بیژن طاهری

سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: سازمان لیگ باید یک دلیل قانع کننده بیاورد که هواداران ما قانع شوند. چرا ما باید در هفته اول بدون تماشاگر مقابل رقیبمان بازی کنیم ولی این هفته رقبای ما با حضور تماشاگرانشان بازی کنند؟

       

                    

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفت و گو با رسانه رسمی، در درخصوص اطلاعیه جدید سازمان لیگ، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

            

* اطلاعیه های دو هفته ابتدایی سازمان لیگ

اول اینکه در این پنج روز چه اتفاقی افتاد که یک دفعه شرایط عوض شد؟ چه تجهیزاتی در این پنج روز کامل شد که ورود تماشاگران به برخی ورزشگاه‌ها آزاد شد؟ این یک تبعیض آشکار است که علیه ما رقم خورده است. 

سازمان لیگ باید یک دلیل قانع کننده بیاورد که هواداران ما قانع شوند. چرا ما باید در هفته اول بدون تماشاگر مقابل رقیبمان بازی کنیم ولی این هفته رقبای ما با حضور تماشاگرانشان بازی کنند؟ سازمان لیگ این موضوع را برای ما و هوادارانمان روشن کند که چه اتفاقی افتاده است؟

ما نسبت به این موضوع اعتراض داریم زیرا حق هوادارانمان است و احساس می‌کنیم که برای استقلال خواب‌هایی دیده‌اند.

ما سال گذشته و سال‌های قبل هم مشابه این کارها را دیده‌ایم ولی مصمم به موفقیت هستیم و از الان می‌گوییم که بازی برگشت ما مقابل سپاهان باید بدون تماشاگر برگزار شود.

* صحبت پایانی؟

سازمان لیگ برای این که عدالت رعایت شود و ثابت شود به همه تیمها نگاه یکسان وجود دارد، باید دیدار استقلال مقابل سپاهان در نیم فصل دوم را بدون تماشاگر برگزار کند تا شرایط، مشابه ورزشگاه آزادی باشد.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

ملوان و استقلال بدون تماشاگر در ورزشگاه تختی انزلی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار