حواشی دیدار آلومینیوم اراک و استقلال

سرمربی استقلال(تاج) بر اثر پرتاب بطری به درون زمین دچار مصدومیت شد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های آلومینبوم اراک و استقلال(تاج) ایران   از ساعت 19:30 امشب جمعه(18 فروردین 1402) از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل 1401/1402 در ورزشگاه امام خمینی اراک و با حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

             

در فاصله بیش از ۹۰ دقیقه به شروع مسابقه، جایگاه هواداران آلومینیوم در روبروی جایگاه پر شد. تشویق هواداران استقلال در کنار تشویق‌های هواداران آلومینیوم، شور و حال خاصی را در ورزشگاه ۱۵هزار نفری امام خمینی ایجاد کرده بود.

حواشی دیدار آلومینیوم اراک و استقلال

* تیم فوتبال استقلال در میان بدرقه هواداران خود، هتل محل اقامتش را به مقصد ورزشگاه امام خمینی شهر اراک ترک کرد.

* پیش از شروع بازی هواداران استقلال علیه مدیرعامل این باشگاه شعار دادند.

* محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم پیش از شروع مسابقه با اهدای شاخه گل از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

* سید حسین حسینی و بهزاد غلامپور پس از ورود به زمین برای گرم کردن توسط هواداران استقلال تشویق شدند. اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌ها و حسین پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم اراک به سمت حسینی و غلامپور رفتند و با آن‌ها خوش و بش کردند.

* پیش از شروع مسابقه ساپینتو وارد زمین شد و جو ورزشگاه را بررسی کرد. سرمربی استقلال پس از تشویق هواداران به سمت آن‌ها رفت و تشکر کرد.

* هواداران استقلال با شعار محمدِ دیوید بکام به تشویق نوازی مربی آلومینیوم پرداختند و سپس حنیف عمران زاده را نیز تشویق کردند.

* به خاطر وزش باد هوای سردی بر ورزشگاه امام خمینی اراک حاکم شد.

* ریکاردو ساپینتو پیش از آغاز بازی از وضعیت نور ورزشگاه انتقاد کرد.

* پیش از شروع این دیدار، ظرفیت ورزشگاه با حضور تماشاگران دو تیم پر شد.

* بازیکنان آلومینیوم اراک پیش از سوت شروع بازی با حضور سیدمهدی رحمتی حلقه اتحاد زدند و برای موققیت در این دیدار هم قسم شدند.

* سرمربی آلومینیوم قبل از سوت شروع بازی توسط هواداران استقلال تشویق شد.

* آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی کشورمان با حضور در ورزشگاه امام خمینی اراک، تماشاگر این دیدار شد.

* در ابتدای نیمه اول نارنجک دست سازی از سوی هواداران آلومینیوم به کنار زمین پرتاب شد اما خطری برای کسی نداشت.

* در دقیقه ۱۱ بازیکن آلومینیوم اراک روی زمین افتاد اما استقلالی‌ها به بازی ادامه دادند. این اتفاق باعث اعتراض شدید محمد نوازی و همچنین دیگر نیمکت نشینان آلومینیوم به داور شد. هواداران آلومینیوم نیز علیه استقلالی‌ها شعار دادند. پس از توقف بازی بازیکنان دو تیم نیز با هم به جروبحث پرداختند اما در نهایت این قائله ختم به خیر شد و آرش رضاوند از استقلالو وحید محمدزاده از آلومینیوم یکدیگر را در آغوش گرفتند.

* در دقیقه ۱۵ توپگیری یامگا باعث به زمین افتادن بازیکن آلومینیوم شد. اعلام خطا از سوی داور اعتراض شدید ساپینتو و واکنش منفی هواداران استقلال را در پی داشت.

* در دقیقه ۲۱، حسین پورحمیدی حمله استقلال را مهار کرد و سپس توپ را به بیرون زد و  روی زمین افتاد. این حرکت دروازه‌بان آلومینیوم باعث اعتراض ساپینتو به وقت کشی او شد. سرمربی استقلال به همین خاطر با داور چهارم به گفت‌وگو پرداخت.

* در دقیقه ۲۹ سید حسین حسینی با واکنشی دیدنی مانع باز شدن دروازه استقلال شد. در این صحنه ساپینتو به کار دفاعی شاگردانش معترض شد.

* ناظر بازی نسبت به خالی بودن یک قسمت از ورزشگاه و ایستاده بودن برخی هواداران آلومینیوم به رئیس هیات فوتبال مرکزی اعتراض کرد.

* اواخر نیمه اول ۶ بازیکن استقلال زیر نظر پائولو بدنساز این تیم شروع به گرم کردن کردند.

* هواداران در طول بازی با شور و حرارت زیاد به تشویق تیم‌های محبوب‌شان مشغول بودند.

* در دقیقه ۴۰، ضربه سر بازیکن آلومینیوم به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. پس از این اتفاق ساپینتو شدیدا به بازیکنان تیمش معترض شد و نکاتی را به محبی منتقل کرد.

* پس از سوت پایان بازی محمد نوازی اعتراض خودش را به تیم داور اعلام کرد.

* پیش از سوت شروع بازی تیم های آلومینیوم اراک و استقلال در نیمه دوم، ساپینتو به علت پرتاب بطری آب به زمین افتاد و برای دقایقی کنار زمین خوابید. در این صحنه بهزاد غلامپور محل پرتاب بطری را به ماموران نیروی انتظامی اعلام کرد.

* پیش از سوت شروع بازی در نیمه دوم، ساپینتو به علت پرتاب بطری آب به زمین افتاد و برای دقایقی کنار زمین خوابید. در این صحنه بهزاد غلامپور محل پرتاب بطری را به ماموران نیروی انتظامی اعلام کرد.

* در دقیقه ۵۲ اعلام خطا به سود آلومینیوم اراک، عصبانیت شدید ساپینتو را به همراه داشت.* پس از گل اول بازی توسط قائدی، هواداران استقلال جشن خود را با پرتاب چند نارنجک به کنار زمین کامل کردند.

* ساپینتو پس از گل اول آبی‌‌ها نکاتی را به محبی منتقل و از قائدی تشکر کرد.

* یکی از هواداران نوجوان استقلال که پس از گل وارد زمین شده بود را داشت توسط مسئولان برگزاری بازی به بیرون هدایت شد.

* اعتراض نیمکت نشینان آلومینیوم به داوری سبب اخراج محمدنوازی شد. مربی آلومینیوم در واکنش به این اتفاق اعلام کرد داور تمام سوت ها را به نفع استقلال می‌زند. در این صحنه پرتاب نارنجک از سوی هواداران آلومینیوم واکنش منفی هواداران استقلال را در پی داشت.

* جعفر سلمانی در دقیقه ۶۴ به دلیل مصدومیت از ناحیه سر و تذکر داور به کادر فنی استقلال پیرامون وضعیت او، جای خود را به صالح حردانی داد.

* کوین یامگا با دریافت کارت زرد در دقیقه ۷۲ بازی استقلال مقابل آلومینیوم دیدار بعدی آبی‌پوشان برابر هوادار را از دست داد. شاگردان ریکاردو ساپینتو شنبه ۲۶ فروردین در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف تیم ساکت الهامی می‌روند.

* ساپینتو پیش از تعویض دقیقه ۸۴، با قائدی برای خروج از زمین صحبت کرد. مهاجم استقلال نیز پس از جروبحثی مختصر با سرمربی تیم، با ناراحتی از زمین خارج شد و جای خود را به رضا میرزایی داد.

* در دقیقه ۸۷ یک‌ هوادار استقلال وارد زمین شد و پس از اینکه به سمت سیدحسین حسینی رفت توسط ماموران انتظامی به بیرون زمین هدایت شد.

* رافائل سیلوا هم با دریافت کارت زرد در دقیقه 4+90 دیدار بعدی آبی‌پوشان برابر هوادار را از دست داد.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک واستقلال(تاج ایران) از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برتری یک بر صفر آبی پوشانبه پایان رسید.

* حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد قضاوت دیدار آلومینیوم اراک و استقلال، اظهار داشت:

پیام حیدری قضاوت بی‌نقصی داشت و تمام صحنه‌ها را خوب تشخیص داد. در دقیقه ۲۱ نیمه اول باید کمک داور اول آفساید مهاجم استقلال را اعلام می‌کرد که آفساید نگرفتن سبب اعتراض تیم آلومینیوم شد. به همین دلیل حیدری دخالت کرد و اجازه نداد اعتراض‌ بیشتر از این ادامه پیدا کند.

کارت زردهایی هم که داور در نیمه اول داد صحیح بود‌. در دقیقه ۷۰ نیز استقلالی‌ها اعتقاد داشتند روی خط دروازه روی مهاجم این تیم خطای پنالتی شده که به نظر من ادامه بازی کاملا درست بود زیرا مدافع آلومینیوم خطایی نکرد.فقط مانع از این شد که مهاجم در کار دروازه‌بان دخالت کند‌.

کارشناس داوری درمورد اخراج محمد نوازی، گفت: معمولا اینگونه اخراج‌ها یا به دلیل اعتراض شدید است یا حرف‌هایی زده می‌شود که داور چهارم آن را شنیده و به داور انتقال داده است. ما این صداها را نشنیده و حرکت را ندیده‌ایم. شاید تصمیمات داور را زیاد زیر سوال قرار داده بود.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از پیروزی مقابل آلومینیوم؛ از روزی که فتح‌الله‌زاده آمد، فشار روی بازیکنان بیشتر شد

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پس از برتری مقابل آلومینیوم: از صحبت فتح الله زاده علیه من و بازیکنان شوکه شدم!

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ آلومینیوم بالاخره در نیم فصل دوم باخت؛ استقلال اراک را هم به رنگ آبی در آورد!

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/تساوی آلومینیوم و استقلال در نیمه نخست؛ جذاب اما بدون گل!

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم؛ آبی‌ها با مدیریت فشلِ فتل در اراک!

داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل همدان قاضی دیدار آلومینیوم و استقلال!

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ ذوب‌آهن و تارتار باز هم یک بازنده بودند؛ استقلال سال جدید را پرتغالی آغاز کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار