فرشید سمیعی

معاون حقوقی باشگاه استقلال(تاج) از اشتباهات داوری بازی شب گذشته این تیم و پیکان انتقاد کرد.

            

به گزارش استقلال نیوز، فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، درباره اعتراض استقلال به داوری مصاف این تیم با پیکان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* داوری مانع از امتیازگیری استقلال شد

متاسفانه شب گذشته طبق روال هفته‌های قبل دیدیم که داوری چگونه مانع از امتیازگیری استقلال شد. اشتباهات محرز داوری چیزی نبود که بتوان آن را نادیده گرفت. در سال گذشته هم داوری‌ها به شدت علیه ما بود و وقتی ما حرفی زدیم، از فدراسیون و ارکان قضایی آن به ما زنگ زدند و ما را خواستند. گفتند چیزی نگویید و به صورت مکتوب اعتراض کنید، حتما بررسی می‌شود. امسال هم به منوال همان قول و قرار به صورت مکتوب اعتراضات خود را اعلام کردیم ولی نه فصل گذشته و نه فصل جاری هیچوقت به این اعتراضات توجهی نشد و عملا مکتوب شدن اعتراضات هم بی فایده بوده است.

* همیشه ضرر داوری برای استقلال است

در همه برنامه‌های داوری فصل گذشته، همیشه استقلال بیشترین ضرر را از داوری داشت و امسال هم ظاهرا با همین وضعیت روبه رو هستیم. اشتباهات داوری همیشه هست ولی نکته این است که وقتی می‌شود اسمش را اشتباه بگذاریم که هم ضرر کنیم و هم سود کنیم. نمی‌شود که همیشه ضرر از داوری برای ما باشد و این موضوع خیلی عجیب است.

* صدر جدول با یکی دو اشتباه جابجا می شود

کل اختلاف ما و صدر جدول سه امتیاز است و کافی است یکی دو اشتباه جابه‌جا می‌شد تا صدرنشین عوض شود. پس نمی‌توانیم این اشتباهات را عادی و ساده بدانیم و باید مسئولان مربوطه فکر جدی برای این موضوع بکنند. باشگاه استقلال به دلیل همین اشتباهات داوری هم اعتراض رسمی خود را به سازمان لیگ و کمیته داوران اعلام کرده است.

اخبار استقلال ایران

 

 


مطالب مرتبط:

اعتراض مصطفی آجورلو نسبت به قضاوت های ناعادلانه/ استقلال قربانی اشتباهات داوری تا اینجای لیگ برتر

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار