محمد مومنی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) گفت: مجیدی نظراتش را درباره وضعیت جذب بازیکن به مدیریت انتقال داده و باشگاه نیز بر اساس دستور سرمربی با بازیکنان صحبت خواهد کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص شکست ناپذیری آبی پوشان در لیگ و حواشی اخیر پیرامون نوری فر و حجت کریمی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

           

* برنامه باشگاه کسب قهرمانی بود

برنامه باشگاه از لحاظ مدیریتی و فنی کسب عنوان قهرمامی بود، موضوعی که خیلی‌ها در روزهای آغازین به آن شک داشتند. استقلال با 10 گل خورده صاحب بهترین خط دفاع است و یکی از بهترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارد. این موضوع نشان دهنده برنامه‌ریزی درست کادرفنی، تلاش بازیکنان و همچنین حمایت همه جانبه مدیریت باشگاه بوده است. بازیکنان از این حمایت‌ها بی‌نصیب نبودند و توانستند با آرامش در زمین کارشان را انجام دهند.

* آجورلو و مجیدی کار خلاقانه و ایده ای نو داشتند

مصطفی آجورلو در رأس مدیریت باشگاه درس آموزنده‌ای به جامعه فوتبال داد، اینکه مدیریت کنیم، ایده داشته باشیم و درآمدزایی کنیم تا دست‌مان به سوی کسی دراز نشود. باید طرح و ایده برای باشگاهداری داشته باشیم تا روی پای خودمان بایستیم. آجورلو با کار خلاقانه افراد را با فکر کنار خودش قرار داد. در مستطیل سبز هم، فرهاد مجیدی و همکارانش نقش بسزایی در موفقیت استقلال داشتند و حتماً برای دو هفته پایانی و ادامه شکست ناپذیری برنامه دارند. مجیدی ایده نویی در فوتبال مطرح کرد و آن هم این تیمی بدون باخت می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

* فرشید سمیعی سخنگوی باشگاه استقلال است

در خصوص تنش ایجاد شده بین حجت کریمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و محمد نوری فر معاون ارتباطات باشگاه باید بگویم ما یک نفر بیشتر سخنگو نداریم و آن هم فرشید سمیعی است. هر نوع نظر و ایده باشگاه از سوی ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

* بازیکنان جدید با نظر مجیدی جذب می شوند!

طبیعی است پس از صدرنشینی و قهرمانی چنین صحبت‌هایی در خصوص بازیکنان جدید مطرح شود. مجیدی سرمربی استقلال است و اظهارنظر دیگران مهم نیست. در مورد بحث بازیکن، سرمربی تیم دستور می‌دهد تا بر اساس نظرات او بازیکنان جذب شود. به طور حتم، مجیدی نظراتش را درباره وضعیت جذب بازیکن به مدیریت انتقال داده و باشگاه نیز بر اساس دستور سرمربی با بازیکنان صحبت خواهد کرد.

اخبار رسمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

قابل توجه یک عضو پرحرف هیات مدیره باشگاه استقلال؛ مگر باشگاه سخنگو ندارد که دائم در حال مصاحبه هستید؟

در مصاحبه نوری فر اعلام شد: باشگاه استقلال خواستار عذرخواهی مجری برنامه «فوتبال برتر» شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار