قهرمانی استقلال

تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران شب گذشته قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کرد تا دوران پس از بابا مسعود برای قرمزها با فاجعه همراه شود.

         

به گزارش استقلال نیوز، دیشب با شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، قهرمانی تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران در فصل 1400/01 قطعی شد. شاگردان فرهاد مجیدی موفق شدند در اولین سال پس از دوران سیاه مسعود سلطانی فر ملقب به بابا مسعود با کسب قهرمانی در لیگ برتر، بر پوشالی بودن جام های یک تیم خاص صحه گذاشتند و خانه ای که قرمزها روی آب بنا کرده بودند را همچون سیلی خروشان ویران کردند.

تیم فوتبال استقلال(تاج) در حالی سه هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمان لیگ برتر شد که در طول مسابقات همچون فصول گذشته شاهد کارشکنی های متعدد از سوی ارگان های مختلف از جمله فدراسیون، سازمان لیگ، سازمان نظام وظیفه، وزارتخانه ورزش و.. بود اما این بار هیچ کدام از این ها نتوانستند جلودار شیر پسران آبی باشند.

داوری های عجیب و سوت های جهت دار علیه استقلال علی الخصوص در دربی را از یاد نمی بریم.

اقدام ناجوانمردانه علیه استقلال که این تیم را از وجود دو تن از بهترین مدافعان حال حاضر ایران یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند محروم کردند تا ساختار دفاعی این تیم را از هم بپاشند اما کور خواندند و به کاهدان زدند را فراموش نمی کنیم.

با وجود قهرمانی فراموش نمی کنیم و از یاد نمی بریم که چگونه می خواستند حتی قوانینی که خود وضع کردند را هم به نفع تیم محبوب و حکومتی خود تفسیر کنند و..

خیلی چیزها را از یاد نمی بریم خصوصا این قهرمانی پاک را با این تیم فاقد ستاره و یکدست که نشان داد اینها بدون بابا مسعود هیچ نبودند و نیستند!

قهرمانی استقلال را به تمامی هواداران عزیز و بزرگ این تیم در سراسر ایران و این کره خاکی تبریک می گوییم و  امیدواریم در فصول آینده همچون این فصل قهرمانی در زمین مسابقه و با رعایت اصول جوانمردی رقم بخورد نه مانند آن 5 سال کذایی با دستور وزیر و جام های اسنپی!

 

اخبار استقلال

  

     


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/فرهاد مجیدی: تمام امتیازات بازی های باقیمانده را می خواهم؛ اهواز خانه دوم استقلال است

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ اهواز شهر همیشه آبی؛ استقلالِ قهرمان فولاد را هم ذوب کرد!

دیدگاه‌ها  
حمید
0 #1 حمید 1401-02-25 15:19
تبریک و شاد باش به همه تاجی ها . شما هم خسته نباشید نویسندگان ،، تاج نیوز ،،
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار