محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: مشکل از جواد خیابانی نیست بلکه مشکل مدیران سازمان صدا و سیما هستند که به چنین مجریانی اجازه حضور در برنامه ها  را می دهند.

                    
محمد نوری پیشکسوت و سرمربی پیشکسوتان استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در روز تولد خود در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشان و حواشی پیرامون این باشگاه، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

                 

 

* جناب نوری تولدتان را تبریک و شادباش می گوییم..

از شما ممنونم. همچنین از هواداران عزیز که همیشه به من لطف داشتند و دارند و همچنین باشگاه استقلال که تولد بنده را تبریک گفتند تشکر می کنم.

* استقلال مقابل ملوان به بردی ارزشمند رسید. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟

استقلال مقابل ملوان دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول ترکیب و سیستم استقلال مناسب و کارآمد نبود اما در نیمه دوم که نیمه مربیان است ساپینتو با تغییر سیستم و تعویض هایی که انجام داد، مخصوصا آوردن قایدی روند بازی را تغییر داد و استقلال با 3 گل کامبک زد.

* می شود به این استقلال امیدوار بود؟

ریکاردو ساپینتو هنوز احتیاج به زمان دارد تا بتواند تفکراتش را به بازیکنان القا کند. به نظر من نفرات استقلال عالی هستند. یک تیم در زمین داریم و یک تیم روی نیمکت‌. انشاالله به امید خدا روند پیروزی‌ها از بازی ملوان به بعد ادامه دار باشد و از همین سه چهار بازی اول استارت تکرار قهرمانی را بزنیم.

* شما ترجیح می دهید استقلال با 3دفاع بازی کند یا از 4 دفاع خطی بهره ببرد؟

استقلال خوشبختانه این فصل بازیکن و ابزار زیاد دارد. علی الخصوص در دفاع با اضافه شدن یزدانی و مرادمند دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

به شخصه مخالف سیستم سه دفاع هستم چون با توجه با ابزارهای که داریم می توانیم سیستم های دیگری در زمین پیدا کنیم. 

امیدوارم آقای ساپینتو بهترین تفکرات و سیستم را به تیم القا کند تا در بازی های بعد در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کنیم و در نیمه دوم برای گل های بیشتر برنامه ریزی کنیم.

* بازی پنجشنبه شب با مس کرمان را چطور پیش بینی می کنید؟ 

مس کرمان با اینکه تازه لیگ برتری شده اما تیم گردن کلفتی است. در کل تیم‌های  کرمانی تیم‌های چغر و سختکوشی هستند و از نظر فیزیکی و قدرت بدنی از توان بالایی برخوردارند. مس هفته قبل مقابل پیکان نتیجه خوبی گرفت که قطعا زدن 3 گل نمی‌تواند شانسی باشد.

قطعا نباید مس کرمان را دست کم گرفت و تاکید می کنم اگر استقلال می خواهد قهرمان شود نباید فرقی کند که تیم مقابل مس ایت یا فولاد و پرسپولیس.اگر حاشیه‌ها، داوری‌ها و عوامل بیرونی اجازه بدهند این فصل هم برای قهرمانی خواهیم جنگید.

* خروج ارسلان مطهری از لیست استقلال حاشیه هایی ایجاد کرد. با این اقدام باشگاه موافقید؟

ارسلان بازیکن بسیار خوبی است  و در سال‌های حضور در استقلال حاشیه ای نداشته است و همیشه سعی کرد بهترین بازی‌ها را انجام بدهد اما نمی‌دانم تفکرات آقای ساپینتو چه بود که او را نخواست. شاید هر مربی دیگری بود دوست داشت با مطهری کار کند چون او هم روی زمین هم در هوا خوب بازی می‌کند. برای من عجیب است که چطور سعید مهری را نگه داشتند اما مطهری را نخواستند.

در هر حال باید به نظر سرمربی احترام بگذاریم و به امیر ارسلان مطهری خسته نباشید بگویم و برایش آرزوی موفقیت بکنیم.

* جواد خیابانی در آنتن زنده تلویزیون به بازیکنان تیم تاج اتهام دوپینگ زد. چه صحبتی در این خصوص دارید؟

به نظر من مشکل از جواد خیابانی نیست بلکه مشکل مدیران سازمان صدا و سیما هستند که به چنین مجریانی اجازه حضور در برنامه ها  را می دهند. خیابانی دائما سوتی می‌دهد و بی ربط صحبت می‌کند. او به استقلال و هوادارنش توهین کرد و مدیران صدا و سیما تنها نظاره گر بودند. شاید با کمی استراحت کردن و دوری از آنتن زنده دیگر این حرف های بی ربط را عنوان نکند.

باید منتظر ماند و دید شکایت باشگاه از جواد خیابانی به کجا ختم می شود.این را هم بگویم ما که در دهه 60 بازی می کردیم اصلا نمی دانستیم دوپینگ چیست چه برسد به بازیکنان قبل از انقلاب. اصلا اینطور بنویسید ما قرمه سبزی، قیمه و کباب می‌خوردیم و بهترین بازی را انجام می‌دادیم. دوپینگ آن موقع ما اینها بود!

* حتما در جریان هستید که از 5 هفته ابتدایی لیگ استقلال 4 هفته زودتر از پیروزی(پرسپولیس) به میدان می رود و ساعت بازی های ما را 19:00 و تیم رقیب را 20:30 در نظر گرفته اند. در خصوص تبعیض سازمان لیگ و برنامه ریزی عجیب در بازی های استقلال چه صحبتی دارید؟

ما در سال های گذشته هم همواره این مشکلات را داشتیم. فدراسیون و سازمان لیگ همیشه حق استقلال را پایمال کرده و می کنند. این پایمال شدن حق تنها برای ساعت و زمان بازی ها نیست.

برای ما هم سوال است که به چه دلیل از 5 بازی ابتدایی لیگ استقلال فقط یک بار دیرتر از پیروزی(پرسپولیس) به زمین مسابقه می رود. اصلا چرا آن ها باید 20:30 بازی کنند و استقلال ساعت 19:00؟

سازمان لیگ از همان هفته اول و بازی با سپاهان با ممانعت از ورود هوادران به ورزشگاه تصمیم گرفت استقلال را اذیت کند. به نظر من باشگاه باید به این ماجرا ورود کند و مراتب اعتراض خود را کتبا به سازمان لیگ اعلام کند.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

        

    


 مطالب مرتبط:

هفته دوم لیگ برتر/ در بازگشت باشکوه قایدی به استقلال، قوی سپید در انزلی شکار شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار