مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از برتری مقابل فولاد گفتند: با عملکردی که در این فصل و این بازی داشتیم ثابت کردیم لایق قهرمانی هستیم

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری مقابل فولاد، از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فصل 1400/1401، در میکسدزون ورزشگاه فولاد آرنا و پس از آن در فرودگاه مهرآباد تهران صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* وریا غفوری

استقلال یکبار دیگر شخصیت خودش را نشان داد و اعلام کرد لایق قهرمانی است. همانطور که آقا فرهاد (مجیدی) گفته، باید 4 بازی پیش‌رو با قدرت پیش می‌رفتیم که یکی را بردیم و برای سه بازی دیگر هم با قدرت وارد زمین می‌شویم تا با کیفیت خوبی لیگ را به پایان برسانیم.

هدف ما قهرمانی استقلال است. شاید در هر مجموعه‌ای هزاران اتفاق بیفتد و سلیقه‌های مختلفی باشد ولی این وسط شایعاتی مطرح می‌شود که با قصد و هدف از سوی یکسری آدم معلوم‌الحال عنوان می‌شود و نمی‌توان جلوی برخی چیزها را گرفت. ما با فرهاد مجیدی یک تیم و سرباز او هستیم تا به بهترین شکل بازی‌ها را تمام کنیم.

بحث سیدحسین حسینی با یکی از بازیکنان فولاد بود. فکر کنم بازیکن آنها ناراحت بود که چرا خوشحالی می‌کنیم که عجیب بود. طبیعی بود با بردن چنین بازی خوشحالی کنیم.

من یکبار تجربه قهرمانی با سپاهان داشتم ولی برای این جام خیلی زحمت کشیده بودیم.

وقتی صحبت از مسائل اجتماعی و مدنی می‌شود فوتبال دیگر اولویت من نیست. باید از جایگاهی که قرار دارم استفاده کنم تا زبان هوادارانی که با هزاران بدبختی بلیت تهیه می‌کنند، باشم. موقعی که مشکلات را می‌بینیم و به آن فکر می‌کنم بغض گلویم را می‌گیرد و ناراحت می‌شوم و متأسفانه کاری از دستم برنمی‌آید. حق مردم است که سعادتمند زندگی کنند.


* امیر حسین حسین زاده

زحمت تمام بچه‌ها بود که این نتیجه را کسب کردیم. خودم هم خیلی خوشحالم بابت گلی که زدم و امیدوارم گل من باعث قهرمانی استقلال شود

بعد از کنترل توپ، تنها راهی که داشتم برای ضربه زدن، شوت زدن بود و یک شوت خوب زدم که از گل شدن آن خوشحالم.


* سید حسین حسینی

بازی خیلی سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌ بردیم. فولاد تیم خوبی است و در خانه‌اش بازی می‌کرد. خوشحالیم که توانستیم 3 امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم.

باید ببینیم نتایج امشب چه می‌شود، اگر هم نشد هفته بعد با قدرت قهرمان می‌شویم.

متأسفانه در دقایق آخر گل خوردیم، اما کلین شیت مهم نیست.

بازیکن فولاد حق ندارد به ما بگوید خوشحالی کنیم یا نکنیم. او در حدی نیست که بخواهد این حرف‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ بزند.


 

 

* صالح مصطفوی

بالاخره در هفته‌های مختلف در لیگ فراز و نشیب زیاد بود، یکسری‌ها وقت‌ها اختلاف امتیاز کم می‌شد و یکسری‌ها وقت اختلاف بیشتر می‌شد اما حالا در هفته بیست و هفتم اختلاف 9 امتیاز شده و قهرمانی مسجل شد؛ خیلی خوشحال هستیم و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که استقلال بتواند این تیم خیلی جوانی که دارد را حفظ کند و بتواند در سال‌های آینده هم همچنان مدعی اصلی باقی بماند.

آقا فرهاد از روز اول گفتند که دنبال رکورد و ... نیستند اما ما از روز اول بازی به بازی پیش رفتیم، از جوانان خیلی خوبی استفاده کردیم، مثل امیرحسین حسین‌زاده که الان پشت دوربین شما ایستاده و خیلی خوشحال است. خیلی بازیکنان جوان و آینده دیگری هم بودند، این تیم میانگین سنی‌اش امسال خیلی پایین آمد و مهره‌های تاثیرگذارش جوانانی مثل حسین‌زاده شدند. به نظر من این موضوع یکی از مهم‌ترین نکات این تیم بود، از الان به بعد هم برای این 3 بازی، بازی به بازی جلو خواهیم رفت.

قهرمانی خیلی مهم بود، قطعا ما در همه بازی‌ها برای پیروز شدن پا به میدان می‌گذاریم، امیدوارم که این اتفاق می‌افتد.


 

* روزبه چشمی

به هواداران‌مان تبریک می‌گویم، فکر می‌کنم مستحق قهرمانی بودند و در این چند سال به واسطه یکسری از اتفاقاتی که افتاده، خیلی سخت کشیدند.

باید از بچه‌هایمان تشکر کنم که امروز سنگ‌تمام گذاشتند، هم‌چنین از کادرفنی ممنونم؛ خداراشکر که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و هم قهرمان شویم. انشالله 3 بازی باقیمانده هم این روند را ادامه بدهیم تا بدون باخت فصل را تمام کنیم.

این قهرمانی شیرینی مضاعفی برای ما دارد، چون 4-5 سالی یکسری اتفاقات بود که همه می‌دانند و نمی‌خواهم موضوع را باز کنم. این قهرمانی لذت بیشتری دارد چون بعد از یکسری اتفاقات رخ داد و تیم ما و کادرفنی ما نشان داد که مستحق این قهرمانی است، چون از اول فصل خیلی‌ها انتقادات نابه‌جایی از تیم ما و نوع بازی‌مان می‌کردند اما خداراشکر تا اینجا نشان دادیم که مستحق این اتفاق بودیم. هدف‌مان این است که 3 بازی را پرقدرت ادامه بدهیم و فصل را با همین روند خوبی که داشتیم تمام کنیم.

در خصوص توئیت آقای آذری جهرمی(وزیر سابق ارتباطات)من فقط به ایشان خسته نباشید می‌گویم؛ من فکر می‌کنم اگر جای ایشان بودم، ری‌اکشن‌های خیلی بدتری نشان می‌دادم، بالاخره بعد از این پنج سال و اتفاقی که امسال برای تیم ما افتاد و تیم آن‌ها نیفتاد، فکر می‌کنم متوجه منظورم می‌شوید. قطعا من اگر بودم نمی‌توانستم آنقدر شیک خودم را کنترل کنم، ولی بازهم خسته نباشید می‌گویم و انشالله که دیگر این‌چنین اتفاقی برای کسی نیفتد!

ما هدف اول‌مان این است که سه بازی پیش‌رو را با برد تمام کنیم؛ حالا این جمله‌ای نیست که من بخواهم بعد از قهرمانی بگویم اما واقعا هدف‌مان همین بوده است و بعد از بازی سپاهان هم گفتم. ما می‌خواهیم 5 بازی را ببریم که خداراشکر 2 بازی را بردیم و انشالله 3 بازی بعد را هم ببریم. راجع به ثبات تیم‌مان، قطعا تاثیرگذار است. به قول معروف اگر بتوانیم بازیکنانی که هستند، کادرفنی که هست و کادر مدیریت، بتوانیم یکدل باشیم و همین شرایط را برای فصل آینده بتوانیم ادامه بدهیم و همین کار جا به جا نشود و بازیکنان هم جا به جا نشوند، قطعاً تاثیرگذار است و فصل بعد هم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم اما بازهم می‌گویم که اول هدف‌مان این سه بازی است.

من یک جمله راجع به قرعه‌مان در جام جهانی بگویم؛ نسبت به جام جهانی قبلی شاید گروه آسان‌تری به لحاظ اسمی باشد اما قطعا گروه‌مان، گروه سختی است. ما نباید تلقین کنیم که گروه آسان است و توقعات را بی‌جا بالا ببریم، گروه سختی است هر چند که نسبت به گروه جام جهانی قبلی آسان‌تر است اما باید برنامه‌ریزی خوبی برای تیم ملی شود و بازی‌های دوستانه خوبی برگزار شود و با آرامش، امکانات برای تیم ملی فراهم شود. چون بچه‌های تیم ملی در نتایج نشان دادند که مستحق بهترین شرایط هستند و فکر می‌کنم فدراسیون باید تمام تلاش خود را در زمینه اردو، امکانات، بازی دوستانه و ... انجام بدهد. انشالله که بتوانیم برای اولین‌بار از گروه‌مان صعود کنیم چون واقعا بچه‌هایمان پتانسیل صعود را دارند.

دعوت شدن من به تیم ملی هم نظر مربی است، ما تلاش‌مان را می‌کنیم، اگر مربی تیم ملی انتخاب کند، افتخار است برای تیم ملی بازی کردن و اگر هم نکند که برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.


 

* زبیر نیک نفس

حس و حالم را نمی‌توانم در کلمات بگویم و انگار اصلاً یک خواب است؛ کلمه‌ای نمی‌توانم برای حالم پیدا کنم، فقط می‌توانم بگویم خدا را خیلی شکر و تبریک به هواداران‌مان. من خاطرات خوبی از فولاد دارم و با این تیم قهرمان حذفی شدیم و سهمیه گرفتیم؛ با آقا جواد و کادرشان و هواداران خاطرات خیلی خوبی داریم ولی من بازیکن استقلال هستم و همه توانم را برای استقلال گذاشتم. آقا سید{حسین حسینی} در جریان است (باخنده).

خیلی خوشحالم؛ فکر می‌کنم آخرین قهرمانی استقلال هم در اهواز بوده و الان تاریخ دوباره تکرار شد و خداراشکر که امروز قهرمانی‌مان قطعی شد.

ما اتفاقاً در هواپیما که قهرمانی‌مان مسجل شد، این صحبت را با بچه‌ها کردیم که بدون شکست قهرمان شویم؛ آقای غفوری، وریا جان آمد گفت که امشب خوشحالی می‌کنیم ولی از فردا این‌گونه نیست که همه چیز تمام شده باشد و انشالله ‌می‌رویم که فصل را بدون باخت تمام کنیم و یک فصل تاریخی را رقم بزنیم.

در خصوص کم حاشیه بودن من چندین سال پیش از این‌که به استقلال بیایم بازی کردم و با بالا و پایین فوتبال آشنا بودم؛ در فوتبال باید شما هر روز تلاش کنید، اسم و سابقه و ... هیچ تاثیری ندارد. همه تلاشت را باید انجام بدهی.


 

* مهدی مهدی پور

خدا را شکر، اتفاق خوبی بود که امسال برای تیم ما رخ داد؛ به نظر من تیم یکدستی بودیم، همه بچه‌ها به اندازه خودشان زحمت کشیدند.

از کادر مدیریتی خیلی خوب‌مان تشکر می‌کنم؛ خیلی کمک‌مان کنند. هم‌چنین از کادرفنی بی‌نظیرمان و بچه‌هایمان هم تشکر می‌کنم. به نظر من، بیشتر سهم را دوستان و همبازیانم در این قهرمانی دارند، به همه هواداران‌مان تبریک می‌گویم و امیدوارم از این قهرمانی لذت برده باشند. قطعا لیاقت‌شان خیلی بیش از این‌هاست.

استقلال و هوادارانش آنقدر بزرگ هستند و جام دیده‌اند که این هم یکی مثل دیگر جام‌هایی که از استقلال دیده بودند؛ به هر حال به همه‌شان تبریک می‌گویم، امیدوارم که لذت برده باشند و از ما به عنوان سربازهای استقلال راضی باشند و برای‌شان بهترین‌ها را آرزو دارم.

قطعا به نظر من ما هدف قهرمانی بدون باخت را دنبال می‌کنیم؛ حالا کادرفنی‌مان هم نظرش همین است. درست است که قهرمانی‌مان سه هفته زودتر اتفاق افتاده و خیلی باارزش است اما این‌که بدون باخت بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم، یک اتفاق بی‌نظیری است که فکر می‌کنم تا سال‌ها این رکورد پابرجا بماند. ما قطعا در این سه بازی همه تلاش‌مان که به این هدف دست پیدا کنیم.

بازی مقابل فولاد، بازی خیلی سختی بود؛ ما می‌دانستیم فولاد تیم خیلی خوبی است و نماینده شایسته کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا بوده و نتایج خیلی خوبی گرفته‌اند و تیم خیلی خوبی هم دارند، اما چیزی که بود ما می‌دانستیم که این بازی کلید قهرمانی‌مان است و همه تلاش‌مان را کردیم که بتوانیم بازی را ببریم و انشالله بتوانیم قهرمانی را به هواداران‌مان هدیه کنیم که خداراشکر این اتفاق افتاد.


 

* امیرحسین حسین زاده

بابت این برد و قهرمانی خداراشکر می‌کنم؛ فقط می‌توانم خداراشکر کنم و ممنون از همه بچه‌های کادرفنی، تدارکات، ماساژور و ... چون زحمات تک تک آن‌ها بوده اگر الان اتفاقی افتاده و از همه آن‌ها ممنونم و بابت گلی که زدم هم خیلی خوشحالم.

از همه جهات خیلی فصل خوبی را سپری کردم؛ هم از نظر لطف هواداران و هم از نظر لطف کادرفنی. فقط بابت تیم سایپا، بگویم که یک تیم باریشه و بازیکن‌ساز است که متاسفانه احساس می‌کنم به خاطر کمبودهای مدیریتی این تیم حیف شد و خیلی دوست دارم این تیم به لیگ برتر برگردد و مثل قدیم بازیکنان خیلی خوب و مطرح را به لیگ‌مان اضافه کند.

انشالله که این روند ادامه‌دار باشد؛ من نمی‌توانم نظری در این‌باره بدهم، فقط تلاش می‌کنم که بهترین عملکرد خودم را در زمین ارائه بدهم و هر چه که کادرفنی تیم ملی یا کادرفنی تیم خودمان تصمیم بگیرند، من قبول می‌کنم.

این قهرمانی مبارک همه هواداران باشد و امیدوارم که بهترین روزهای زندگی‌شان را در این چند روز سپری کنند؛ یک جاهایی فشار احساس می‌شد چون چندین سال بود که تیم استقلال قهرمان نشده بود و فشارهایی بود اما خداراشکر با وجود همه این‌ها و درایت کادرفنی، توانستیم از زیر این فشارها به سلامت بیرون بیاییم و انشالله این قهرمانی را به مردم عزیز هدیه بدهیم.

انتقاد چیز طبیعی است و از بهترین بازیکنان دنیا هم انتقاد می‌شود اما این حرف که من را نقد کردند را نمی‌پذیرم؛ اگر انتقادی باشد، باید از سمت کادرفنی به من باشد و تا الان این‌گونه نبوده و تا الان هر چه کادرفنی از من خواسته را انجام داده‌ام. اگر قرار باشد انتقادی باشد، بایستی از سوی کادرفنی باشد که تا الان این‌گونه نبوده که بابت این موضوع خدا را شاکر هستم.

اخبار استقلال

  

     


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/فرهاد مجیدی: تمام امتیازات بازی های باقیمانده را می خواهم؛ اهواز خانه دوم استقلال است

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ اهواز شهر همیشه آبی؛ استقلالِ قهرمان فولاد را هم ذوب کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار