روی ماتا

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی سختی مقابل گل‌گهر که برای قهرمانی می‌جنگد داریم و ما به این مساله واقف هستیم که نباید از این کورس عقب بمانیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، روی ماتا مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار با گل گهر سیرجان،  به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید: 

             

* بازی؟

طبق معمول بازی فردا هم بازی سختی خواهد بود. با تیمی بازی داریم که خوب است و بازیکنان با کیفیتی دارد. به صورت تجمعی خوب بازی می‌کنند و برای قهرمانی می‌جنگند. آن‌ها برای سه امتیاز می‌جنگند.

تیم ما هم در شرایط خیلی خوبی است و بازی قبلی را ما نبردیم ولی موقعیت‌های زیادی داشتیم و خوب بازی کردیم. بازی فردا هم به نوعی برای قهرمانی است و برای سه امتیاز آن می‌جنگیم و خوشبختانه فردا آخرین روزی است که سرمربی را کنار زمین نداریم. امیدوارم این فشارها کم شود و بگذارند تا ما کار خود را انجام دهیم و از این به بعد شرایط مطلوب و خوب باشد.

* گل نزدن برخی بازیکنان؟

ما از تیم‌مان خیلی راضی هستیم و وقتی می‌بریم کسی چیزی نمی‌گوید. بازیکنانی که مس، پیکان، ملوان و ... را بردند، کسی چیزی نگفت. این فوتبال است. در آن اتفاقاتی مثل نساجی رخ می‌دهد و تنها مشکل یک بازیکن نبود.

فقط بحث این است که شوت‌ها گاهی اوقات وارد دروازه نمی‌شوند و توپ گرد است و گاهی به گل تبدیل نمی‌شود. این فوتبال است. اگر تلاش نمی کردیم که برنده شویم، این مشکل بود. ما تاکنون ۱۳ امتیاز از دست دادیم و نباید در خصوص آن صحبت کنیم.

* رضاوند و مهری؟ 

همان‌طور که قبلا گفتیم و سرمربی ما درباره این صحبت کرده‌اند، ما به همه بازیکنان خود ایمان داریم. شرایط رضاوند و مهری برای ما شگفت‌انگیز نیست؛ آن‌ها بازیکنان باکیفیت و خوبی مثل سایرین هستند و این برای ما شگفت‌انگیز نیست.

* آمار خوب استقلال مقابل گل‌گهر؟ 

من هم امیدوارم این آمار ادامه داشته باشد و ما دوست داریم برنده باشیم. البته آمار، آمار است و ما با واقعیت کار داریم. اول هم گقتم که گل‌گهر تیم خوبی است و برای قهرمانی می‌جنگد. بازی سختی است و ما به این مساله واقف هستیم که نباید از این کورس عقب بمانیم.

* عدم موفقیت مقابل تیم‌های بالای جدول؟

در مقابل پرسپولیس در دقیقه ۹۲ گل خوردیم. بازی‌های هم‌ترازی با این‌ تیم‌ها داشتیم. تنها بازی متفاوت ما، دیدار با تراکتور بود. ۲ بازی که به سپاهان باختیم، فکر نمی‌کنم آن‌ها از ما بهتر بودند و بازی با پرسپولیس هم تنگاتنگ بود. ما در خانه گل‌گهر نیز این تیم را شکست دادیم.

* غیبت ساپینتو؟ 

ما بازی‌هایی را هم با سرمربی و هم بدون سرمربی بردیم اما او قسمت مهم پازل است. ایشان رهبر تیم هستند و ولی خیلی‌ها سعی کردند به تیم ما نفوذ کنند اما ما یک خانواده مستحکم هستیم.

ما بازی قبلی را به خاطر نبود ساپینتو نبردیم بلکه به خاطر گل نشدن توپ‌های‌مان نبردیم. اگر این موضوع هم اهمیت نداشت، خیلی اتفاقات مرموزی تاکنون رخ داده است که اگر مهم نبود، اتفاق نمی‌افتاد.

* تصمیم‌گیری در زمان غیبت ساپینتو؟

ما نقشه‌هایی متفاوتی می‌چینیم. چه مساوی کنیم یا ببازیم، سناریوهای متفاوتی را بررسی می‌کنیم و با آن بازیکنانی که روی نیمکت داریم، در نهایت تصمیم می‌گیریم.

* شهباززاده؟

وقتی با بازیکن کار می‌کنیم، روانشناسانه کار می‌کنیم و هم درباره مسائل روحی و روانی، هم درباره مسائل تاکتیکی و هم درباره مسائل فنی با آن‌ها صحبت می‌کنیم. این ۴ یا ۵ قدم، همیشه در تمرینات ما هستند. اگر بازیکنی نیاز به اعتماد به نفس داشته باشد، مربی ما به این موضوع مسلط است و به او اعتماد به نفس لازم را می‌دهد.

گاهی اوقات در شرایطی زیاد کار می‌کنیم ولی شانس با ما یار نیست. بهترین چیزی که برای او اتفاق می‌افتاد، گل شدن توپ بود. چند سال قبل رونالدو گفت، توپ وقتی گل می‌شود مانند سس کچاپ است و وقتی این چیزها رخ می‌دهد، اتفاق خوبی برای بازیکنان است.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

برنامه نشست خبری پیش از دیدار استقلال و گل گهر سیرجان اعلام شد 

بلیت‌ فروشی مصاف استقلال و گل گهر سیرجان آغاز شد

داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل چهارمحال و بختیاری قاضی دیدار استقلال و گل گهر!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار