مصطفی آجورلو

سکوت مدیران و عدم تمدید و همچنین خرید بازیکنان جدید این روزها سوهان روح هواداران شده است‌.

 

به گزارش استقلال نیوز، هنوز ساعاتی از جشن قهرمانی  استقلال(تاج) نگذشته بود که شایعه جدایی مجیدی هواداران را بهم ریخت و شادی آن‌ها را تبدیل به دلهره و اضطراب کرد!

شایعات درست ازآب درآمد و مجیدی با داشتن قرارداد ۳ساله مثل آب خوردن جدا شد و ۳ هفته طول کشید تا ساپینتو را از تخم‌مرغ شانسی درآورند!

حال با وجود معارفه رسمی ریکاردو پرتغالی و نه خبری از تمدیدی‌ها است و نخ خریدی که هواداران را امیدوار کند و این درحالی است که سرخ پوشان پایتخت با منبع تمام نشدنی مالی کل بازار را درو کردند!

با این استدلال مضحک و بهتر بگویم مزخرف که ما قهرمان ایرانیم و فقط در دو-سه پست ضعف داریم و باید بازیکنان فصل قبل را حفظ و فقط نقاط ضعف را پبش ببریم سر هواداران را گرم کردند و آرام آرام دارند ستون‌های قهرمانی را فراری داده و خواسته یا ناخواسته تیم را تضعیف می‌کنند. 

شنیدن خبر شایعه جدایی محمد دانشگر و عدم تمدید با وریا غفوری بزرگ تا این لحظه آنقدر دردناک است که دیگر حالمان از هر چه فوتبال و قهرمانی بهم می‌خورد!

   

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

انفعال در نقل و انتقالات را کنار بگذارید/ مگر نگفتید استقلالی ثروتمند، قوی و قدرتمند می‌سازیم؟

دیدگاه‌ها  
محمد
+2 #1 محمد 1401-04-06 12:51
به نظرم پرسپولیس کار جالبی کرده...تمام کسایی که کاندیدای بازی تو جام جهانی هستن رو برداشتن...این یعنی هر چی خرج کنن پوله برمیگرده برای اونایی که تو جام جهانی بازی کنن...فکر کنید تیم ملی بره تو حذفی (یک درصد)..دوباره پول بیشتری میرسه بهشون...هر چند که در نهایت این پولا میاد واسه وزارت و همه این چیزا جنگ زر گری هس...ولی فکر کنم با این طرز تفکر دارن خرید میکنن
ما هم که باید حالا حالا ها مشاهده گر بازار باشیم :sigh:
نقل قول کردن
رابین هود
+1 #2 رابین هود 1401-04-06 19:29
سیاست نخ نمای حاکمیت در قبال باشگاه مردمی استقلال
برای هواداران کاملا" روشن است. همه می دانند امثال آجورلو مامور به امر است. استقلال تا زمانی که دست حکومت است وضعش همین است. شک نکنید اگر می توانستند آنرا نابود می کردند. ولی چون نابود کردن استقلال پیامدها وهزینه ها ی سنگین داخلی وبین المللی برایشان دارد به فکر تضعیف آن هستند. هوادارصرف به تنهایی نمی تواند کاری بکند ولی سهام دار حقوقی می تواند امورات باشگاه را از چنگ دولت خارج کند. هرچند در ایران مسائل حقوقی وحقوق بشر کمرنگ و به آن بهایی داده نمیشود. رسانه اگر خاموش بنشینی وبه این مقوله نپردازی رسانه هوادارن واقعی نیستی.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار