بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل پیکان گفتند: در مقابل 30-40 میلیون هوادار مسئول هستیم و باید روی برخی نقاط ضعف کار کنیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل پیکان تهران، از هفته پنجم لیگ برتر فصل 1401/1402، در میکسدزون ورزشگاه ازادی صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* سعید فتاحی

باتوجه به مسائلی که قبلا پیش آمده بود با رایزنی های باشگاه و تعاملاتی که انجام شد توسط مسئولین موضوع حق پخش باشگاه حل و امروز دیدید که تبلیغات ما پخش شد. اتفاقات خوبی برای باشگاه افتاد، باشگاه استقلال به دنبال حق قانونی خود بود و این امر هم محقق پیدا کرد. 

فتاحی در خصوص مبلغ حق پخش به باشگاه ها عنوان کرد: من موضوعی را باید به شما بگویم این حق پخش نیست و در قانون پیش بینی این شده است که درآمد ها حاصل از پخش مسابقات ورزشی یعنی آگهی های حین بازی و قبل و بعد مسابقات باید در خزانه دولت واریز شود که 70 درصد آن به صدا و سیما می رسد و 30 درصد آن را به ورزش حالا فوتبال هم جزء آن می شود در اصل این ها حق پخش نیست و مصوبه ای است که در خصوص تبلیغات تصویب شده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص اختلاف با تهیه کننده برنامه فوتبال برتر عنوان کرد: ما با هاشمی تهیه کننده فوتبال برترهیچ مشکلی  نداریم او یکی از زحمت کشان صدا و سیما است و زمانی که من داوری می کردم در سرما و گرما کنار زمین حضور داشت و بازی های ورزشی را پخش می کردند که از او هم تشکر می‌کنم.


* زبیر نیک نفس 

فکر می‌کنم بازی خوبی انجام داد. خیلی موقعیت داشتیم. بازی کاملا یک طرفه بود و پیکان آمده بود یک مساوی بگیرد. هیچ تلاشی برای حمله کردن نداشت و مدام زیر توپ می‌زدند. البته این استراتژی آنها بودند. برخی تیم‌ها به آزادی می‌آیند که مساوی بگیرند و اگر هم شد گل بزنند و 3 امتیاز را بدست آوردند ولی امروز اصلا پیکان چنین برنامه‌ای نداشت.

وی ادامه داد: من یک هفته‌ای مصدوم بود، الان برگشتم و حالم خوب است.

نیک نفس در خصوص مشکل استقلال مقابل تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند، اظهار داشت: من واقعا نمی‌دانم. این مشکل را باید کادر فنی حل کند. ما امروز خلق موقعیت‌ هم داشتیم و بازی گره خورد.

وی در رابطه با شعار هواداران نیز گفت: ما هم ناراحت هستیم که این همه طرفدار آمدند و نتوانستیم بازی را ببریم. ما همه تلاشمان را کردیم و متاسفانه نشد.


* خسرو حیدری

تساوی بدون گل دیدار استقلال مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر و اعتراض هواداران و پرتاب بطری به سمت ساپینتو اظهار داشت: این مسائل طبیعی است همیشه هواداران دوست دارند بازی را ببریم. دست آنها درد نکند که در این چند بازی خانگی خیلی خوب تیم را حمایت کردند. تیم‌ها در ورزشگاه آزادی خیلی بسته بازی می‌کنند اما امروز پیکان واقعاً اتوبوسی کار کرد.

تیم ما هم وقتی به جام جهانی رفته بود خیلی دفاع می‌کردند اما مقابل اسپانیا هم اینگونه دفاع نکردیم. امروز بچه‌ها خیلی عالی بازی کردند. سرعت بازی و موقعیت‌سازی ما خوب بود. زمانی باید نگران باشیم که موقعیت ایجاد نکنیم. 

استقلال خیلی موقعیت ایجاد کرد اما صحبت من با مهاجم‌های‌مان این است که فقط باید گل بزنید و از موقعیت های خود استفاده کنید. 

حیدری در خصوص اینکه بین نمایش این تیم در بازی با ملوان نسبت به دیدار با نفت مسجدسلیمان و پیکان فاصله زیادی وجود دارد و اینکه آبی‌پوشان مقابل تیم‌های دفاعی به بن‌بست می‌خورند، عنوان کرد: وقتی دیدیم نمی‌توانیم گل بزنیم از تمام مهاجمان خود استفاده کردیم. حتی دقیقه 80 از ارسلان مطهری که تازه به تیم اضافه شده بود استفاده کردیم. فقط نیاز به گل زدن داریم. در همان 20 دقیقه اول نیز 2-3 فرصت تک به تک داشتیم که اگر یکی از آنها گل می‌شد همه چیز خوب بود. الان هم هیچ اتفاقی نیفتاده است

 لیگ طولانی است و باید روز به روز بهتر شویم. بهترین بازی ما در دیدارهای اخیر همین دیدار با پیکان بود که مالک صددرصد بازی بودیم. فقط باید گل بزنیم. 

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد تیم داوری این مسابقه اظهار داشت: هیچ وقت در طول دوران بازیگری‌ام در مورد داوری صحبت نکردم و همیشه سرمان پایین بود اما واقعاً امروز داوری ضعیف کار کرد به این دلیل که مدام بازی را می‌ خواباند. همه صحنه‌های 50-50 را به سود پیکان گرفت و با این کار بازی را خواباند. به خود موعود بنیادی‌فر هم گفتم مقداری دقت کن. 

به بنیادی‌فر گفتم در فوتبال اروپا 70-80درصد صحنه‌هایی که خطا گرفتی خطا نمی‌گیرند این همه تماشاگر به استادیوم آمده و حرص می‌خورند. فقط می‌خواهم بازی را مدارا کنی تا دو تیم راضی باشند. یک توپ هم به دست بازیکن پیکان خورد که می‌توانست پنالتی بگیرد. واقعاً داوری ضعیف بود.


 

روزبه چشمی

در ابتدا از هواداران‌مان که از راه دور و نزدیک می‌آیند و در این شرایط و فشار اقتصادی وارد ورزشگاه می‌شوند عذرخواهی می‌کنم. به حق انتظار برد از ما دارند که نسبت به 30-40 میلیون هوادار استقلال که به استادیوم می‌آیند یا بازی را از طریق تلویزیون نگاه می‌کنند مسئول هستیم. قطعاً همه بازیکنان تمام تلاش خود را برای بردن به کار می‌گیرند. اما باید روی برخی نقاط کار کنیم. باز هم از هواداران معذرت‌خواهی می‌کنم زیرا آنها کاملاً حق دارند.

پیکان تیم ضعیفی نیست اما دیدید مقابل ما چگونه بازی کرد. فشاری زیادی به پیکان از لحاظ مالکیت توپ و خلق موقعیت آوردیم. زمانی هست که فشار می‌آورید اما موقعیت ندارید اما امروز هم مالکیت و هم موقعیت گل داشتیم. باید روی برخی نقاط ضعف و زدن ضربات آخر کار کنیم. 

هر روز بر سر تمرین کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند اما قطعاً باید بهتر شویم. باید روی تمام کنندگی کار کرده و گل بزنیم. 

چشمی در خصوص اینکه آیا می‌توان به این تیم امیدوار بود، عنوان کرد: در مورد صدر جدول هم گفتید با این مساوی سه امتیاز از صدر جدول عقب افتادیم اما استقلال قطعاً هفته به هفته بهتر می‌شود. این را می‌توانید از روند بازی و نوع موقعیت‌سازی ما بفهمید. استقلال تغییر کرده و سبک جدیدی در این تیم پیدا می‌شود. باز هم از هواداران معذرخواهی می‌کنم و قطعاً کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانیم سه امتیازها را جمع کنیم.


* آرش رضاوند 

بازی یک طرفه‌ای بود. از هواداران تشکر می‌کنم چون 90 دقیقه تیم را تشویق کردند. اگر در پایان مسابقه ناراحت شدند حق دارند چون اینکه استقلال باید همیشه به پیروزی برسد.

پیکان خیلی دفاعی بازی کرد ولی ما هم خیلی موقعیت داشتیم و از آن استفاده نکردیم. به اینجور تیم‌ها باید خیلی زود گل بزنیم چون هر چه از بازی بگذرد، گل زدن به آنها سخت‌تر می‌شود. از دقیقه یک تا دقیقه 90 خیلی موقعیت داشتیم و امیدوارم هفته بعد بتوانیم جبران کنیم.

امتیازهای اول فصل مهم است ولی فاصله ما با صدر خیلی زیاد نیست. حق با شماست، امتیازهای اول فصل خیلی مهم است ولی فاصله ما اکنون 3 امتیاز است.ما هم تلاشمان را کردیم یعنی خیلی موقعیت ایجاد کردیم ولی به گل بدل نشد. تیم ما نسبت به هفته‌های گذشته خیلی بهتر شده و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.


 

* مهدی مهدی پور 

بازی که امروز استقلال ارائه داد بازی بسیار قابل ستایشی بود شما بازی هفته های قبل پیکار ار ببینید متوجه می شوید که پیکان امروز حرفی برای گفتن برابر استقلال نداشت. استقلال امروز هر کار خواست کرد از موقعیت گل گرفته تا موقعیت های تک به تک، اما متاسفانه بد شانس بودیم که نتوانستیم به گل برسیم.

اگر یکی از موقعیت ها استقلال وادر دروازه پیکان می شد بازی خوب امروز استقلال تکمیل می شد. تیم استقلال تیم بزرگی است و هوداران هم انتظار پیروزی از تیم استقلال دارند. تیمی که فصل گذشته بدون شکست قهرمان شده است.


 

سجاد شهباززاده 

تیم برتر زمین بودیم و کل بازی توپ در اختیار ما بود. توانستیم موقعیت‌های زیادی نیز خلق کنیم اما با این وضعیت دفاع کردن پیکان واقعاً کارمان سخت بود. البته جای هیچ توجیهی نیست و باید به دروازه حریف راه پیدا کنیم. با این وجود تصور می‌کنم استقلال در مسیر درستی است.

هواداران حق ناراحتی دارند نمی‌توان توجیه کرد اما در مسیر خوبی هستیم. فوتبال خوبی بازی می‌کنیم اما مقداری نیاز به بالا بردن دقت داریم. شاید اگر مقداری شانس به ما روی بیاورد با توجه به اینکه در مسیر خوبی قرار داریم نتایج‌مان هم خوب خواهد شد.

مهاجم استقلال در خصوص انتقادات مطرح شده از خط حمله این تیم توضیح داد: آدم نمی‌تواند بهانه بیاورد و از چیزی عجیب و غریب دفاع کند. مهم این است همه تلاش خود را می‌کنیم و بازیکنان با کیفیتی داریم. همه چیز امیدوارکننده است  و در مسیر خوبی هستیم. امیدواریم به زودی همه چیز خوب شود.

شهباززاده در خصوص اینکه پس از سه بازی حضور در ترکیب اصلی در دو دیدار اخیر نیمکت‌نشین بوده و آیا این موضوع به ترکیب تیم بازی می‌گردد، گفت: هیچ تفاوتی ندارد چه کسی بازی را شروع کند. همه برای استقلال تلاش می‌کنیم و هر کس به زمین می‌رود با تمام وجودش تلاش می‌کند.

 

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته پنجم لیگ برتر/ استقلال ناتوان در گلزنی؛ پیکان به آنچه می‌خواست رسید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار