حجت کریمی

حجت کریمی و فرشید سمیعی امروز جلسه‌ای را با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار کردند.

       

به گزارش استقلال نیوز،  به نقل از رسانه رسمی  باشگاه استقلال(تاج)، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی با همراهی فرشید سمیعی سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال(تاج) امروز جلسه‌ای را با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار کرد.

حجت کریمی پس از دیدار با وزیر ورزش، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

    

* دیدار با وزیر ورزش؟

در اولین روز حضورم در باشگاه استقلال جلساتی را برگزار کردیم و مشکلات و موضوعات مورد بررسی قرار گرفتند که بعد از این جلسات امروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان آمدیم و بیش از یک ساعت درخصوص مشکلات باشگاه صحبت کردیم.

در حال حاضر پرداخت بدهی‌ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال اولویت باشگاه است، دکتر سجادی در دیدار امروز با چندین نفر از مدیران دستگاه‌های مختلف در راستای همکاری و حل مشکلات باشگاه استقلال تماس گرفتند که امیدوارم به زودی شاهد رفع مشکلات باشگاه باشیم که بتوانیم تا پایان ماه بدهی استراماچونی را پرداخت کنیم.

مقرر شده که طرفداران و دنبال کنندگان اخبار باشگاه فقط به اخباری که از سوی دکتر سمیعی سخنگوی باشگاه منتشر می‌شود، استناد کنند. تلاش ما این است که آرامش را به تیم و هواداران تزریق کنیم و در این راه وزارت ورزش و شخص دکتر سجادی حمایت لازم را از باشگاه دارد.

4 روز تا پایان ماه و مهلت پرداخت بدهی استراماچونی  باقی مانده است، از پیگیری‌ها و تماس‌های وزیر ورزش و جوانان قدردانی می‌کنم و امیدوارم در روزهای آینده شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب برای باشگاه و هواداران باشیم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

حجت کریمی در دومین حکم تمام مشاوران را برکنار کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار