مصاحبه استقلالی ها

استقلالی ها پس از برتری مقابل پرسپولیس گفتند: ما برای پیروز شدن تمام تلاش خود را انجام دادیم ولی اشتباهات داوری بازهم گریبان تیم ما را گرفت.

 

به گزارش استقلال نیوز،  بازیکنان و پیشکسوتان استقلال ایران پس از برتری مقابل پرسپولیس از هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

      

* عارف غلامی

در بین دو نیمه وقتی می‌خواستیم به وی آی پی برویم ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بدترین شکل کتک زدند.

سیاوش یزدانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم تا حد مرگ به باد کتک گرفتند. وضعیت ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینید، با دزد هم این طور رفتار نمی‌شود.

تا می‌توانستند ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زدند و نمی‌دانم چه کسانی بودند.


     

* ارسلان مطهری

در مورد تساوی لحظات آخر باید بگویم که فوتبال است و پیش می‌آید.

در ابتدا تمام تمرکز من کمک به تیم و بعد گلزنی بود چون فوروارد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با گل می‌شناسند. خوشحالم که با گل هم تمام شد. این گلزنی‌ها زحمات تمام بچه‌ها بوده است. 


 

* علی کریمی

بعد از اینکه توانستیم به گل  دوم برسیم ناخودآگاه عقب نشستیم.

ضمن اینکه فکر می‌کنم گل دوم پرسپولیس هم آفساید بود. من بعد از بازی در رختکن صحنه را بررسی کردم و به نظرم داور اشتباه کرد.

می‌خواهم بدانم که کمک داور دقیقا چه می‌کند؟ تا کی قرار است اشتباهات داوری به ضرر ما باشد؟ تا چه زمانی ما باید تاوان اشتباهات داوری را بدهیم؟ ما نیمه اول خیلی خوب بودیم و در نیمه دوم هم به گل رسیدیم، اما اشتباهات داوری به ضرر ما شد.


    

* سیاووش یزدانی

بین دو نیمه می‌خواستیم به رختکن برویم که سرم به سر دادستان خورد. او به من گفت هُل نده و من از دادستان عذرخواهی کردم. یک فرمانده میدانی به نام دهقانی گفت اینجا چه کار داری. من گفتم بازیکن استقلالم که او حرفی به من زد! من و غلامی گفتیم درست حرف بزن که با هم درگیر شدیم. او مرا زد و چند پله افتادم.

کسی که لباس مأمور دولت را پوشیده، به چه اجازه‌ای بازیکن استقلال را در ورزشگاه آزادی می‌زند؟ چه کسی حق ما را می‌گیرد؟ بعد چند نفر را به رختکن فرستادند که ما مصاحبه نکنیم. این مأمور مرا گرفت و عارف پشت من آمد. ۲۰ نفر غلامی را زدند و ۲۰ نفر مرا. حرمت لباس مأموران را نگه داشتم، اما آنها حرمت لباس خود را نگه نداشتند. ما را به اتاقی بردند که ما را آرام کنند، اما دهقانی آنجا به من سیلی زد.

دوربین پلیس هم آنجا بود و نمی‌دانم این تصاویر را پخش می‌کنند یا خیر. می‌خواهم از حق باشگاه و خودم دفاع کنم. مرا کتک زدند و می‌خواستم بگویم که این قضیه را پیگیری کنید. مصاحبه تنها کاری است که می‌توانم انجام دهم. من از آنها شکایت می‌کنم و تا ته ماجرا هستم.


 

* اسماعیل خلیل زاده (سرپرست استقلال)

چهار بازیکن کلیدی‌مان را در اختیار نداشتیم. پیش از این دو بازی خارج از کشور داشتیم که هر دو را بردیم. تا دقیقه ۸۹ برنده بودیم و یک اتفاق باعث شد تا بازی مساوی شود. استقلال بازی خوبی انجام داد و فکر می‌کنم حق ما برد بود.

گل دوم حریف ندیدم زیرا در رختکن بودم و برای همین در مورد آفساید بودنش نظری ندارم.


 

* عبدالرضا موسوی (عضو هیات مدیره استقلال)

در مورد گل دوم پرسپولیس باید بگویم که من در رختکن بودم و ندیدم. به هر حال فوتبال است و باید کارشناسی شود.

در خصوص بحث جدایی آقای فتح الله زاده نیز وزارت ورزش باید تصمیم بگیرد. ما با هم هستیم و هر تصمیمی بخواهند بگیرند، باید قبول کنیم.


   

* سعید رمضانی

متاسفانه یک اتفاق تلخ در انتهای بازی پیش آمده که باید ببینیم دقیقاً چه اتفاقی بین بازیکنان ما و مأموران افتاده است،‌ قطعا ما طرفدار بچه‌های خودمان هستیم.

آنچه من دیدم این اتفاق افتاده بود. اینکه چه شده، باید صحبت کنیم. مأموران یک نوع صحبت دارند، بچه‌های ما هم یک نوع دیگر. باید ببینیم چه شده است، اما به قطع یقین، ما طرفدار بچه‌های خودمان هستیم. 


       

* محمد نوری فر

روز گذشته در جلسه هماهنگی این مسابقه سرهنگ دهقان، مسئول امنیت بازی تاکید داشت که چند بازیکن از سوی هر دو تیم باید کنترل شوند که البته نام علیپور در بین آنها نبود.

بحث کری نیست، اما اینکه شادی پس از گلِ مخصوص یک بازیکن دیگر مقابل تماشاگران همان تیم انجام دهیم اخلاقی نیست و با عذرخواهی بین دو نیمه هم درست نمی‌شود. نیمکت استقلال حق داشت به این موضوع معترض باشد.

در پایان بازی چشمی اعتراضی کاملاً فنی داشت و معتقد بود که می‌توانستیم برنده بازی باشیم. او از این موضوع عصبی بود. در رختکن هم همه آرام بودند و هیچ مشکلی وجود نداشت.

ما غیر از اینکه الان باید مراقب مصدومان تیم باشیم، باید از بازیکنان خود روی سکوها، در تونل و سایر نقاط هم محافظت کنیم. این مشکلی است که ما سال‌ها در ورزشگاه آزادی داریم. خواهش می‌کنم مقابل هر کدام از گیت‌ها ماموری را بگذارند که حداقل چهره‌های فوتبالی را بشناسند. شان و احترام بازیکنان استقلال اصلاً حفظ نشد. به هر حال آنها دو بازیکن مهم و تاثیرگذار استقلال هستند. این رفتار درست نبود و حتماً این موضوع را باشگاه استقلال پیگیری خواهد کرد.


      

* میلیچ

بازی سختی بود. بازی و توپ در اختیار ما بود اما این دربی است. ما خیلی از دقایق از حریف بهتر بودیم. در دقایق آخر گل خوردیم اما فوتبال همین است و باید بهتر شویم.

نمی‌توانم در این مورد عقب رفتن تیم صحبتی داشته باشم. این خاصیت دربی است. تاکتیک تیمی ما این بود. فکر می‌کنم نترسیده بودیم ولی به هر حال این طبیعت بازی بود.

بازی بزرگی بود. خوشحالم از این که در این بازی بودم و جو فوق‌العاده‌ای وجود داشت.


       

* محمد دانشگر

در دربی قبلی هم دیدید که حریف گل زد و عقب خوابید و زیر توپ می‌زد. بعد از این بازی هم دیدید که آنها معرکه گرفتند و سجده شکر گذاشتند. من شنیدم مربی آنها گفته استقلال دفاع اتوبوسی می‌کرد اما در دربی قبلی همه دیدند آنها چه کار کردند. در این بازی هم ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم و بعد از بازی دیدید که چه کسی بابت مساوی خوشحالی می‌کرد.

ما باید این بازی را می‌بردیم خیلی بهتر بودیم و شرمنده هواداران شدیم.

صد در صد ما هنوز شانس قهرمانی دارم واکنون چهارم هستیم. خیلی وقت داریم. امتیازات خیلی بالا و پایین می‌شود و می‌توانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته نوزدهم لیگ برتر/ جشنواره گل های آفساید مانع از برد داربی شد؛ داور رقص گیتار استقلالی ها را خراب کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار