار بود. اخطارهای داور در این دیدار درست بود.

عسگری درباره گل فولاد که استقلالی‌ها معتقد بودند آفساید بود، گفت: در لحظه به ثمر رسیدن گل فولاد، تلویزیون صحنه‌ واضحی نشان نداد که به درستی تشخیص دهیم بازیکن فولاد در موقعیت آفساید بوده است یا خیر.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ اهواز شهر همیشه آبی؛ استقلالِ قهرمان فولاد را هم ذوب کرد!

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ تساوی فولاد و استقلال در نیمه نخست؛ شانس هم چیز خوبی‌ است که نداریم!

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان؛ رمضانی جایگزین ژستد با شرایط آرمانی!

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ نشست خبری سرمربی استقلال پیش از دیدار مقابل فولاد برگزار نمی‌شود؛ صالح مصطفوی: کاری به نتایج رقبا نداریم

داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور برازجانی قاضی دیدار فولاد و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار