هواداران استقلال

بدیهی است پس از انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) تمامی هواداران می‌بایست از او حمایت کنند‌.

                   

به گزارش استقلال نیوز، وقتی جایگاه سرمربیگری یک تیم خالی است، هرکس حق دارد نظر خود را به عنوان یک هوادار بیان کند و بگوید که مثلا طرفدار پیشنهاد فلان شخص داخلی یا خارجی برای جایگاه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال(تاج) به مدیران است، کما اینکه نظر ما هم حضور یک مربی بزرگ در ردیف کارلوس کیروش برای باشگاه بزرگ استقلال(تاج) ایران است.

اما این روزها پدیده زشتی که زمانی به دلیل قُبحِ آن کسی جرات علنی کردنش را نداشت، بر زبان ها می آید و آن "اعلامِ شرطی هواداری" است!

اینکه شرط تعیین شده و شنیده می شود که اگر فلان کس سرمربی استقلال(تاج) شد از او حمایت نمی کنیم یا بدتر از آن در مسیر کارش مشکل درست خواهیم کرد، رفتاری است که به هیچ عنوان نام هواداری ندارد حرمت هواداری و تعریف آن را با این تعابیر زشت خدشه دار نکنید. 

بدیهی است، وقتی به شکل رسمی، نام هر کسی به عنوان سرمربی باشگاه استقلال(تاج) اعلام شد، بایستی مورد حمایت هر هواداری باشد که تعریف هواداری جز این نیست و قطعا در پایان فصل هم مجموعه باشگاه و کادرفنی در قبال‌ نتایج شیرین یا تلخ قضاوت می شوند و طبیعتا بایستی پاسخگو باشند مانند هر باشگاهی در هر کجای این کره خاکی..

متاسفانه این سال ها انحرافات ایجاد شده در فرهنگ هواداری به یک یا دو مورد ختم نمی‌شود، که بایستی مورد توجه و بررسی قرار گیرند، اما جا دارد از میلیون‌ها هوادار که با فهم و شعور بالا، وارد بازی‌های اینچنین توهین‌آمیز نمی‌شوند، قدردانی کرد.


اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار