روی ماتا

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار مقابل ملوان بندرانزلی گفت: باید برابر تیمی بازی کنیم که در جام حذفی همیشه تاریخساز و شگفتی‌ساز بوده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، روی ماتا مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان بندر انزلی،  به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

     

* بازی؟

عصر همگی به خیر. فردا یک بازی خیلی سختی پیش رو داریم و از بازی متفاوتی نسبت به لیگ روبه‌رو خواهیم بود. درباره بازی‌های حذفی صحبت می‌کنیم و باید برابر تیمی بازی کنیم که در جام حذفی همیشه تاریخساز و شگفتی‌ساز بوده است.

بازی سختی داریم مثل لیگ. آن‌ها تیم خوبی دارند و بازی به بازی در حال رشد هستند. ما هم در سطح خوبی هستیم. فردا صد درصد خود را ارائه می‌دهیم تا صعود کنیم.

* حواشی؟

درباره این موضوع آقای مدیرعامل و ساپینتو صحبت کرده‌اند و به نتیجه هم رسیده‌اند که نتایج آن در آینده اعلام خواهد شد. همانطور که قبلا گفته‌ایم، وقتی می‌خواهند ما را تخریب کنند، ما بیشتر قوی‌تر می‌شویم.

فردا نشان می‌دهیم قوی هستیم و یک خانواده هستیم و اجازه نمی‌دهیم کسی به این خانواده رخنه کند.

* قایدی؟ 

وقتی قایدی به استقلال آمد، می‌دانستیم بازیکن با کیفیتی است و می‌تواند به ما کمک کند. هر زمان او بازی کرده است، برای تیم تلاش خود را کرده است. وقتی تیم به سطح مطلوب و بالایی می‌رسد، بازیکنان هم بهتر خود را نشان می‌دهد. از هر چیزی مهم‌تر تیم است. این تلاش تیمی است که شرایط را برای بازیکنان مهیا می‌کند که خود را بیشتر نشان بدهند.

ما شرایط خوبی داریم و این هفته هم خوب تمرین کردیم و مهم این است رفتار خوبی از تیم ما می‌بینید و همه تلاش می‌کنیم به عملکرد مطلوب خودمان برسیم.

* حواشی بازی با پیکان؟ 

شما باید بروید از مربی پیکان بپرسید که چرا با من صحبت می‌کردند؟ درحالی که من با آن‌ها صحبت نمی‌کردم. من با نیمکت هیچ تیمی صحبت نمی‌کنم. این موضوع را از آن‌ها بپرسید. من درباره اتفافات نیمه اول که مربوط به محبی بود صحبت کردم. نیمه اول روی محبی خطا شد و داور گرفت اما در نیمه دوم روی امید خطا شد که بازهم داور خطا نگرفت. الگویی که داوری جلو می‌رفت را با داور چهارم مطرح کردم و داشتم این کار را می‌کردم که دیدم سرمربی حریف در حال صحبت کردن با ماست!

* ترکیب ثابت؟

وقتی فرایندی را شروع می‌کنید گذشت زمان در آن عادی است. باید رفتار بازیکنان در روز بازی را ببینید. چون داده‌ها و اطلاعات ما در تمرین با روز بازی متفاوت است. سرمربی تیم در طول فصل به دنبال این است که به ترکیب ایده‌آل خود برسد. نمی‌گویم ترکیب ثابتی یا تیم اصلی داریم و شاید شباهت‌هایی هم با اول فصل داشته باشد اما نکته مهم این است که بر حسب استراتژی در هر بازی ترکیب را مشخص می‌کنیم و عملکرد تیم برای ما مهم است.

* محبی؟

همان موردی که درباره قایدی بود، در اینجا هم هست. محمد محبی فصل را خوب دنبال می‌کرد و آن زمان تصمیمگیری‌اش خوب بود اما الان بازیکن دیگری شده است. او به تیم کمک می‌کند و انتظارات ما را برآورده می‌کند. فراز و نشیب‌ها در بازی‌ها نرمال است. او تلاش می‌کند و موقعیت به وجود می‌آورد اما  اگر گل می‌زد طور دیگری صحبت می‌کردید. او سخت کار می‌کند و فوتبال همین است. در کل از محبی راضی هستیم و بایت عملکرد او خوشحالیم.

* جذب بازیکن؟ 

درباره این قبلا حرف زده‌ایم. ما به دنبال جذب بازیکن بودیم و بازیکنانی را آنالیز کردیم و در نشست قبلی به این سوال پاسخ داده‌ام و پاسخم شفاف بود.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

برنامه نشست خبری پیش از دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان اعلام شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار