سعید فتاحی

معاون اجرایی باشگاه استقلال(تاج) گفت: سازمان لیگ مسئول برگزاری جشن قهرمانی است ولی ما تعدادی از پیشکسوتان و مدیران سابق را به این جشن قهرمانی دعوت کردیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار در حادثه متروپل آبادان، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

      

* صحبت اول؟

لازم می‌دانم به نوبه خودم این حادثه غمگین و ناراحت کننده را به همه بازماندگان تسلیت بگویم و برای مصدومان حادثه آرزوی سلامتی و بهبودی از خداوند متعال بکنم. به احترام عزیزانی که در این حادثه تلخ از بین ما رفتند، بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان با یک دقیقه سکوت برگزار خواهد شد.

* بلیت فروشی دیدار با نفت مسجدسلیمان؟ 

بعد از پیگیری‌ها و رایزنی‌های مختلف موفق شدیم تا مجوز حضور ۶۳ هزار هوادار را در این بازی اخذ کنیم که جا دارد از مسئولین ذی‌ربط بابت همکاری ایشان در این قضیه تشکر کنم. لازم است که این نکته را به هواداران عزیز استقلال یادآوری کنم که بلیت فروشی این بازی تنها به صورت اینترنتی است و بلیتی در ورزشگاه آزادی فروخته نخواهد شد و به همین دلیل بدون بلیت راهی محل برگزاری بازی نشوند.

* مهمانان باشگاه استقلال در جشن قهرمانی؟

سازمان لیگ مسئول برگزاری جشن قهرمانی است ولی ما تعدادی از پیشکسوتان عزیز باشگاه استقلال، به همراه مدیران سابق این باشگاه را به این جشن قهرمانی دعوت کردیم و ان‌شاءالله در کنار این عزیزان و هواداران، جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر را جشن خواهیم گرفت.

اخبار استقلال

      

     


 مطالب مرتبط:

آغاز بلیت فروشی جشن قهرمانی؛ مجوز حضور 63 هزار تاجی صادر شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار