رضا رجبی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: در فوتبال ایران بازیکن، مربی و مدیر در خصوص داوری اظهار نظر می کنند که این اصلا خوب نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص برتری آبی پوشان مقابل نساجی، وضعیت داوری لیگ، حضور بانوان در ورزشگاه ها و بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* ادر خصوص دیدار استقلال و نساجی و پیروزی قاطعانه آبی پوشان در این دیدار چه نظری دارید؟

به عنوان یک منتقد از ابتدا هم معتقد بودم ساپینتو باید هر چه سریع تر ترکیب یازده نفره تیم خود را بشناسد چون تغییر و تحولات زیاد ترکیب در تیم های ایرانی جوابگو نیست. ساپینتو باید تمرکز بیشتری در بازی ها داشته باشد و تعویض ها را با تفکر انجام دهد.

استقلال مقابل نساجی یک بازی شناور را انجام داد چون نساجی باز بازی می کرد و همانند مس، پیکان و دیگر تیم هایی که مقابل استقلال قرار گرفتند به دفاع صرف روی نیاورد. در مجموع انتقال توپ از دفاع به حمله بسیار خوب صورت گرفت و مهاجمان هم موقعیت های بسیار بیشتری نسبت به بازی های قبل بدست آوردند که اگر کمی دقت می کردند شاید تعداد گل های به مراتب بیشتری به ثمر می رسید. تنها نکته منفی دیدار استقلال و نساجی تعویض ها بود که وحدت تاکتیکی تیم را بهم ریخت اما در مجموع امیدوارم با تداوم این بازی های تماشاگرپسند فشارها از روی ساپینتو برداشته شود.

* باشگاه استقلال در بیانیه ای نسبت به داوری های لیگ از ابتدا تا کنون اعتراض کرد. چه صحبتی در این خصوص دارید؟

متاسفانه در فوتبال ایران بازیکن، مربی و مدیر در خصوص داوری اظهار نظر می کنند که این اصلا خوب نیست. این اعتراضات بیشتر باعث تزلزل داوری و بیشتر شدن اشتباهات می شود. امیدواریم با آمدن VAR به داوران کمک شود تا اشتباهاتشان به حداقل برسد. من معتقد اکثر اشتباهات داوری سهوی است و تمام تیم ها از داوری متضرر شده اند. نباید تمام تقصیرها را گردن داوری انداخت که در مقابل دستمزدهای ده ها میلیاردی بازیکنان هنوز دستمزد فصل قبل خود را دریافت نکرده است . به نظر باید به قشر مظلوم داوری کمک بیشتری شود.

* بانوان استقلالی برای سومین بار در این فصل توانستند در ورزشگاه حاضر شوند اما گویا رفتارهای خوبی با آن ها انجام نشد. از برخورد زشت در بیرون از ورزشگاه تا استقرار آن ها در طبقه دوم ورزشگاه. شما این اتفاقات را می پسندید؟

زنان ما نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و این رفتارها با آن ها درست نیست. همه می دانیم با فشار فیفا و AFC زنان را را به ورزشگاه راه دادند اما به جای استقرار آن ها در بدترین جای ورزشگاه در طبقه دوم، اجازه بدهید خانواده ها کنار هم به ورزشگاه بیایند و از دیدن فوتبال لذت ببرند. استادیوم ها باید خانوادگی شود نه اینکه دور خانم ها حفاظ درست کنند و شاهد اتفاقات خوبی روی سکوها نباشیم. من این موضوع را نمی پسندم و آن را به نوعی توهین به خانم ها می دانم. به نظر من مسئولان باید آنقدر شهامت داشته باشند که اجازه دهند خانواده ها در ورزشگاه ها در کنار هم فوتبال تماشا کنند.

* و بالاخره کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی شد..

به نظر من مربیان تیم های ملی را به جام جهانی می برند اما تیم ملی ایران دارد کارلوس کی روش را به جام جهانی می برد. من از ابتدای روی کار آمدن اسکوچیچ منتقد او بودم اما نحوه اخراج او در این فاصله نزدیک به جام جهانی اخلاقی نبود. اگر قرار بر آوردن کی روش بود باید خیلی زودتر از این ها با او قرارداد می بستند. به نظر من کی روش به جای اینکه از تیم ملی حقوق دریافت کند باید مبلغی هم دستی بدهد! چون ما نیمکت جام جهانی را به او هدیه دادیم مگر اینکه او بتواند تیم ملی را به مرحله حذفی جام جهانی  رهسپار کند.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

اعتراض باشگاه استقلال به روند داوری‌های 6 هفته گذشته لیگ برتر / علاج این مشکل و مساله با VAR خواهد بود

هفته ششم لیگ برتر/ انتقام سخت از نساجی در آزادی؛ استقلال به اصل خویش بازگشت!

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی شد / ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار