بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل نساجی و کسب قهرمانی گفتند: امروز حالت خاصی داریم و نمی‌خواهیم شادی کنیم، چون امروز روز شادی نیست. 

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل نساجی و کسب قهرمانی، در  سوپرجام فصل 1400/1401، در میکسدزون ورزشگاه شهید باهنر کرمان، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

علی‌ فتح‌الله‌زاده  

ما این جام را در کلکسیون کاری‌مان کم داشتیم. خیلی خوشحالم که خدا کمک کرد که من بتوانم این جام را به سایر کاپ‌های باشگاه استقلال اضافه کنم. 

این قهرمانی را به هواداران تبریک می‌گویم. هواداران ما شایسته این قهرمانی‌ها هستند. امیدوارم از دو جامی که باقی مانده حداقل یک جام را برای استقلال کسب کنیم. به همه اهالی فوتبال تبریک می‌گویم که امروز شاهد یک بازی خوب بودند. تیم نساجی هم تیم خوبی است و مربی خوبی دارد. بازیکنان این تیم هم بسیار تلاش کردند. این جام را به همه هواداران آبی پوش تقدیم می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد کسب نخستین جام توسط ساپینتو، عنوان کرد: به وی گفتم که تو رکوردشکن بودی و نخستین جام را با تو کسب کردیم. در رختکن دیدم که او درحال گریه بود و اشک شوق می‌ریخت. او را در آغوش گرفتم و گفتم همراه بیا که به بازیکنان پاداش بدهیم.

امروز حالت خاصی داریم و نمی‌خواهیم شادی کنیم، چون امروز روز شادی نیست. امیدوارم این جام برای ما خوش یمن باشد و بتوانیم در لیگ برتر هم قهرمان شویم.


     

* پرویز مظلومی 

اولین جامی که قول داده بود را کسب کرد. انشالله این روند ادامه خواهد داشت. 

وی درمورد خصوصیات اخلاقی ساپینتو و احساساتی شدندش در پایان این مسابقه، گفت: مربی خوب و احساسی است. به هر حال هر مربی یک خصوصیات اخلاقی دارد. ساپینتو واقعاً دل پاک و با تعصب است.

وی درمورد 156 میلیاردی که در باشگاه استقلال خارج از هزینه‌کرده‌ها صرف شده است، تصریح کرد: من در جریان نیستم و خبری ندارم. اگر پولی خرج شده هم بابت بدهی‌های باشگاه صرف شده است. هیچ پولی حیف و میل نشده است. 


عارف غلامی 

مبارک هوادارانمان باشد. زمین کیفیت استادیوم‌‌های خیلی خوب ایران را نداشت ولی در نهایت خدا را شکر. بازی خوبی بود.

وی درباره اینکه آیا به تیم ملی می‌رسد یا خیر، ادامه داد: من تمام تلاشم را کردم ولی 2 بازی اخیر با مریضی به میدان رفتم. من تمام تلاشم را کردم که بازی کنم تا نظر مثبتی از سوی سرمربی تیم ملی کسب کنم. امیدوارم به آینده که ان‌شاءالله هر چه خیر بود، اتفاق بیفتد.


مهدی مهدی‌پور 

بازی خوبی بود. در نیمه اول باید از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم اما این اتفاق رخ نداد. موقعیت‌های زیادی داشتیم و در نهایت روی یک ضربه ایستگاهی توانستیم به گل برسیم.

این شانس را داشتیم که به گل‌های بیشتری برسیم اما مهم این بود که برنده بازی شویم و این جام را بگیریم. این قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.


    

* سید حسین حسینی 

بازی یک طرفه‌ای را پیروز شدیم. تیم ما واقعاً برتر میدان بود، موقعیت‌های زیادی داشتیم و خدا را شکر توانستیم این جام را بدست آوریم.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به اینکه یکی از پرافتخارترین بازیکنان این باشگاه است، گفت: این فکر چهارمین جام من بود، امیدوارم سالیان سال بتوانم برای این تیم دروازه‌بانی کنم و زحمت بکشم و تلاش کنم تا استقلال به جام برسد.

حسینی در خصوص اینکه چقدر احتمال دارد در لیست نهایی کی‌روش قرار گیرد، گفت: من در 2 سال گذشته تمام تلاشم را کردم که شرایط را عوض کنم و به تیم ملی بازگردم. خدا را شکر در این شرایط خوبی داشتم. از همه مربیان و همه کسانی که کمکم کردند، تشکر می‌کنم. تمام تلاشم این است که به جام جهانی بروم.


    

* مهدی قائدی 

نظری در مورد این قهرمانی ندارم. باز هم دم بچه‌ها گرم. بعداً صحبت خواهم کرد.

وی در مورد اینکه آیا انتظار داشت در اردوهای اخیر تیم ملی حضور پیدا کند،‌ توضیح داد: در مورد این قضیه هم بعداً صحبت خواهم کرد.

مهاجم استقلال در مورد اینکه نسبت به 11 بازی ابتدایی فصل عملکرد بهتری در سوپرجام داشت، اظهار داشت: ممنون هستم، اما اکنون برای صحبت کردن شرایط خوبی ندارم. در آینده صحبت خواهم کرد.


  

* آرش رضاوند

خدا را شکر میکنم قهرمان شدیم بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و بازی کاملا یک طرفه به سود استقلال را شاهد بودید و خوشحالم که بازی را بردیم و قهرمان شدیم.

به نظرم بازی حاشیه ای نداشت و تنها 10 دقیقه  آخر بازی حریف می‌خواست تمرکز تیم ما را برهم بزند و هواداران هم که در ورزشگاه بودند و تشویق می کردند و به نظرم واقعا حاشیه ای برای بازی ایجاد نشد. قطعا ما تلاش می کنیم که هم لیگ و هم جام حذفی را بگیریم و فکر می‌کنم بهترین تیم فصل را داریم و در ادامه موفقیت های خوبی را کسب کنیم. 

کیفیت زمین خیلی خوب بود و فکر نمی‌کردیم که همه امکانات و کیفیت زمین به این شکل باشد. خوشحالم که در این مدتی که در استقلال بودم دومین قهرمانی در سوپرجام را تجربه کنم از طرفی هم خوشحالم که استقلال اولین سوپرجام خود را به دست آورد. 


     

* محمد محبی 

بازی خیلی خوبی بود و از همان ابتدا هم شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. روی ارسال کرنر ارسلان مطهری گل خیلی خوبی زد. پس از آن هم من و مهدی قائدی فرصت داشتیم. قهرمانی حق‌مان بود و مبارک باشگاه استقلال و هوادارانش باشد.

وی درمورد موقعیت از دست رفته‌اش در این مسابقه گفت: جذابیت فوتبال به همین موقعیت از دست  دادن‌ها است. اگر همه توپ‌ها به گل برود، جذابیت فوتبال از بین می‌رود. دست کم 4-3 شانس گلزنی داشتیم و می توانستیم با اختلاف گل زیادی بازی را ببریم اما نشد. 

بازیکن استقلال درخصوص استرس باشگاه برای انتقال پول رضایت نامه او به سانتاکلارا بلژیک، گفت: من در جریان انتقال پول نبودم اما می دانستم این کار انجام می‌شود.

محبی درباره میزان رضایت از عملکرد خودش و اینکه تا چه اندازه به قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی امیدوار است، توضیح داد: پیش از این هم گفتم تمام تلاش من روی عملکرد خود است و تمام تمرکز خود را می‌گذارم تا بهترین روند فوتبالی را داشته باشم. سایر مسائل را به خدا می سپارم. هر چه خودش بخواهد.


    

* رضا میرزایی 

خداراشکر بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و یک قهرمانی به هواداران تقدیم کردیم تا شاید کمی توانسته باشیم آن ها را شاد کنیم. 

بازیکن استقلال در خصوص آینده استقلال با ساپینتو عنوان کرد: خودتان همه چیز را می‌بینید ما بازی به بازی بهتر می‌شویم همه بازیکنان زحمت می‌کشند، چه بازیکنی که یک دقیقه بازی می‌کند و چه بازی کنی که 90 دقیقه بازی می‌کند همه تلاش می‌کنند تا عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند و خوشحالم که امروز این قهرمانی برای استقلال به دست آمد. قطعاً آینده استقلال با ساپینتو روشن است.

میرزایی در خصوص بازی کردن در تیم استقلال و قرار گرفتن در ترکیب توسط سرمربی گفت: خدارا صد هزار مرتبه شکر می‌کنم در تیمی بازی می‌کنم نام بزرگی دارد و 2 بار قهرمان آسیا شده است و نیاز به گفتن من نیست. خیلی خوشحالم که رفته رفته می توانم خودم را با شرایط تیم وقف دهم و در ترکیب استقلال قرار بگیرم. بازی به بازی باید بهتر عمل کنم چرا که هواداران از هر بازیکن انتظاراتی دارند که باید آن ها را برآورده کرد.

اخبار استقلال 

  

 


 مطالب مرتبط:

سوپرجام 1401/ امیر ارسلان ماند و قهرمانی آورد؛ جام پرتقالی برای استقلال در کرمان!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار