حواشی دیدار استقلال و هوادار

سرمربی تیم ملی برای تماشای بازی استقلال(تاج) و هوادار  در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران  و هوادار تهران  از ساعت 19:30 امشب شنبه(26 فروردین 1402) از هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل 1401/1402 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

             

* دروازه‌بان‌های هوادار هنگام ورود به زمین برای گرم کردن، به سمت سید حسین حسینی و بهزاد غلامپور رفتند و با آن‌ها خوش و بش کردند.

حواشی دیدار استقلال و هوادار

* علیرضا رضایی دروازه‌بان دوم استقلال که دچار مصدومیت است، با لباس شخصی در کنار دروازه حاضر شد و گرم کردن حسینی را نظاره کرد.

* گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی به مناسب در پیش بودن روز ارتش (۲۹فروردین) به اجرای برنامه پرداخت.

حواشی دیدار استقلال و هوادار

* رافائل سیلوا مدافع محروم استقلال با فرزندانش برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حاضر شد. یامگا مدافع فرانسوی استقلال نیز به دلیل محرومیت از روی سکوها تماشاگر بازی است.

* آرش برهانی سرمربی تیم امید استقلال در ورزشگاه حاضر شد.

* امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی هنکام ورود به ورزشگاه با آرش برهانی دیدار و خوش و بش کرد. قلعه نویی در پاسخ به این سول که اگر برهانی فدتبالیست بود به تیم ملی دعوت می‌شد گفت " به شرطی که گل بزند!"

* آرش برهانی در مورد شرایط فعلی تیم استقلال اظهار داشت:

شرایط خوب نیست. ما هم جزئی از همین مجموعه هستیم که اتفاقات ناراحت‌کننده است. تنها دل‌خوشی ما بچه‌های تیم، سرمربی و کادر فنی هستند. ان‌شاءالله آنها با خوب بازی کردن دل هواداران را شاد کنند. امیدوارم به آنچه حق‌شان در این فصل هست یعنی قهرمانی برسند.

وی در مورد تغییر و تحولات مدیریتی باشگاه استقلال و روی کار آمدن حجت کریمی به جای علی فتح‌الله‌زاده که در نهایت سبب شد سرپرست جدید باشگاه بتواند پولی را از بانک شهر بگیرد، توضیح داد:‌ من امروز باشگاه بودم. 

* در ادامه گفت‌وگوی برهانی با خبرنگاران امیر قلعه‌نویی سرمربی و محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی کشورمان برای تماشای استقلال و هوادار وارد ورزشگاه شدند. در این لحظه برهانی گزارش مختصری از عملکرد تیم‌های پایه استقلال به سرمربی تیم ملی ارائه کرد. در ادامه نیز قلعه‌نویی واکنش جالبی به دعوت برهانی به تیم ملی در صورتی که او اکنون بازیکن بود، داشت.

* آتیلا حجازی بازیکن اسبق استقلال نیز برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حاضر شد.

* در دقیقه ۲۳ بازی شادروان منصور پورحیدری توسط هواداران استقلال تشویق شد.

* حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال به همراه فرزندش در ورزشگاه برای تماشای بازی حاضر شد.کریمی در‌ گفت‌‌‌وگوی کوتاه با رسانه‌ها اعلام کرد تنها چندروز است که عهده دار مسائل مدیریتی شده و تنها دغدغه‌اش رفع مشکلات فعلی برای جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تا روز ۵ اردیبهشت زمان برگزاری مجمع استقلال است.

* سرپرست باشگاه استقلال پس از حضور در جایگاه ویژه برای دقایقی با امیرقلعه نویی به گفت‌وگو پرداخت.

* فرشید سمیعی معاون حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال نیز در ورزشگاه حاضر شد.

* علی امیری و مرتضی موسوی زنوز دو مدیر استقلال تماشاگر این بازی شدند.

حواشی دیدار استقلال و هوادار

* امیر قلعه نویی در اواخر نیمه اول توسط هواداران استقلال تشویق شد. سرمربی تیم ملی به همین خاطر به احترام هواداران از جای خودش بلند شد و با تکان دادن دست به ابراز احساسات آن‌ها پاسخ داد.

* پس از به ثمر رسیدن گل استقلال توسط آرش رضاوند، نارنجک پر سروصدایی توسط هواداران استقلال به کنار زمین پرتاب شد که مصدومیت یکی از سربازان نیروی انتظامی را به همراه داشت.

حواشی دیدار استقلال و هوادار

حواشی دیدار استقلال و هوادار

* پیش از گل اول استقلال، اعضای این تیم اعتقاد به خطای هند پنالتی در محوطه جریمه حریف داشتند. در این صحنه ساپینتو با تعجب زیاد نظاره گر تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی بود اما لحظاتی بعد و پس از باز شدن دروازه هوادار، سرمربی آبی‌ها با شدت زیادی به خوشحالی با دیگر نیمکت نشینان  تیم پرداخت.

* در دقیقه ۶۱، ساپینتو در اعتراض به تصمیم داور، با فاصله چندمتری و دست به سینه و با آرامش با داور چهارم به گفت‌وگو پرداخت. در ادامه بیژن طاهری سرپرست استقلال نیز به سمت داور چهارم رفت و در کنار ساپینتو به اعتراض پرداخت.

* سرمربی تیم ملی پس از دقیقه ۸۰ بازی، ورزشگاه را ترک کرد.

* گل تیم هوادار، ورزشگاه را در سکوت کشاند اما لحظاتی بعد این سکوت با تشویق سیدحسین حسینی شکسته شد.

* پس از گل پنجم استقلال، هیجان و شورحال سکوهای ورزشگاه بیشتر شد. پس از آن، اعلام پنالتی دوم برای استقلال، سکوها را منفجر کرد.

* در اواخر بازی، سیدحسین حسینی با تشویق هوادارن برای زدن ضربه پنالتی به محوطه جریمه هوادار رفت. حسینی پس از گلزنی با شعار " سید آقای گل" تشویق شد.

دیدار دو تیم استقلال(تاج ایران) و هوادار تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر با پیروزی 6 بر 1 آبی پوشان  به پایان رسید.

* حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های استقلال و هوادار در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

درست است که نتیجه بازی شاید اشتباهات داوری را نشان ندهد و دو پنالتی گرفته شده نیز صحیح باشد ولی داوری خالی از اشتباه نبود. بنیادی‌فر جزو داوران الیت ما است و باید نزدیک به استانداردها قضاوت کند، نه اینکه دلخواه سوت بزند.

داور باید دقیقه 9 بازی به روزبه چشمی که جلوی ضد حمله هوادار را گرفت، کارت زرد نشان می‌دهد. دقیقه 28، تصاویر تلویزیونی گویا نبود که بدانیم چرا داور خطای هند گرفته است. طبق چیزی که ما در تصویر دیدیم قبل از گل مهدی قایدی که مردود اعلام شد، خطای هندی رخ نداد. دقیقه 1+45، بازیکن هوادار از پشت روی چشمی مرتکب خطا شد که حداقل کارت او زرد بود. در دقیقه 46، متأسفانه کیفیت فیلمبرداری بازی پایین بود و بار دیگر خیلی متوجه نشدیم که چه اتفاقی افتاد. اگر توپ به دست بازیکن هوادار برخورد کرده باشد حتماً داور باید پنالتی می‌گرفت. آنچه که ما دیدیم خطای پنالتی بود و داور شانس آورد که در ادامه استقلال به گل رسید.

فیلمبرداری بازی روز گذشته مس کرمان و پرسپولیس بسیار ضعیف بود و با وجود اینکه گفته می‌شود ورزشگاه آزادی دوربین‌های زیادی دارد ولی کیفیت تصاویر خیلی بالا نبود. با این فیلمبرداری امکان ندارد کمک داور ویدیویی بیاید!

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از پیروزی پرگل مقابل هوادار؛ پنالتی زدن تحقیرآمیز نبود!

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پس از برتری پرگل مقابل هوادار: پایمان را روی پدال گذاشتیم و متوقف نشدیم!

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ استقلال با ۶تایی کردن هوادار به دربی رسید؛ ساپینتو در نیمه مربیان الهامی را ساکت کرد!

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ تساوی استقلال و هوادار در نیمه نخست؛ اتلاف وقت تاکتیک اصلی ساکت الهامی!

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل هوادار؛ پیش درآمد دربی در غیاب خارجی ها!

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پیش از دیدار با هوادار: می‌خواهم هیچکس به دربی فکر نکند!

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل چهارمحال قاضی دیدار استقلال و هوادار تهران!

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ آلومینیوم بالاخره در نیم فصل دوم باخت؛ استقلال اراک را هم به رنگ آبی در آورد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار