حواشی دیدار هوادار و استقلال

پیش از آغاز بازی ضمن گرامیداشت شهدای دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی، جنایت تروریستی شهر شیراز در حرم شاهچراغ محکوم شد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های هوادار تهران واستقلال(تاج) ایراناز ساعت 16:00 امروز جمعه(6 آبان 1401) از هفته یازدهم لیگ برتر فصل 1401/1402 در ورزشگاه پاس(دستگردی) تهران و بدون حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

             

دیروز قبل از شروع اردوی پیش از بازی با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دکتر علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، دو پاداش معوقه بازیکنان و کادر فنی استقلال و یک ماه حقوق عقب افتاده کارمندان باشگاه استقلال امروز به حساب آن‌ها واریز شد.

حواشی دیدار هوادار و استقلال

* تیم استقلال دقایقی پیش با دو دستگاه اتوبوس هتل المپیک را به مقصد ورزشگاه دستگردی ترک کرد.

* ارسلان مطهری در فصل جاری برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال قرار دارد.

* آرمان رمضانی و محمدحسین زواری دو بازیکن مصدم استقلال با لباس شخصی در ورزشگاه دستگردی حاضر شدند.

* پیمان بابایی به دلیل مصدومیت در لیست امروز استقلال حضور ندارد. این بازیکن نیز با لباس شخصی در ورزشگاه دستگردی حاضر شد و پیش از شروع بازی برای دقایقی روی نیمکت استقلال در‌کنار هم تیمی‌هایش حضور یافت.

* ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار پیش از شروع بازی برای دقایقی با محمدحسین مرادمند به گفت‌وگو پرداخت.

* برخلاف شایعات مطرح شده در فضای مجازی، ابوالفضل جلالی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد. پیش از این از قول یکی از اعضای کادرپزشکی استقلال عنوان شده بود که بازیکن ملی پوش استقلال به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست داده اما چنین چیزی صحت ندارد. جلالی در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار ورزشی فارس اعلام کرد هیچ مشکلی برای بازی و تمرین ندارد.

* علی امیری با حضور در جایگاه ویژه تماشاگر این دیدار شد.

حواشی دیدار هوادار و استقلال

* پیش از آغاز بازی ضمن گرامیداشت شهدای دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی، جنایت تروریستی شهر شیراز در حرم شاهچراغ محکوم شد.

حواشی دیدار هوادار و استقلال

* ساکت الهامی و ساپینتو پیش از آغاز مسابقه برخورد گرمی با هم داشتند و خوش‌وبش کردند.

حواشی دیدار هوادار و استقلال

* روزبه چشمی پیش از شروع بازی به سمت ساکت الهامی و شاهرخ بیانی رفت. داریوش شجاعیان و بابک مرادی نیز با بازیکنان استقلال خوش وبش کردند.

* بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی به احترام شهدای حرم شاهچراغ یک دقیقه سکوت کردند.

* در ابتدای بازی رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال توپ بابک مرادی را چسبیده به محوطه جریمه گرفت. داریوش شجاعیان کاپیتان هوادار به حسن اکرمی داور بازی اعتراض‌ کرد. داور به کاپیتان هوادار گفت: «جَو نده و تیمت را جمع کن»!

* سیاوش یزدانی مدافع استقلال در دقیقه ۱۹ وارد ورزشگاه شد و به تماشای بازی نشست.

* ساپینتو در جریان بازی، در چند نوبت نکات دفاعی را به غلامی و سلمانی یادآور شد.

* در چند صحنه داور به سود هوادار خطا اعلام کرد که نیمکت‌نشینان استقلال به تصمیم او اعتراض کردند. الهامی و ساپینتو سعی کردند اعتراض نکنند اما نزدیک محوطه جریمه هوادار بازیکن استقلال سرنگون شد تا سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان این بار اعتراض کند. الهامی به نیمکت استقلال گفت «اگر خطا هم بوده باشد باید به سود ما گرفته می‌شد». الهامی که نزدیک نیمکت استقلال رفته بود به کنایه گفت «یک نفر باید شما را کنترل کند». داور نیز به ساپینتو کارت زرد داد تا بار دیگر حواشی نیمکت آبی‌پوشان بیشتر شود.

* الهامی با سر و صدای ساپینتو به نیمکت نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد که از او خواسته شد به سمت نیمکت خود برود. الهامی با خنده و کنایه به سمت ساپینتو رفت و به او بطری آب داد تا خشمش را کنترل کند.

* نیمکت نشینان و سکو نشینان استقلال نسبت به خطاهای بازیکنان هوادار اعتراض داشتند و از داور درخواست استفاده از کارت زرد می‌کردند.

* روی ماتا مربی استقلال در واکنش به خطای تیم هوادار به داور چهارم اعتراض کرد.

* ساکت الهامی سرمربی هوادار نسبت به خطاهای بازیکنان استقلال به نیمکت این تیم اعتراض داشت. الهامی در ادامه اعتراضات خودش برای لحظاتی نیز به گفت‌وگو با ساپینتو پرداخت. این درحالیست که بازی در‌ون زمین جریان‌ داشت!

* در دقیقه ۴۰ بازی، صالح حردانی، مهدی پور، رضا میرزایی، شهباززاده و جلالی از روی نیمکت بلند شدند و به گرم کردن پرداختند.

* پس از پایان نیمه نخست، ساپینتو به سمت داور رفت و گفت «چه کار کردم که کارت زرد دادی»؟

* روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، صالح حردانی و پیمان بابایی چهار بازیکن سه کارته استقلال هستند که در معرض محرومیت از دربی قرار داشتند.

حواشی دیدار هوادار و استقلال

* به جز پیمان بابایی که به دلیل مصدومیت در لیست بازی امروز نبود، سایر این نفرات در مصاف با شاگردان ساکت الهامی کارتی نگرفتند و به این ترتیب همگی مشکلی برای حضور در مسابقه هفته دوازدهم ندارند.

دیدار دو تیم هوادار تهران واستقلال(تاج ایران)از هفته یازدهم لیگ برتر با یک گل به سود شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

* نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت حسن اکرمی در بازی استقلال با هوادار اظهار داشت:

در دقیقه 6 داسیلوا مدافع تیم استقلال روی بازیکن هوادار، چسبیده به محوطه خطا کرد که داور این خطا را نگرفت. در دقیقه 33 توپ اگرچه به دست یامگا برخورد کرد اما این صحنه به هیچ عنوان خطای هند نبود و داور به خوبی دستور به ادامه بازی داد. گل استقلال نیز در شرایط سالم به ثمر رسید. اما در دقیقه 42 خطای بازیکن هوادار پشت محوطه جریمه روی بازیکن استقلال را اعلام نکرد.

در دقیقه 46 نیز داور به اشتباه خطای یامگا را اعلام کرد که خطا نبود اما یک اتفاق عجیب این بود که در دقیقه 4+90 داور برای نشان دادن کارت زرد به یکی از نیمکت‌نشینان از زمین بازی بیرون رفت در حالی که به هیچ عنوان داور نباید از زمین خارج شود او باید فرد خاطی را به کنار زمین فراخواند و به او کارت زرد نشان دهد در نیمه دوم داور بسیار رفتار بدی با بازیکنان استقلال داشت و با بازیکنان استقلال با عصبانیت صحبت می‌کرد.

حواشی دیدار هوادار و استقلال

* ساکت الهامی هنگام خروج از ورزشگاه با ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال روبه رو شد و گفت: از نظر من ساپینتو خوش قلب‌ترین مربی خارجی ایران است چون کسی است که کنار خط قلبش را می‌گذارد.

* ساپینتو هم از الهامی بابت این لقب و این جملات تشکر کرد.

  

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته یازدهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از پیروزی مقابل هوادار؛ این چه نوع داوری بود، خجالت نمی‌کشید!؟

هفته یازدهم لیگ برتر/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پس از برتری مقابل هوادار: لایق پیروزی بودیم؛ داوران عاشق من هستند!

هفته یازدهم لیگ برتر/ بالاخره ساکت در هوادار مقابل استقلال زانو زد؛ بی‌دقتی مهاجمان زنگ خطری برای ساپینتو!

هفته یازدهم لیگ برتر/ برتری استقلال مقابل هوادار در نیمه نخست؛ حق آبی‌پوشان بیش از یک گل بود!

هفته یازدهم لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل هوادار؛ هوادار را در دستگردی زمینگیر کن!

هفته یازدهم لیگ برتر/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پیش از دیدار با هوادار: مشکلی برای بازی فردا نداریم؛ تصمیم برگزاری سوپرجام در کرمان علیه ماست

داوران هفته یازدهم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل گنبد کاووس قاضی دیدار هوادار و استقلال!

هفته دهم لیگ برتر/ اتوبوس اراکی‌ها با یک استراتژی کثیف؛ استقلال باز هم مقابل رحمتی امتیاز داد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار