روی ماتا

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل گل گهر گفت: ساپینتو به کسی بی‌احترامی نکرد و این مربیان گل‌گهر بودند که با نیمکت ما صحبت می‌کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از اخراج ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) روی ماتا دستیار وی در نشست خبری پس از دیدار با گل گهر،  به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

   

* بازی؟

در نیمه اول خوب ظاهر شدیم و بازی خوبی ارائه دادیم و مستحق این بودیم که در نیمه اول گل بزنیم. فرصت‌های زیادی داشتیم و با کیفیت بازی کردیم و می‌توانستیم یک گل دیگر هم در نیمه اول به ثمر برسانیم.

در نیمه دوم می‌دانستیم که گل‌گهر به گل خورده خود واکنش نشان می‌دهد. به تیم در رختکن گفتیم که در نیمه دوم محکم ظاهر شوید. ما در موقعیتی گل خوردیم که شایسته آن گل نبودیم. گل‌گهر تیم خوبی است ولی ما باید در این موقعیت‌ها باید بیشتر تمرکز داشته باشیم. پس از گل تساوی‌، ما چند بازیکن خود را تعویض کردیم که ظرفیت تیم را بالا ببریم. پس از آن تا آخر بازی توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم و چند موقعیت در پشت خط دفاعی گل‌گهر ایجاد کنیم و یک پنالتی واضح به دست آمد.

باید سرمربی به جای من به اینجا می‌آمد. همه می‌دانید که سرمربی یک مصاحبه پیش از بازی داشت که درباره دستیار مربی‌ سایر تیم‌ها صحبت‌هایی مطرح شد. ما دستیارها باید به سرمربی‌ها کمک کنیم. این شغل ما است نه اینکه نیمکت تیم‌های دیگر را تحریک کنیم. کسی از نیمکت استقلال با نیمکت حریف صحبت نکرد.

در بازی نساجی و در این بازی، چرا باید دستیار مربی با نیمکت ما صحبت کند؟ چرا به سرمربی احترام گذاشته نمی‌شود؟

سرمربی به هیچکس بی‌احترامی نکرد. او دارد عاشقانه فوتبال را دنبال می‌کند و هیجانی است. همه ما اینطور هستیم و شغل خود را دوست داریم.

این موقعیت برای داوران سخت است و تصمیم‌گیری در این لحظه‌ها سخت است چون روی پنالتی درگیری وجود داشت. داور در نهایت کارت قرمز داد. من نمی‌فهمم. ما از دستیار مربی خواستیم که تمرکزش روی بازی و شغلش باشد. به همه احترام بگذاریم.

* بدون تماشاگر بودن بازی؟

استقلال همیشه به زمین می‌رود تا ببرد. گل‌گهر تیم خوبی است و سه امتیاز این بازی را گرفتیم و خیلی خوشحال هستیم.

به گزارش استقلال نیوز، ماتا در پایان و در واکنش به اظهارات خارج از موضوعات کنفرانس خبری از سوی خبرنگاران حاضر در این نشست، بیان کرد:

من چیزی درباره مسائل دیگری که مطرح می‌شود ندیدم. برای اینطور مسائل دنبال بهانه نباشیم.

به گزارش استقلال نیوز، محمد حسین زرندی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از مصاف استقلال و گل‌گهر، بیان کرد:

هیچ برخوردی بین سرمربی استقلال و مربی گل‌گهر رخ نداد و حتی کارت زرد هم نداشت این صحنه و باشگاه استقلال فردا صبح نسبت به این کارت اشتباه اعتراض رسمی خواهد کرد.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ بوسه بر مچ‌بند مشکی؛ عبور از گل‌گهر «برای» فتح مجدد قلعه!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار