حواشی دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

چند هوادار استقلال(تاج) با پوشیدن لباس متحدالشکل به شهر و مردم آبادان ادای احترام کردند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران  و نفت مسجدسلیمان از ساعت 19:00 امشب دوشنبه(9 خرداد 1401) از هفته سی ام(پایانی) لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور بیش از 63 هزار هوادار برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

تعدادی از طرفداران استقلال از شهرستان‌های مختلف از ساعت ابتدایی صبح امروز به مقابل ورزشگاه آزادی آمده و منتظر باز شدن درب‌های آن هستند تا برای حمایت از تیم خود و حضور در جشن قهرمانی وارد ورزشگاه شوند.

حواشی دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

* محمد حسین مرادمند، مدافع سرباز استقلال که به دلیل گذراندن خدمت سربازی مجبور شد در میانه های فصل از این تیم جدا و به ملوان ملحق شود امروز در اردوی این تیم حاضر شد تا پس از پایان بازی در جشن قهرمانی آبی پوشان شرکت کند.

* در حالیکه ابهاماتی پیرامون حضور بازیکنان ملی‌پوش استقلال در این بازی وجود داشت در نهایت آنها به همراه سایر اعضای تیم وارد ورزشگاه آ‌زادی شدند.

* محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی مدافعان سرباز استقلال به همراه کاروان این تیم وارد استادیوم آزادی شد و پس از خوش و بش گرم با آرمان رمضانی و وریا غفوری به رختکن آبی‌پوشان رفت.

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال در میسکدزون ورزشگاه آزادی با یک هوادار خردسال استقلال عکس یادگاری گرفت.

* هواداران استقلال روی سکوهای ورزشگاه با شور و حرارت زیاد تیم و بازیکنان محبوب‌شان را تشویق کردند و همچنین علیه مسعود سلطانی‌فر وزیر سابق ورزش شعار دادند.

* رفته رفته تعداد تماشاگران روی سکوها بیشتر می‌شود به طوری که اکنون حدود 60 هزار نفر در استادیوم حضور دارند.

* دروازه‌بانان نفت مسجدسلیمان اولین نفراتی بودند که برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* مجری برگزاری مراسم با شور و حرارت زیادی هواداران استقلال را دعوت به تشویق تیم‌شان می‌‌کند.

* چند هوادار استقلال(تاج) با پوشیدن لباس متحدالشکل به شهر و مردم آبادان ادای احترام کردند.

* دو هوادار استقلال با در دست داشتن کاغذی جمله معروف فرهاد مجیدی «ما به اینا نمی بازیم» را به عکاسان و اصحاب رسانه نشان دادند.

* رودی ژستد و کوین یامگا پیش از گرم کردن، زودتر از سایر استقلالی‌ها وارد زمین شدند تا از تماشاگران فیلمبرداری کنند.

* چند هوادار استقلال درون زمین چمن با یامگا و ژستد عکس یادگاری گرفتند و سپس دو بازیکن خارجی استقلال به شدت توسط هواداران تشویق شدند.

* برخی بازیکنان و مربیان استقلال همراه فرزندان‌شان در ورزشگاه حاضر شدند تا با آنها در جشن قهرمانی شرکت کنند.

* محمد دانشگر با تاجی طلایی در دستش به سمت رختکن رفت.

* محمدحسین مولایی مجری صداوسیما که مجری مراسم جشن قهرمانی استقلال است و پیش‌تر به‌عنوان معاون فرهنگی این باشگاه فعالیت می‌کرد، در صحبت‌های خود با کنایه به پرسپولیسی‌ها گفت که قرار است اینجا جام قهرمانی را بدهند، نه اینکه با اسنپ جام بدهند!

* هواداران به شدت فرهاد مجیدی و وریا غفوری سرمربی و کاپیتان تیم محبوب خود را تشویق کردند. سیدحسین حسینی، علیرضا رضایی و بهزاد غلامپور دیگر نفراتی بودند که مورد تشویق استقلالی‌ها قرار گرفتند.

* غفوری و غلامپور هر یک به سمت تماشاگران استقلال رفتند و از آنها تشکر کردند.

* محمدرضا احمدی برای رفتن به جایگاه گزارش مسابقه، از کنار سکوهای هواداران استقلال عبور کرد که تماشاگران این تیم به شدت علیه او شعار دادند.

* طرفداران استقلال همچنین حدود یک دقیقه با سر دادن نام آبادان، به خاطر حادثه تلخ ساختمان متروپل به تشویق مردم این شهر پرداختند.

* دروازه‌بانان استقلال و بهزاد غلامپور اولین آبی‌پوشانی بودند که برای گرم کردن پیش از بازی وارد زمین شدند. در این لحظه سیدحسین حسینی به شدت توسط هواداران تشویق شد. 

* ظرفیت سکوهای ورزشگاه آزادی تقریباً‌ پر شده است.

* پس از ورود بازیکنان استقلال به زمین برای گرم کردن وریا غفوری به شدت توسط هواداران استقلال تشویق شد.

* پس از ورود محمدرضا احمدی گزارشگر و مجری شبکه سوم سیما هواداران استقلال علیه او شعار دادند و به سمتش بطری آب پرتاب کردند.

* مسعود پورمحمد دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان که با انتشار متنی جدایی خودش را از این تیم اعلام کرده بود با درخواست رضا مهاجری در اردوی این تیم برای بازی آخر حاضر شد.

* امیر نوری بازیگر سینما و همچنین مهدی عبدیان عضو هیأت مدیره سابق استقلال در جایگاه ویژه حضور دارند. 

* پیش از شروع بازی بنری برای ادای احترام اعضای دو تیم به مردم آبادان درون زمین قرار داده شد.

* با توجه به حضور حداکثری هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی مسیرهای منتهی به این ورزشگاه بسته شده و ترافیک سنگینی در حال شکل‌گیری است.

* بسیاری از هواداران استقلال که قادر به رفتن به ورزشگاه با وسیله نقلیه نیستند با پای پیاده خودشان را به استادیوم می‌رسانند.

* برخلاف مسابقات گذشته که در ورزشگاه آزادی برگزار شده بلوار داخلی این ورزشگاه و پارکینگ‌های آن مملو از جمعیت و خودروهای تماشاگران است.

* در حال حاضر حدود 30 هزار نفر روی سکوهای ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* ازدحام زیادی در بلوار چوگان که منتهی به ورزشگاه آزادی می‌شود به وجود آمده است.

* گوینده ورزشگاه هواداران استقلال را به تشویق تیم‌شان دعوت می‌کند و برای آنها موسیقی پخش می‌شود.

* گوینده ورزشگاه از هواداران حاضر در ورزشگاه خواست تا به مردم آبادان سلام کنند و به احترام هموطنان درگذشته در حادثه تلخ متروپل صلوات بفرستند. 

* هواداران استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی با شور و حال زیادی مشغول تشویق تیم‌شان هستند.

* تیم نفت مسجدسلیمان زودتر از کاروان استقلال وارد ورزشگاه آزادی شد.

* دست‌اندرکاران برگزاری مراسم در تونل ورزشگاه آزادی مشغول آماده‌سازی سکوی قهرمانی و اهدای جام هستند.

حواشی دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

* در حالیکه برای ورود خبرنگاران به داخل ورزشگاه سخت‌گیری‌هایی صورت می‌گیرد، تعداد زیادی از هواداران استقلال در تونل ورزشگاه آزادی حاضر هستند و با تابلوهای سکوی قهرمانی عکس یادگاری می‌گیرند.

* اتوبوس بازیکنان استقلال هم در میان تشویق هواداران وارد ورزشگاه شد.

* ملی پوشان استقلال به همراه سایر بازیکنان راهی رختکن شدند. مرادمند هم در میان بازیکنان استقلال حضور دارد.

* فرزاد مجیدی هم در رختکن آبی پوشان حاضر شد. تعدادی هوادار و میهمان هم با تیم به رختکن تیم رفتند.

* بیژن طاهری در مورد برگزاری جشن قهرمانی استقلال در روز بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:

روز خاطره‌انگیزی است سال‌‌ها هواداران استقلال منتظر چنین روزی بودند خیلی خوشحالم که امروز هواداران اینجا هستند این پیروزی و قهرمانی تقدیم به همه هواداران استقلال چه افرادی که اینجا هستند چه آنهایی که در سرتاسر دنیا ما را نگاه می‌کنند.

بیژن طاهری در مورد برگزاری جشن قهرمانی استقلال در روز بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: روز خاطره‌انگیزی است سال‌‌ها هواداران استقلال منتظر چنین روزی بودند خیلی خوشحالم که امروز هواداران اینجا هستند این پیروزی و قهرمانی تقدیم به همه هواداران استقلال چه افرادی که اینجا هستند چه آنهایی که در سرتاسر دنیا ما را نگاه می‌کنند.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه نتیجه شاید امروز برای استقلال خیلی مهم نباشد و مهم لذت بردن جشن قهرمانی است، پاسخ داد: نتیجه هم برای ما مهم است زیرا می‌خواهیم رکوردمان را حفظ کنیم امیدوارم این اتفاق بیفتد و همه هواداران استقلال شاد شوند.

حواشی دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

حواشی دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

* هنگام گرم کردن تیم‌ها، محمد حسین مرادمند که با کسب اجازه از باشگاه ملوان در اردوی استقلال حاضر شده، با تاج قهرمانی وارد زمین شد.

* فرهاد مجیدی پس از ورود به زمین به شدت توسط هواداران استقلال تشویق شد. سرمربی استقلال به سمت نیمکت نفت مسجدسلیمان رفت و با رضا مهاجری و دیگر اعضای این تیم خوش و بش کرد.

* هنگام ورود تیم‌ها به زمین، بازیکنان نفت مسجدسلیمان برای آبی‌ها تونل افتخار زدند.

* تصاویر جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان، قبل از شروع بازی روی تابلوهای کنار زمین به نمایش در آمد. همچنین پیش از شروع بازی نیز بازیکنان دو تیم و هواداران برای احترام به روح آنها یک دقیقه سکوت کردند.

* پیش از شروع بازی، بازیکنان دو تیم در‌مرکز زمین حلقه زدند. در‌حالیکه گوینده ورزشگاه یک دقیقه سکوت اعلام کرد، هواداران استقلال به تشویق شهر آبادان پرداختند.

* هواداران استقلال با اجرای طرح موزاییکی روی سکوها با مردم آبادان همدردی کردند.

* بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت و سکوها در هر دو طبقه، پرشده‌ بودند.

* مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، پرویز برومند دروازه‌بان اسبق این تیم و سیاوش یزدانی مدافع سربازی آبی‌ها، در جایگاه ویژه حضور دارند. همچنین وحید قلیچ دروازه‌بان سال‌های دور پرسپولیس نیز برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

* در دقیقه 22  شادروان منصور پورحیدری توسط هواداران استقلال تشویق شد.

* همسر و دختر مرحوم حجازی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

* سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی به مناسبت تولد فرهاد مجیدی تزیین شد.

* مهدی احمدوند، خواننده مراسم جشن قهرمانی استقلال دقایقی قبل از شروع مسابقه قطعاتی را برای تماشاگران اجرا کرد.

حواشی دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

* استقلالی‌ها با در دست داشتن بنری با متن «آبادان تسلیت» وارد ورزشگاه شدند.

* در حالی که سعید فتاحی، معاون اجرایی باشگاه استقلال با تعداد زیادی بلیت به همراه پیشکسوتان پشت درب اصلی ایستاده‌اند به آنها اجازه ورود به ورزشگاه داده نمی‌شود. این مسئله ناراحتی و گلایه‌ شدید پیشکسوتان استقلال و فتاحی را به همراه داشت. آنها این اقدام را توهین به ستاره‌های اسبق استقلال، نام و اعتبار این باشگاه می‌دانند. در جمع پیشکسوتان استقلال نفراتی همچون پرویز مظلومی، منصور رشیدی، محمد نوری، رضا حسن‌زاده، بهتاش فریبا، جواد قراب، فرد ملکیان، محسن گروسی، اکبر کارگرجم و ... حضور دارند.

* مخالفت با عدم ورود پیشکسوتان استقلال موجب شد تا آنها تصمیم به ترک ورزشگاه بگیرند. به همین دلیل سعید فتاحی تصمیم گرفت تا این موضوع را شخصاً به اطلاع آجورلو که در ورزشگاه حضور دارد برساند.

* سعید فتاحی درباره مشکل برخی پیشکسوتان استقلال برای ورود به ورزشگاه آزادی در زمان برگزاری بازی با نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت:

پیش از این گفتیم بخشVIP در اختیار هواداران است. بلیت‌های این جایگاه‌ها دست من است اما به خاطر تکریم کردن پیشکسوتان استقلال و اینکه همه با هم وارد ورزشگاه شوند، در تالار کنار کمپ حجازی جمع شدیم و با یکدیگر به سمت ورزشگاه راه افتادیم.

معاون اجرایی باشگاه استقلال تصریح کرد: دوست داشتیم مشکلی برای کسی پیش نیاید اما متاسفانه نتوانستیم وارد شویم.

* پیشکسوتان باشکاه استقلال که برای حضور در جشن قهرمانی دعوت شده‌اند پشت درب ماندند و اجازه ورود پیدا نکردند. این در حالیست که در همان ورودی تعدادی از هواداران استقلال به داخل هجوم آوردند و حتی از روی دیوار حائل عبور کردند!

* حجت کریمی در مورد وارد نشدن تعدادی از پیشکسوتان استقلال به ورزشگاه آزادی در جریان بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:

این مشکل به دلیل جمعیت زیاد هواداران حاضر در ورزشگاه است و مربوط به مدیریت اینجا نیست. واقعاً هواداران زیادی آمدند و به مشکل خوردیم. همه پیشکسوتان تاریخچه باشگاه استقلال هستند و ما هم شرمند‌ آنها هستیم.

وی در مورد تعداد بلیت‌های فروخته شده برای این بازی و بی‌نظمی موجود در ورزشگاه آزادی توضیح داد: مشکل بلیت نبود زیرا در جریان جزئیات نیستم اما فکر می‌کنم به این دلیل که هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند نمی‌توان کاری کرد. 

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه پیشکسوتان بلیت جایگاه VIP را در اختیار داشتند، توضیح داد: درست است.اما پس از 2-3 سال چنین جمعیتی وارد ورزشگاه آزادی شده و این مسائل مشکلات خاص خودش را دارد حتماً این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

* فرشید سمیعی معاون باشگاه استقلال نیز در کنار پیشکسوتان پشت درب ورودی ورزشگاه اجازه ورود پیدا نکرد.

* ناظر فیفا که یک خانم بود از همین درب وارد استادیوم فوتبال شد.

* سعید فتاحی معاون اجرایی استقلال که به شدت از این اتفاق ناراحت و دلگیر شده، به شهیدی رئیس حراست وزارت ورزش اعتراض کرد و او نیز قول داد این مشکل را حل کند.

* پیشکسوتان باشگاه استقلال به شدت از این برخورد ناراحت شدند.

* حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ورزشگاه حاضر شد.

* درنهایت پس از معطلی زیاد، پیشکسوتان استقلال حدود دقیقه ۶۵ وارد ورزشگاه شدند.

* یک هوادار استقلال در اوایل نیمه دوم وارد زمین شد که با برخورد عوامل ورزشگاه به بیرون هدایت شد.

حواشی دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

* صالح حردانی پس از تعویض، روی دوش فرهاد مجیدی از زمین خارج شد.

* در اواخر بازی ابوالفضل جلالی و‌ مجتبی مقتدایی با هم درگیری لفظی پیدا کردند که داور به هردو کارت زرد داد. پس از این اتفاق هواداران استقلال با اعلام شماره یکی دیگر از بازیکنان حریف به او فحاشی کردند.

* خطای هند سیلوا با شروع مجدد سریع نفت مسجد سلیمان همراه شد و این تیم می‌رفت که صاحب موقعیت عالی گلزنی شود، اما داور با زدن سوت بازی را متوقف کرد. در این صحنه رضا مهاجری به کمک داور اول بازی اعتراض کرد و فرهاد مجیدی نیز رو به نیمکت تیمش نسبت به عملکرد داوری اعتراض داشت.

دیدار دو تیم استقلال(تاج ایران) و نفت مسجدسلیمان از هفته سی ام(پایانی) لیگ برتر بدون گل به پایان رسید.

* پس از سوت پایان بازی فرهاد مجیدی به سمت رضا مهاجری رفت و او را در آغوش گرفت. بازیکنان دو تیم نیز درون زمین به خوش و بش با هم پرداختند.

* حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص داوری دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:

امیر سامان سلطانی امروز برای اولین بار در ورزشگاه آزادی و در یک بازی پخش زنده قضاوت کرد. اگر چه بازی حساسی نبود ولی داور، بازی را خیلی خوب مدیریت و قضاوت کرد.

در نیمه اول در دقیقه 22 داور اشتباهی داشت و باید  به نفع استقلال می‌گرفت ولی ضربه دروازه برای نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که مورد اعتراض استقلالی‌ها قرار گرفت. در نیمه دوم هم در دقیقه 80 درگیری بین بازیکنان استقلال و نفت مسجدسلیمان به وجود آمد که داور باید زودتر وارد عمل می‌شد، چون بازیکنان حریف نباید دخالت کنند و خود داور باید سریع تصمیم می‌گرفت و بازیکن تعویضی را به بیرون زمین هدایت می‌کرد.

در دقیقه 90 هم صحنه‌ای رخ داد که مورد اعتراض نیمکت نفت مسجدسلیمان قرار گرفت. احمد الجبوری توسط عارف غلامی با خطا سرنگون شد که داور دستور به ادامه بازی داد، در صورتی که باید خطا می‌گرفت و یک اخطار هم به مدافع استقلال می‌داد.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته سی ام لیگ برتر/ استقلال قهرمان بدون باخت ایران!

هفته سی ام لیگ برتر/ تساوی استقلال و نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست؛ استرس و بی‌دقتی بلای جان آبی‌ها!

هفته سی ام لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان/ فرهاد زیر بار حرف زور اسکوچیچ نرفت

هفته سی ام لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان/ فرهاد زیر بار حرف زور اسکوچیچ نرفت

هفته سی ام لیگ برتر/ صالح مصطفوی: کلامی برای تسکین خانواده بازماندگان متروپل پیدا نمی‌کنم؛ ملی پوشان مشکلی برای بازی کردن ندارند!

داوران هفته سی ام لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور گمنام قاضی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار