بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: مجیدی هر وقت لازم بود پشت بازیکنانش در آمد و از آن‌ها حمایت کرد، قطعا بازیکنان وقتی مربی خود را اینگونه حامی خود می‌بینند برای او سر هم می‌دهند.

 

بهتاش فریبا پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز، در خصوص حضور در مراسم سالگرد مرحوم ناصر خان حجازی، وریا غفوری، دیدار استقلال و آلومینیوم و.. صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

          

* امروز سالگرد ناصر خان حجازی بود و شما هم در این مراسم حضور داشتید

بله امروز مراسم سالگرد ناصر خان حجازی بود و من یک ساعتی بر سر مزار ایشان در خدمت خانواده محترم حجازی بودم. متاسفانه به جز امیرحسین صادقی استقلالی دیگری در مراسم ندیدم و فقط شنیدم که از باشگاه آقای نوری‌فر در مراسم بودند که ایشان را هم ندیدم.

* دیروز استقلال مقابل آلومینیوم به تساوی رسید. شاگردان رحمتی نمایش محکمی مقابل استقلال داشتند. شما چه نظری در خصوص این بازی دارید؟

متاسفانه من به دلایلی نتوانستم این بازی را به صورت زنده از تلویزیون تماشا کنم و فقط بخشی از گزارش بازی را از طریق رادیو شنیدم و بعد از اتمام بازی هم صحنه‌های حساس بازی را دیدم. به طور کلی گویا آلومینیوم با تمام توان مقابل استقلال به میدان آمد و در نیمه نخست نمایش خوبی داشت. استقلال هم فشار زیادی در نیم ساعت پایانی به آلومینیوم وارد کرد اما متاسفانه نتوانستیم به این تیم گل بزنیم و به پیروزی برسیم. هر چند نکته مثبت این بود که با این تساوی رکورد شکست‌ناپذیریمان حفظ شد و امیدوارم در دو بازی باقیمانده هم بازیکنان تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا این رکورد رویایی به ثبت برسد.

* یکی از صحنه‌های قشنگ بازی مقابل آلومینیوم تشویق وریا غفوری توسط هواداران بود. ضمن اینکه فرهاد مجیدی هم در کنفرانس خبری به شدت به برنامه فوتبال برتر انتقاد و حذف تصویر او را اقدامی وقیح دانست. شما چه صحبتی در این خصوص دارید؟

حرف وریا غفوری حرف مردم است و چیزی فراتر از آن نیست‌. وریا به حق دغدغه مردم را دارد و برای همین هم بین آن‌ها محبوب است و مردم شعار می‌دهند: "حرف وریا، حرف ملت"..

مردم در حال حاضر شرایط اقتصادی خوبی ندارند و در شرایط بسیار بدی زندگی می‌کنند. نان، لبنیات، گوشت، مرغ و بسیاری از مایحتاج زندگی مردم بسیار گران شده و زندگی را برای مردم سخت کرده است‌. ما هم از جنس همین مردم هستیم و می‌بینیم اقشار مختلف جامعه از کارگر و کارمند گرفته تا بقیه به چه سختی در حال گذران زندگی هستند. از رئیس‌جمهور و مسئولان می‌خواهم فکری به حال این وضعیت بکند چون مردم ما لایق بهترین‌ها هستند.

* فکرش را می‌کردید استقلال با این بازیکنان که ستاره‌ای در بینشان نبود قهرمان لیگ شود؟ 

بله، چرا نباید می‌شد؟ فوتبال دنیا دارد به سمتی می‌رود که دیگر ستاره محور نباشد. دیگر آن زمان که فوتبال حول محور تک ستاره‌ها می‌گشت به پایان رسیده‌ است. من در جواب شخصی که پرسیده بود ستاره این فصل استقلال که بود، گفتم: خوده استقلال!

امسال تمام بازیکنان برای قهرمانی یک‌دل و متحد بودند. فرقی نمی‌کرد چه کسی چند دقیقه بازی می‌کند و تک تک بازیکنان حتی اگر ۵ دقیقه در زمین حضور داشتند با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش می‌کردند. البته این حس همدلی در استقلال به لطف کادرفنی و فرهاد مجیدی بود. دیدید که مجیدی هر وقت لازم بود پشت بازیکنانش در آمد و از آن‌ها حمایت کرد. در قضیه وریا هم دیدید که او چگونه با قاطعیت پشت او در آمد و از کاپیتان تیمش دفاع کرد. قطعا بازیکنان وقتی مربی خود را اینگونه حامی خود می‌بینند برای او سر هم می‌دهند.

در ضمن در تیم بودن استقلال در این فصل مدیریت باشگاه نقش زیادی داشت که با ثبات و دور کردن حواشی، آرامش را به کادرفنی و بازیکنان انتقال داد.

* بر خلاف سال‌های قبل که اعضای هیات مدیره دائم در حال مصاحبه بودند این فصل اینگونه نبود اما در روزهای اخیر می‌بینیم یکی از اعضای هیات مدیره(حجت کریمی) دائم در حال مصاحبه و نفی تصمیمات مدیرعامل، کادرفنی و مدیر رسانه‌ای باشگاه است که باعث نگرانی هواداران شده..

در این خصوص نگران نباشید. همانطور که سیاست مدیریت باشگاه اینگونه بود که هیچکدام از اعضای هیات مدیره در طول فصل مصاحبه نکنند، این مورد هم با درایت آقای آجورلو حل خواهد شد. یک بار در طول فصل یکی از اعضای هیات مدیره بدون هماهنگی به تمرین استقلال رفت که آقای آجورلو سریعا به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: شما مگر عضو کادرفنی هستی که به محل تمرین می‌روی؟!

آقای آجورلو اشراف کامل به مسائل باشگاه دارند و قطعا جای نگرانی وجود ندارد.

 اختصاصی استقلال نیوز

 

       


 مطالب مرتبط:

هواداران فوتبال سانسور شدنی نیستند؛ وریا غفوری حذف شدنی نیست!

قابل توجه یک عضو پرحرف هیات مدیره باشگاه استقلال؛ مگر باشگاه سخنگو ندارد که دائم در حال مصاحبه هستید؟

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ آلومینیوم با هر روشی بود قهرمان را متوقف کرد؛ استقلال دیر از خواب بیدار شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار