بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: ساپینتو در کارش بسیار جدی است و این جدیت می‌تواند به استقلال کمک کند.

 

بهتاش فریبا پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص شرایط روز باشگاه استقلال، ابقای اسکوچیچ، حذف نام وریا در برنامه خندوانه و.. صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

        

* شرایط استقلال و وضعیت نقل و انتقالات استقلال تا اینجا چطور بود؟

شرایط تا به حال بد نبود. همیشه به هواداران می‌گفتم عجله نکنند و صبر داشته باشند. خریدهای خوبی انجام شد و خریدهای خوبی هم در راه است. قرارداد اکثر بازیکنان تمدید شد و ان‌شالله کار سیاوش یزدانی هم درست شود تا خط دفاعمان فوق‌العاده شود.

* گبه نظر می رسد حسین‌زاده هم رفتنی شد..

بله و الان بحث ما فقط حسین‌زاده است که به احتمال زیاد رفتی خواهد بود. برای جایگزینی‌اش محبی گزینه خوبی است که تجربه بیشتری هم نسبت به حسین زاده دارد و اگر جذب شود با وجود سلمانی و جلالی در سمت چپ جای نگرانی نیست.

* گویا کاوه رضایی هم گزینه اصلی خط حمله استقلال است؟

کاوه را زمانی که در کادرفنی علیرضا منصوریان بودم به استقلال آوردیم. او برای استقلال بسیار عالی بازی کرد و خاطرات خوبی داریم انشالله اگر بیاید و سرحال باشد دوباره آن خاطرات زیبا تکرار شود.
کاوه بزرگ تر و باتجربه تر شده است و چندین سال در اروپا بازی کرده است و قطعا نسبت به قبل توقع بیشتری از او می‌رود.

* باشگاه استقلال خسرو حیدری را برای دستیاری ساپینتو انتخاب کرد. نظرتان در این خصوص چیست؟

خسرو حیدری کاپیتان استقلال(تاج) و همیشه جز دفاع راست‌های درجه یک ایران بود و هنوز هم فکر نکنم در سمت راست کسی به اندازه او پاس گل داده باشد. خسرو مدرک مربیگری را در کشور هلند دریافت کرد.‌ اینکه می‌گویند خسرو برای مربیگری استقلال زیادی ساکت و محجوب به حیا است را قبول ندارم. به نظر من خسرو جدیت کافی در این کار را دارد چون او را از نزدیک می‌شناسم.

* تمرینات استقلال زیر نظر ساپینتو به صورت بسیار پرفشار در حال برگزاری است..

آنطور که شنیدم ساپینتو در کارش بسیار جدی‌است و این جدیت می‌تواند به استقلال کمک کند. فشار بالای تمرینات هم بدن بازیکن را آماده می‌کند و اینگونه مربی می‌تواند هر تاکتیکی که مدنظرش است را در زمین پیاده کند.
به هر حال ما تا به حال از نظر فنی کار آقای ساپینتو را ندیدیم باید بعدا در این رابطه صحبت کنیم اما همین جدیت در کار باعث شده او بازیکنان را در اختیار بگیرد، چیزی که بازیکنان ایرانی لازم دارند.
به عنوان مثال همانند تیم‌های اروپایی بازیکنان قبل از تمرین صبح و بعد از ظهر با هم صبحانه و ناهار می‌خورند و او حتی بحث تغذیه بازیکنان را هم زیر نظر دارد.

* خوشبختانه بیژن طاهری هم به عنوان سرپرست کنار تیم باقی می‌ماند..

بیژن طاهری بسیار بسیار انسان با شخصیتی و کار بلدی است. وقتی با سردار آجورلو صحبت می‌کردم از بیژن طاهری تعریف می‌کرد و او را جز بهترین افراد گروه استقلال می‌دانست. در کل طاهری با قدرت مدیریت و رابطه‌ خوبی که با بازیکنان دارد یک فرد ایده‌آل برای سرپرستی استقلال است.

* نظرتان در خصوص ابقای اسکوچیچ چیست؟

اگر خاطرتان باشد در مورد اسکوچیچ گفته بودم اقدامشان برای برکناری او اشتباه است و الان هم پشت حرفم هستم. این اتفاق مثل این می‌ماند که یک ظرف یک چینی را بشکنید و بعد بخواهید بهم بچسبانید.
با این اتفاق شرایط تیم ملی را برای کادرفنی بسیار سخت‌تر کردند. هر مربی دیگری هم  می‌آمد کار سخت بود .
اما اشتباه‌ترین کار را آقای وزیر انجام داد که با بزرگترهای تیم جلسه برگزار کرد. کجای دنیا بازیکن برای سرمربی تصمیم می‌گیرد؟!

* به نظر می‌رسد در تیم ملی بین بازیکنان دو دستگی بوجود آمده باشد..

تمام نگرانی من هم همین موضوع است که این دو دستگی در تیم ملی را چه کسی می‌خواهد جمع کند؟
الان آقای اسکوچیچ قطعا باید نظم و انضباط را به تیم برگرداند اما این با برخورد و حذف نفرات تاثیرگزار تیم که بعضا مخالف او هستند میسر نمی‌شود. شاید اسکوچیچ حق داشته باشد بازیکنی را تنبیه کند اما حق ندارد تیم را تنبیه کند. کنار گذاشتن بازیکنان تاثیرگذار تنها آن بازیکنان را تنبیه نمی‌کند بلکه کل تیم از این کار متضرر می‌شود. ما هم اگر حرفی می‌زنیم به خاطر اسکوچیچ نیست. ما در مورد سرمربی تیم ملی و تیم ملی فوتبال ایران صحبت می‌کنیم که باید با قدرت و تمام پتانسیل‌هایش در جام‌جهانی حاضر شود.

* در خصوص سانسور نام وریا در برنامه خندوانه رامبد جوان چه نظری دارید؟

برنامه رامبد جوان مسخره بود، با این اتفاقی که افتاد و اسم وریا را سانسور کرد، مسخره‌تر هم شد.

اختصاصی استقلال نیوز

 

       


 مطالب مرتبط:

استقلال نیاز به بازیکن بزرگ دارد/ آقای آجورلو خوابی یا خودت را به خواب زده‌ای؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار