علی فتح الله زاده

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: جلسات خوبی با آقای دکتر قربان‌زاده ریاست محترم سازمان خصوصی سازی و جلسات دیگری که در راستای بهبود کار باشگاه بوده و توضیحات آن‌ها به زودی اعلام می‌شود.

       

به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، با اشاره به سفر خود به جزیره کیش، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

         

* با آقای دکتر قربان زاده صحبت های مثبتی داشتیم

سفر بسیار خوب و پرباری همراه با تعدادی از مسئولان باشگاه داشتیم و جلسات خوبی برگزار شد از جمله صحبت‌های بسیار کارگشا و مثبت با آقای دکتر قربان‌زاده ریاست محترم سازمان خصوصی سازی و جلسات دیگری که در راستای بهبود کار باشگاه بوده و توضیحات آن‌ها به زودی اعلام می‌شود.

* در اولین فرصت به تمرین شاگردان ساپینتو می روم

با وجود این که در سفر کاری بودم اما از پیگیری تیم و روند آماده سازی برای مسابقه روز جمعه هم غافل نبودم. طبق صحبت با سرمربی محترم، پس از مسابقه امروز و در اولین فرصت کنار تیم خواهم بود و از نزدیک با کادر فنی و بازیکنان صحبت می‌کنم. آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد زیرا توانایی و شایستگی این کار را دارد.

* پرداخت مطالبات بازیکنان اولویت من است

پیگیر مسایل مالی، بدهی‌های باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان هم هستم و این یکی از اولویت‌های من است. از مسئول امور مالی هم خواسته‌ام قراردادها و میزان پرداختی‌های تیم را آماده کند تا هرچه سریعتر موضوع پرداخت را انجام دهیم که بازیکنان دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال: فیفا در پرونده پادوانی رای خود را به سود باشگاه استقلال اعلام کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار