هروویه میلیچ

مدافع هافبک کروات سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: پیامی که برای هواداران دارم، این است که امیدوارم با بسته شدن این پرونده، استقلال در نیم فصل دوم‌ مسابقات لیگ تیم قوی‌تری داشته باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال(تاج) هروویه میلیچ بازیکن پیشین آبی‌پوشان پایتخت پس از دریافت مطالبات خود، در گفت‌وگو با دوربین باشگاه استقلال، مطالب مختلفی را بیان کرد که به شرح زیر است:

سلام به همه هواداران استقلال 

اول از همه می‌خواهم یک تشکر بزرگ از مدیرعامل باشگاه، آقای فتح‌الله‌زاده داشته باشم به خاطر همکاری و‌ رفتاری که با من داشتند. از این بابت تشکر می‌کنم و‌ فقط به خاطر ایشان بود که حاضر شدم به باشگاه کمک کنم. 

مدیرعامل باشگاه رفتار خیلی خاص و ویژه‌ای با من داشت. همین طور از آقای حامد (افضلی) از باشگاه استقلال و آقای بهرامی که اینجا آمدند تشکر می‌کنم.

پیامی که برای هواداران استقلال دارم، این است که امیدوارم با بسته شدن این پرونده، استقلال در نیم فصل دوم‌ مسابقات لیگ تیم قوی‌تری داشته باشد.

مثل زمانی که برای استقلال بازی می‌کردم، با قلبم این کار را انجام دادم و‌ یک بار دیگر نشان دادم همچنان به باشگاه (استقلال) اهمیت می‌دهم.

امیدوارم استقلال در پایان فصل هم به قهرمانی برسد.

اخبار رسمی استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال باز شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار